Ingyenes SEO (keresőoptimalizálási) ellenőrző eszköz online

Slider

SEO ellenőrző program

Készíts részletes SEO audit jelentést ingyen, tudd meg hogyan javíthatod webhelyed, és hogyan kerülhetsz a Google élére!
 
Egy kis türelmet...
Kérjük add meg az urlt.

SEO hírek, újdonságok

Keresőoptimalizálás cikkek SEO szakembereinktől, saját kutatásunk, gyakorlati tapasztalataink és külföldi irodalom alapján. 

További bejegyzések

Hírlevél Magyarország vezető SEO szakembereitől

2004-óta foglalkozunk a keresőoptimalizálással, kutatjuk, irodalmazunk, gyakorlatban alkalmazzuk. Ha naprakész, egyedi, máshol nem olvasható SEO híreket szeretnél, iratkozz fel a Seoinfo hírlevélre! 

Ne maradj le semmiről!

A SEO know-how folyamatosan változik, de mi napra készen tartunk. 

SEO Lexikon

alapvető webes vitals-mutatók

Az alapvető webes vitals-mutatók definíciója Az alapvető webes vitals-mutatók (core web vitals) arra három internetes teljesítménymutatóra utal, amelyeket a Google egy webhely böngészési élményének felmérésére használ. A keresőmotor többek között ezeke...

Long-tail

seo

A SEO definíciója A SEO („search engine optimization” azaz „keresőoptimalizálás”) az online marketing egyik ágazata. A SEO szakemberek úgy optimalizálják a webhelyeket és egyéb tartalmakat, hogy azok minél magasabb pozíciókat érhessenek el a Google és ...

rangsorolás

A rangsorolás definíciója A rangsorolás azt jelenti, hogy egy webhely vagy weboldal milyen pozícióban jelenik meg egy adott kulcsszóra a keresőmotorok találati oldalain. Minél magasabb pozícióban rangsorol egy weboldal, annál valószínűbb, hogy a felhaszn...

SEM

A SEM definíciója A SEM („search engine marketing”), azaz a keresőmotor-marketing az online marketing egyik ágazata. A SEM-et alkalmazó webhelyek fizetett hirdetések segítségével igyekeznek minél magasabb pozíciókat elérni a keresőmotorok találatai közöt...

belső hivatkozás

A belső hivatkozás definíciója Azokat a linkeket nevezzük a belső hivatkozásoknak, amelyek egy webhely oldalait kötik össze egymással. A belső hivatkozások célja A belső hivatkozások a webhely, keresőmotorok és a webhelyt látogató felhasználók számár...

keresőszándék

A keresőszándék definíciója A keresőszándék (vagy kulcsszószándék) az a cél, amelyet egy felhasználó szeretne elérni a keresésével. Ez lehet egy termék megvásárlása, helyi tájékozódás, vagy valamilyen egyéb információ megszerzése egy webhelyről. Ha péld...

keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás definíciója A keresőoptimalizálás (SEO) az online marketing egyik fő területe. A keresőoptimalizálás elsődleges célja az, hogy a weboldalak és más internetes tartalmak minél magasabb pozíciókban jelenhessenek meg a keresőmotorok tal...

linkérték

A linkérték definíciója A SEO világában a linkérték arra a tekintélyre vagy hitelességre utal, amelyet a webhelyek és weboldalak hivatkozásaikon keresztül adnak át egymásnak. Minél több linkértéket sikerül szereznie egy weboldalnak ilyen hiteles külső ...

linképítés

A linképítés definíciója A linképítés olyan SEO technikák gyűjteménye, amelyek célja, hogy egy webhelyre minél több másik webhely hivatkozzon, azaz linkeljen. Ezek a hivatkozások segítenek több forgalmat vonzani a linkelt webhelyre, illetve erősítik an...

online marketing

Az online marketing definíciója Az online marketing az, amikor egy cég különféle online csatornák és internetes eszközök segítségével népszerűsíti márkáját, termékeit, illetve szolgáltatásait. Online marketingnek számít többek között a keresőoptimalizá...

keresőtalálati oldal

A keresőtalálati oldal definíciója A keresőtalálati oldalak (röviden SERP-ek) azok az oldalak, amelyeken a Google és más keresőmotorok találatai megjelennek, miután egy felhasználó rákeres valamire. Ezeken az oldalakon organikus, fizetett és speciális ...

átirányítás

Az átirányítás definíciója Az átirányítás az, amikor egy felhasználó (vagy egy keresőrobot) egy másik URL-re érkezik meg, mint amire eredetileg navigált. Az átirányítások beállíthatók egy vagy egyszerre akár több URL-re is. Átirányítás például, amik...

átkattintási arány

Az átkattintási arány definíciója Az átkattintási arány (click-through rate, azaz CTR) egy százalékban kifejezett érték, amely megmutatja, hogy a felhasználók mekkora része kattintott rá egy linkre, miután az megjelent neki. Az átkattintási arány ki...

ctr

A CTR definíciója A CTR (click-through-rate), azaz „átkattintási arány” azon felhasználók aránya, akik rákattintottak egy linkre, miután az megjelent nekik. A CTR-t százalékos értékként szokás kifejezni. A keresőoptimalizálásban a CTR azon felhaszná...

domain SEO

A domain SEO definíciója A domain SEO célja egy jól optimalizált, könnyedén fellelhető domain (tartomány) kialakítása. Mivel a domain egy márka online identitását tükrözi, a domain SEO-hoz fontos lesz egy jó tartománynév, TLD (legfelső szintű tartomány...

domain

A domain definíciója A domain (tartomány) egy webhely könnyedén megjegyezhető internetes címe. A domainek konkrét helyeket jelölnek az interneten, megkönnyítve ezzel a webhelyek közötti navigációt a felhasználók számára. A domain olyan, mint egy utcané...

kanonikus címke

A kanonikus címke definíciója A kanonikus címke („rel=canonical”) egy HTML kódrészlet, amely segít a keresőmotoroknak azonosítani egy oldal „hivatalos” verzióját. Erre akkor van szükség, amikor egy webhelyen több azonos vagy közel azonos tartalmú oldal...

kanonizálás

A kanonizálás definíciója A kanonizálás a kanonikus címkék weboldalakon való elhelyezése. Kanonikus címkékre akkor van szükség, amikor egy webhelyen több URL-en is közel, vagy teljesen azonos tartalmak szerepelnek, és szeretnéd megjelölni a keresőmotor...

keresőmotor

A keresőmotor definíciója A keresőmotor egy olyan szoftver, amely képes egy adatbázis bejegyzései között keresni a felhasználó által megadott feltételek alapján, majd felsorolni ezeket a találatokat a felhasználó számára. Ilyen elven működnek az intern...

kulcsszó

A kulcsszó definíciója A kulcsszók azok a szavak és kifejezések, amelyek segítenek megállapítani, hogy miről szól egy tartalom. Ha egy weboldal összes tartalmát (szöveg, képek, videók stb.) csupán néhány szóval vagy kifejezéssel kellene összefoglalnod,...

kulcsszóhalmozás

A kulcsszóhalmozás definíciója A kulcsszóhalmozás egy szó vagy kifejezés túlzott sűrűségű használatát jelenti egy weboldal tartalmában. A kulcsszóhalmozás célja a keresőmotorok algoritmusának manipulálása, hogy az adott tartalom minél magasabb rangsoro...

marketing

A marketing definíciója A marketing egy folyamat, amelynek célja, hogy felhívja egy márka ideális ügyfeleinek figyelmét a termékeire és szolgáltatásaira, illetve vásárlásra ösztönözze őket. A marketinghez ezen termékek és szolgáltatások kutatására, nép...

tartalom

A tartalom definíciója A tartalom minden olyan szöveges vagy audiovizuális tartalomelem, ami egy webhely oldalain megjelenhet. Tartalomnak számítanak például a blogbejegyzések, marketingszövegek, a fényképek, a beágyazott videók, és minden egyéb kreatí...

tartalommarketing

A tartalommarketing definíciója A tartalommarketing a hasznos, releváns, értékes tartalmak (pl. blogbejegyzések, képek, videók, podcastek stb.) elkészítése és terjesztése a megfelelő célközönségek számára. A tartalommarketing célja felkelteni, illetve ...

keresőmotor-marketing

A keresőmotor-marketing definíciója A keresőmotor-marketing, azaz a SEM (search engine marketing) a keresőmotorok használata fizetett hirdetések megjelenítésére. Másképpen megfogalmazva a keresőmotor-marketing az, amikor fizetett hirdetéseket vásárolsz...

süti

A süti definíciója A süti vagy internetes süti egy kisméretű szöveges fájl, amely egy számítógép vagy más böngészéshez használt eszköz azonosításához szükséges adatokat tartalmaz. Amikor egy felhasználó meglátogat egy webhelyet, a webhely egy (vagy töb...

short-tail kulcsszó

A short-tail kulcsszó definíciója A short-tail (rövid farok) kulcsszók olyan keresőkifejezések, amelyek nagyon általános témákra utalnak és emiatt heves verseny jellemző rájuk. A short-tail kulcsszók általában 1-2 szóból állnak és sokan használják őket...

többször előforduló tartalom

A többször előforduló tartalom definíciója A többször előforduló tartalom (vagy „duplikált tartalom”) olyan tartalom, aminek több azonos másolata található meg az interneten. Többször előfordulónak tekintjük azokat a közel azonos tartalmakat is, amelye...

long-tail kulcsszó

A long-tail kulcsszó definíciója A long-tail (hosszú farok) kulcsszók olyan több szóból álló kifejezések, amelyekre kisebb keresési arány, és egyben enyhébb verseny jellemző. A long-tail kulcsszók megcélzásával könnyebben érhetsz el olyan keresőket, ak...

E-E-A-T

Az E-E-A-T definíciója Az E-E-A-T az tapasztalat (Experience), szakértelem (Expertise), tekintély (Authoritativeness) és megbízhatóság (Trustworthiness) szavak rövidítése. Az E-E-A-T a Google kereső-minőségellenőreinek készült útmutatójában szereplő...

SEO tartalom

A SEO tartalom definíciója SEO tartalomnak nevezünk minden olyan tartalmat, amelynek célja az organikus keresőforgalom bevonzása. A fogalom értelmezéséhez hasznos definiálni két összetevőjét is: A SEO, azaz a keresőoptimalizálás olyan techniká...

301-es átirányítás

A 301-es átirányítás definíciója A „301” egy HTTP állapoktód, amelyet egy webszerver küld egy böngészőkliensnek. A 301 azt jelzi a böngészőnek, hogy egy végleges átirányítás történt a kért URL-ről egy másik címre, tehát az összes látogató az új címre k...

LSI kulcsszó

Az LSI kulcsszó definíciója Az LSI (látens szemantikus indexelés) kulcsszók olyan kifejezések, amelyek szemantikailag kapcsolódnak egy oldal fő kulcsszójához. Ha például egy oldalon a „keresőoptimalizálás” szót célzod meg elsődlegesen, akkor LSI kulcss...

AMP

Az AMP definíciója Az AMP az Accelerated Mobile Pages, azaz gyorsított mobil oldalak rövidítése. Az AMP egy nyílt forráskódú keretrendszer, amelyet a Google és más cégek hoztak létre. Az AMP segítségével rendkívül gyors, egyszerű mobilos webhelyek hozh...

eltakarás

Az eltakarás definíciója Az eltakarás (cloaking) egy black hat SEO technika, amelyben egy webhely más URL-t, oldalt vagy tartalomrészletet jelenít meg a keresőmotoroknak (a jobb rangsorolás érdekében) mint amit a felhasználóknak. A szándékosan végze...

horgonyszöveg

A horgonyszöveg definíciója A horgonyszöveg egy hivatkozás kattintható része. A horgonyszöveg általában más stílust kap egy webhelyen, mint a sima szövegek (gyakran kék, aláhúzott), ezzel jelezve a felhasználónak, hogy rákattinthat. A beszédes horgo...

kapuoldal

A kapuoldal definíciója A kapuoldalakat több néven is szokás emlegetni (ugróoldal, hídoldal, belépőoldal stb.) A kapuoldalak olyan rossz minőségű, értéktelen weboldalak, amelyeket készítőik kulcsszóhalmozással próbálnak rangsorolni bizonyos kifejezések...

black hat

A black hat SEO definíciója A black hat SEO („feketekalapos SEO”) azokra a keresőoptimalizálási technikákra utal, amelyek megszegik a keresőmotorok irányelveit. A black hat SEO technikák megpróbálják manipulálni a keresőmotorok algoritmusait, hogy egy ...

visszahivatkozás

A visszahivatkozás definíciója A visszahivatkozás egy olyan hivatkozás, amelyik egy másik webhelyről mutat vissza saját webhelyedre. Ezeket gyakran külső linkeknek is nevezzük. A Google és más keresőmotorok bizalmi szavazatokként tekintenek a vissza...

feltérképezés

A feltérképezés definíciója A keresőoptimalizálásban a feltérképezés az a folyamat, amely során a keresőmotorok robotjai felfedezik egy webhely oldalait és azok tartalmát. Ezek a tartalmak lehetnek szövegek, képek, videók vagy más fájlok is, amelyekhez...

helyi SEO

A helyi SEO definíciója A helyi SEO a helyi keresőtalálatok optimalizálására utal. A helyi SEO leggyakrabban a Google kapcsán merül fel, ahol a cél minél magasabb pozíciókat elérni a „helyi csomagban”, azaz a térképtalálatok között a releváns keresések...

PageRank

A PageRank definíciója A PageRank a Google egyik algoritmusa, amely a megszerzett visszahivatkozások mennyisége és minősége alapján állapítja meg egy weboldal minőségét. A PageRank szavazatokként kezeli ezeket a linkeket, ezért azok az oldalak, amelyek...

YMYL

Az YMYL definíciója Az YMYL az angol „Your Money or Your Life” („pénzt vagy életet”) kifejezés rövidítése. A Google azokat a tartalmakat sorolja az YMYL kategóriába, amelyek jelentős hatással lehetnek a felhasználók pénzügyi helyzetére, egészségére vag...

CMS

A CMS definíciója A CMS az angol content management system, azaz „tartalomkezelő rendszer” rövidítése. A CMS egy olyan szoftver, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bármilyen webprogramozói tudás nélkül hozhassák létre és kezelhessék webh...

Landing oldal

A landing oldal definíciója A landing oldal (vagy céloldal) egy webhely azon oldala, amire egy felhasználó megérkezik („landol”), miután egy emailben, hirdetésben vagy máshol elhelyezett hivatkozásra kattint. Ez persze egy webhely valamennyi oldaláról ...

attribúció

Az attribúció definíciója A marketing attribúció arra a kérdésre keres választ, hogy a marketing mely érintkezési pontjai milyen mértékben járultak hozzá a konverziós folyamathoz, amely során a látogatóból érdeklődő, majd ügyfél lett. Az attribúció ...

leadgondozás

A leadgondozás definíciója A leadgondozás (lead nurturing) az a folyamat, amely során értékes forrásokat és ajánlatokat kínálsz lehetséges ügyfeleidnek az értékesítési tölcsér valamennyi szakaszában, amíg készen nem állnak a konverzióra. Az értékesí...

KPI

A KPI definíciója A KPI az angol „key performance indicator”, azaz „fő teljesítménymutató” rövidítése. A KPI-k segítenek nyomon követni, hogy hol jár éppen egy projekt a fő célok teljesülésének irányában. A fő teljesítménymutatók e mellett mérföldkövek...

kulcsszókutatás

A kulcsszókutatás definíciója A kulcsszókutatás a felhasználók által keresett kifejezések (kulcsszók) összegyűjtésének és elemzésének folyamata. Ezeket a kulcsszókutatás során fellelt kifejezéseket aztán a keresőoptimalizáláshoz (SEO), a hirdetésekhez ...

konverzió

A konverzió definíciója A konverzió minden olyan esemény, amelyet egy cég egy előre kitűzött cél teljesülésének tekint. Az online marketingben konverziónak számít például, amikor egy webhely látogatója megvásárol valamit, vagy regisztrál egy szolgáltat...

organikus forgalom

Az organikus forgalom definíciója Az organikus forgalom a webhelyeden történő nem fizetett munkamenetek összessége. Amikor organikus forgalomról van szó, akkor általában vagy organikus keresőforgalomról, vagy organikus közösségi forgalomról beszélünk. ...

meta címke

A meta címke definíciója A meta címkék rövid szöveges elemek, amelyek egy oldal tartalmát írják le. A meta címkék nem jelennek meg az oldalon, csupán az oldal HTML forráskódjában szerepelnek. A meta címkék elsődleges célja közölni a keresőmotorokkal, h...

mutató

A mutató definíciója A marketingben a mutatók segítenek számszerűsíteni a marketingkampányok teljesítményét, ezért fontos szerepet játszanak az ilyen projektek hatékonyságának felmérésében. Minden kampány számára más mutatók számítanak ideálisnak, h...

branding

A branding definíciója A branding az a folyamat, amely során egy erős, pozitív képet alakítasz ki cégedről, illetve kínálatodról célközönséged köreiben. Leegyszerűsítve, a branding egy márka („brand”) létrehozását jelenti. A brandingben részt vesz c...

Google algoritmus

A Google algoritmus definíciója Az algoritmusok lényegében utasítások sorozatai, amelyekkel egy folyamat lebonyolításának lépéseit adhatjuk meg egy számítógép számára. A Google algoritmusai olyan szabályok és lépések összességei, amelyek alapján a G...

entitás

Az entitás definíciója Ha a keresésről van szó, az entitás lényegében egy adatbázisban tárolt elem. Egy entitásnak általában van egy egyéni azonosítója, amely alapján megkülönböztethető a többi entitástól. Ez az egyéni azonosító gyakran egy látszóla...

spam

A spam definíciója A spam általában elektronikus úton kiküldött kéretlen üzenetekre utal. Olyan üzenetek számíthatnak spamnek, amelyek kiküldését a címzett nem kérte külön. A spam általában valamilyen reklámanyagot tartalmaz, de lehet ártó szándékú is....

blog

A blog definíciója A blogok lehetnek különálló, rendszeresen fissülő webhelyek, vagy nagyobb webhelyek rendszeresen frissített részei. Léteznek személyes és üzleti céllal működtetett blogok is. A személyes blogok célja gyakran a személyes tapasztala...

holisztikus SEO

A holisztikus SEO definíciója A holisztikus SEO azt jelenti, hogy egy webhely összes fontos jellemzőjét úgy optimalizálod, hogy jobban rangsorolhasson a keresőmotorok találati oldalain. Persze, a SEO-nak első sorban mindig a felhasználók igényeit ke...

Domain Authority

A Domain Authority definíciója A Domain Authority (DA), azaz “domain tekintély” a Moz által létrehozott mutató, ami azt hivatott megjósolni, hogy egy oldalai milyen valószínűséggel jelenhet meg a keresőtalálatok között a versenytársak oldalaival szembe...

célközönség

A célközönség definíciója A célközönség azon látogatók gyűjtőneve, akiknek webhelyed tartalmai szólnak. SEO, azaz keresőoptimalizálás értelmében a célközönséget azok a meglévő és lehetséges ügyfelek alkotják, akik a Google és más keresőmotorok segítség...

inbound marketing

Az inbound marketing definíciója Az inbound marketing az online marketing egyik formája, amely hasznos tartalmak és pozitív felhasználói élmények biztosításával igyekszik új ügyfeleket bevonzani. Az inbound marketing hirdetések helyett értékes informác...

outbound marketing

Az outbound marketing definíciója Az outbound marketing az, amikor egy cég proaktívan próbálja meg elérni lehetséges ügyfeleit, hogy felkeltse érdeklődésüket egy termék vagy szolgáltatás iránt. Az outbound marketingben a cég kezdeményezi a beszélgetést...
További bejegyzések

SEO ügynökség

Mikor van szükséged SEO ügynökségre? Ha a keresőoptimalizálást professzionális szinten szeretnéd megvalósítani. Egy belős SEO szakember jól ismerheti a céget, olvashat sokat a szakmáról, járhat akár konferenciára is, de soha nem lesz annyi tapasztalata, mint egy ügynökségnél dolgozó tanácsadónak, aki több tucat céggel, példával, jó és rossz megoldásokkal találkozik. A SEO ügynökségnél nem csak technikai szakemberek dolgoznak, marketingesek, programozók, tartalomgyártók, újságírók és persze stratégák is. Sok SEO szakember van Magyarországon akik akár nehéz szavakra is ez elsők közé tudnak repíteni egy-egy weboldalt. Ügynökségünk két évtizedes tapasztalatát, marketing szakembereink tanult tudsát, kutatásaink eredményeit, kevesen hozzák. Eredményünk nem (csak) pozíciókban, hanem a bevételedben is mérhető lesz majd!

Érj el bevételben érzékelhető növekedést, a Google segítségével. Ha szeretnéd, segítünk benne!

SEO tanácsadás, árajánlat

Bár a keresőoptimalizálás egy izgalmas dolog, folyamatos munkát igényel. Ha saját céged SEO-ján dolgozol és megakadtál benne, vagy csupán nincs rá időd, szívesen segítünk! Nem csak azt tudjuk, hogyan leszel első bármire a Google-ben, azt is, mire kell elsőnek lenned ahhoz, hogy céljaidat elérd! Évtizedes tapasztalatunk segítségével a keresőoptimalizálásra fordított pénzből a legtöbbet hozhatod ki, így lesz olcsó a SEO! Napi szinten több tucat cég weboldalát optimalizáljuk, legyen az WordPress, vagy az általunk készített egyedi forráskód. Nálunk valóban meg van a tudás ahhoz, hogy a keresőoptimalizálásból üzlet legyen. Kérd ajánlatunkat most az alábbi form kitöltésével!

SEO hírek, újdonságok

Keresőoptimalizálás cikkek SEO szakembereinktől, saját kutatásunk, gyakorlati tapasztalataink és külföldi irodalom alapján. 

További bejegyzések