Sokan gondolják azt, ha kötöttségei és sablon mivoltától eltekintünk, a WordPress az egyik legideálisabb tartalomkezelő rendszer a SEO szakemberek számára. Annak ellenére viszont, hogy...
Egy igazán jó SEO stratégia kellően rugalmas, hogy alkalmazkodni tudjon a legfrissebb trendekhez, algoritmusfrissítésekhez, és felhasználói szokásokhoz. Azonban a látható SEO eredményekre...
Természetesen a megannyi feltöltött videó közül minőségi produkciókkal kell kiemelkedni, azonban önmagában ez még mindig nem elég ahhoz, hogy videómarketinged sikeres is legyen. Egy...
1. Exkluzívnak érzik magukat a vásárlók
Az emberek azt akarják érezni, hogy egyedülállóak, és nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkákat és termékeket, amelyek...
Mi az a keresőoptimalizálás (SEO)?
A keresőoptimalizálás egy digitális marketing technika, amely segít, hogy webhelyed jobban látható legyen az online keresési eredmények között....
Egy SEO tanácsadó feladatai
Az email, a közösségi média és a fizetett kampányok az online marketing lényeges elemei. Ha azonban egy fontossági sorrendet szeretnél felállítani,...
Sok cég és marketinges akad fenn a hőn áhított Domain Authority (DA) pontszámon. Az internet tele van útmutatókkal, amelyek kifejezetten a DA pontszám növelését célozzák meg, hogy...
Ha ezt a cikket olvasod, tudod, hogy a keresőoptimalizálás egy külön szakma, és valószínűleg azon gondolkozol, hogy kiszervezed ezt a tevékenységet egy profi SEO ügynökségnek, aki...
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető
2022-11-15
Ha valódi eredményeket szeretnél fogászati marketingedben, akkor keresd meg a Marketing Professzorok csapatát. Egészségügyi marketing ügynökségük számos eredménnyel és tapasztalattal a...
Na persze, az első hely megszerzése nem egyszerű feladat, főleg, ha nincs tapasztalatod a SEO-ban, és nincs SEO tanácsadód. Az alábbi útmutató segít majd eligazodni a keresőoptimalizálás...
Az összekapcsolható eszközök létrehozása SEO marketing stratégia alapja?
A linkelhető eszközök olyan tartalomelemek, amelyek linkeket vonzanak. A linkelhető tartalom gyakori típusa az...
Miért fontos a linképítés a SEO marketingben?
Tegyük fel, hogy nagyszerű tartalommal rendelkezel, de a webhelyed meglehetősen új, és még nem szerzett nagy tekintélyt. Itt jön képbe a...
Miért fontos a SEO kulcsszókutatás?
A SEO kulcsszókutatás értékes betekintést nyújt azokról a lekérdezésekről, amelyekre a célközönség ténylegesen keres a Google-on. Az ezekbe a...
Mi is az a keresőmotor?
Ez egy olyan összetett és bonyolult rendszer, amely több algoritmusból áll. A legtöbb keresőmotor(https://matebalazs.hu/keresomotor.html) két részből áll. Az...
Egyértelműen látható tehát, hogy a legtöbben kanonizálással próbálják megelőzni a szűrős navigációból adódó fejfájásokat, de egyáltalán mit értünk szűrős navigáció alatt,...
Hotel keresőoptimalizálás – Mi is ez?
A hotel keresőoptimalizálás célja, hogy a weboldalad megjelenik a keresőmotorok találati oldalain, lehetőleg minél előkelőbb...
Milyen kezelések elérhetők, és azok hogyan zajlanak?
Az első és legfontosabb, hogy megtudjuk, hogy a számunkra szükséges kezelést elvégzi-e az adott orvos, és ha igen, akkor...
Milyen kezelések elérhetők, és azok hogyan zajlanak?
Az első és legfontosabb, hogy megtudjuk, hogy a számunkra szükséges kezelést elvégzi-e az adott orvos, és ha igen, akkor...
1. Mit vársz egy marketing tanácsadótól?
Mielőtt felveszel egy marketing tanácsadót, alaposan meg kell ismerned jelenlegi csapatod képességeit, beleértve az erősségeit és gyengeségeit...
Színes karácsony
Mondj búcsút a hagyományos vörös-zöldeknek, és idén egy vidámabb, színesebb céges karácsonyi buli legyen a terítéken! Díszítsd az irodát a szivárvány összes...
Fogpótlások
Kezdjük a legegyértelműbbel: ha hiányzó fogaid vannak, ráadásul látható helyen, akkor könnyen érthető, miért nem mosolyogsz magabiztosan a világra. Sokan azért...
Fogpótlások
Kezdjük a legegyértelműbbel: ha hiányzó fogaid vannak, ráadásul látható helyen, akkor könnyen érthető, miért nem mosolyogsz magabiztosan a világra. Sokan azért...
Használd ezt a 3 irodadekorációs ötletet, és díszítsd irodád olyan elemekkel, amelyek minden nap produktívan, inspiráltan és motiváltan tartják csapatod. Itt az ideje, hogy feldobd...
#1. Végezz kulcsszó kutatást
Bármit is elkezdeni stratégia, kidolgozott terv nélkül nem érdemes. Ahhoz, hogy jól tudjunk SEO-zni, azzaz keresőbaráttá tenni egy-egy weboldalt,...
1. Ingyenes SEO eszközök: Google Analytics
A Google Analyticsnek minden webmester és marketinges eszköztárában ott a helye – függetlenül attól, hogy foglalkozik-e SEO-val, vagy sem....
1. Az organikus keresés leggyakrabban a webhely forgalmának elsődleges forrása
Az organikus keresés a legtöbb vállalkozás webhelyének esetében a teljesítmény óriási része,...
#1. Gondolkodj a vevőd fejével!
Biztosan nem először hallottad már ezt, ahhoz, hogy sikeres terméket állíts elő, vagy hatékony szolgáltatást nyújts, ezt pedig megfelelőképpen...
1.) Segít megérteni, hogy találnak rá a látogatók az oldaladra
Ez egyfelől azt jelenti, hogy láthatod, a látogatók mobilról, vagy asztali gépről böngészték a weboldalad,...
Izgalmas, hogy bepillantást nyerünk a 2021-es évvel egy új évtizedbe. A marketing mindig gyorsan változik, és a SEO módszerek sem kivételek alóla. Az elmúlt évtizedben a SEO és a...
Ráfizethetsz az olcsó SEO-ra? Van különbség a SEO tanácsadók között?
Nincs minden rendben. A 2020 első negyedéve óta őrjöngő COVID-19 járvány a világ összes...
Miért érdemes használni a Reactot?
Egy react keretrendszer használatával olyan felhasználói élményeket kínálhatsz webhelyeden (vagy alkalmazásodban), ami a Facebookéhoz, vagy éppen a...
A SearchLiaison tweetje is megerősítette, hogy karácsonyra a 2020-as harmadik alapvető frissítés teljes elérésének a tanúi lehetünk.
A jelentős hatással bíró alapvető...
Május 1-én egy Google Webmaster Central Hangout során a következő kérdést tették fel John Muellernek:
„Van különbség a statikus és a fő tartalomban elhelyezett hivatkozások...
Az #AskGoogleWebmasters műsorvezetője nem más, mint a Google egyik munkatársa, John Mueller, aki gyakran hallatja hangját a keresőóriás szócsőjeként, hiszen rendszeresen megjelenik a...
A dolgok azonban változóban vannak. Egyre több kiadó veszi át a fizetőfalakat (vagy „fizetési falak”), hogy pénzt csinálhassanak tartalmaikból. Sokaknak bevált már a módszer...
Amennyiben nemzetközi ügyfélkört igyekszel megcélozni, fontos, hogy minden „népszerűbb” keresőfelületre odafigyelj, amikor optimalizálásra kerül a sor. Lássuk, hogy mit...
Habár a válasz meglehetősen egyszerű és egyértelmű, némi magyarázatot igényelhet, már csak azért is, hogy képben légy a dolgok miértjével. Lássuk tehát a mobil-első indexelés és a...
A technikai SEO megszelídítéséhez némi tudásra, elszántságra, és kitartásra van szükség – no meg egy ilyen útmutatóra, amit mi is összeírtunk most neked!
1....
Az utóbbi időben a „medic frissítés” kapcsán többször is hallhattunk az úgynevezett E-A-T szempontokról, illetve hogy a Google ezek alapján rangsorolt le több egészségügyi...
Habár ilyen keresősávot mindenki megjelölhet webhelyén, hogy az aztán ilyen formában megjelenhessen a találatban is, akár egy hónapjába is telhet a Google-nak, hogy ezt érvényesítse. Ez...
A PageRank volt az a mutató, amellyel a Google-nak sikerült kiemelkednie a többi kezdetleges keresőmotor közül. Sikerét annak köszönhette, hogy a PageRank az alapján értékelte az...
A keresőóriás mondanivalójának lényege továbbra is az, hogy az ilyen core frissítések után nincs mit javítgatni a webhelyeken:
„Tudjuk, hogy azok, akik visszaesést tapasztalnak...
Mivel a Tudáspanel egy meglehetősen feltűnő, kiemelt pozíciót képvisel a találati oldalakon, a SEO szakemberek már rég óta igyekeznek „bejutni” ide, és sokan mindent megtesznek...
Mik azok a partnerhivatkozások?
Ezek a hivatkozások általában egy márka webáruházára mutatnak, és olyan speciális paramétereket tartalmaznak, amelyekből a webáruház üzemeltetői meg...
Sok marketinges napi szinten készít új tartalmakat, ami már önmagában kimerítő, de sokaknak külön kihívást okoz az is, hogy mindig valami újjal álljanak elő, és ne ismételjék...
A legtöbben a SEO, a PPC és közösségi stratégiáik fellendítésére alkalmaznak ilyen begyűjtött adatokat, és habár ez minden esetben jó taktika, az adatok más területeken is hasznosak...
Azonban ahogy az utóbbi időben a cégek, úgy sajnos a magukat SEO profinak tituláló szélhámosok is drasztikusan elterjedtek, akik kifejezetten az ilyen friss vállalatokra (vagy néha nagyobb...
Az online vélemények és más felhasználói tartalmak (képek, videók, stb.) az úgynevezett társadalmi bizonyíték miatt lehetnek rendkívül hasznosak egy cég számára. A társadalmi...
A keresőmotorok (különösen a Google) azonban igencsak megnehezítették ezt a folyamatot az elmúlt évtizedek során, és ennek köszönhetően sokkal több buktató is leselkedik a gyanútlan...
A tartalommarketing és a keresőoptimalizálás szoros kapcsolatban állnak egymással, tartalom nélkül ugyanis nincs mit keresőoptimalizálni, az optimalizálatlan tartalom pedig olyan, mintha...
Ha sikerül túltekintened ezen a fontos, ámde nem mindenható mutatón, akkor megmutathatod azt, ami igazán számít: hogy az organikus keresés mekkora hasznot is jelent céged...
Az igazán tartalmak afféle lavinaként kezdenek el működni, és saját sikerükre építenek – a jobb rangsorolás több látogatót jelent, ami még jobb rangsorolást, és így...
Tény, hogy a Google korábban azt állította, hogy a felhasználói adatok közvetlenül nem hatnak ki a rangsorolásra, a keresőóriás garantáltan szívesebben emeli ki tartalmaidat a többi...
Azonban míg ezek a tartalmak valóban segíthetnek aktivitásra ösztönözni közösségi fiókjaid meglévő követőit, az új ügyfelek bevonzásához valamivel többre lesz...
Mi az a robots.txt?
A robots.txt lényegében egy sima, mezei szövegfájl, ami különféle parancsokat, utasításokat, szabályokat tartalmaz a különféle internetes robotok számára. A...
A következőkben arról lesz szó, hogy mik azok SEO szempontok, amiket a storytelling fellendíthet. Mielőtt azonban belevágnánk a dolgokba, váltsunk pár szót arról, hogy mi is az a...
A tartalommarketing segíthet mindkét fronton: egyrészt optimalizálható tartalmakat kínál, amelyek fellelhetőbbé teszik a webhelyet a felhasználók számára, másrészt pedig értékes...
Ahol ez a két koncepció szervesen összefonódik egymással az a szövegírás. A szöveg mindig is a legjobban „SEOzható” tartalomtípus volt, elvégre természetesen helyezhetsz el...
Miért fontos a márkatudatosság?
A márkatudatosság azt jelenti, hogy az emberek mennyire ismerik a márkádat, cégedet, illetve annak marketingüzeneteit. Messze nem csak arról van szó, hogy...
Természetesen nincs két egyforma cég, így nem létezik olyan marketingmix sem, amely minden ügyfeled számára tökéletes lesz. Azonban van egy olyan páros, aminek minden...
Előfordulhat, hogy te is verejtékezve tapasztaltad egy szép, közönségesnek tűnő reggelen, hogy rangsorolásaid egy éjszaka alatt több pozíciót is csúsztak. Habár ennek számos teljesen...
Habár kívülről egy unalmas, száraz, izgalmaktól és örömöktől mentes karriernek tűnhet, ennek a szakmának számos előnye és szépsége van, csak éppen a megfelelő érdeklődés és...
Ha valaki használt már különféle rangsorkövető eszközt, akkor az biztosan tapasztalta, hogy a saját keresése eredményei eltértek az eszköz adataitól. Nos, ennek első sorban ez a...
Mi az a duplikált tartalom?
A Google a következőképpen definiálja az ismétlődő (duplikált) tartalmakat:
„Ismétlődő tartalmon általánosságban olyan tartalmi blokkot...
Ezeket a hivatkozásokat be lehet szerezni szándékosan és nem szándékosan is. Ha például az ember egy csapnivaló SEO ügynökséget bérel fel, az – normális munkavégzés helyett...
A túloptimalizálás akkor alakul ki, amikor valaki túl sok SEO javítást, módosítást végez egy webhelyen, és átlépi azt a határt, amikortól ezek a módosítások, habár jó...
Nem egy online marketingről szóló cikkben vagy útmutatóban találkozhatsz az úgynevezett tartalomnaptárral, és hogy milyen fontos is összeállítani egy ilyet a hatékony tartalommarketing...
Az elmúlt évek során rengetegszer hallhattunk a következő trendekről, de sok közülük tényleg csupán említést érdemel egy SEO útmutatóban, és nem többet. Minden további nélkül,...
Azonban sok kisebb (és nagyobb) cég gyakorta vét olyan hibákat a tartalommarketingben, amiket egy kis előzetes tudással bőven el lehetne kerülni. A következőkben ezeket a hibákat...
Persze a szövegírás nem csupán bármilyen szöveg megírását jelenti – a betűket és a szavakat megfelelő sorrendbe kell helyezni, hogy valami értelmes, sőt, értékes eredményt kapj....
Íme minden, amit a belső hivatkozások és a keresőoptimalizálás kapcsolatáról tudnod kell!
Miért olyan fontosak a hivatkozások?
A Google hivatkozásokon keresztül talál rá...
Meglepő módon igen kevés online kereskedő és marketinges fordítja hasznára az évszakok, az időjárás, és a közelgő ünnepek által kiváltott viselkedési változásokat, pedig ezek mind...
Mi az a tartalomstratégia?
A tartalomstratégia minden olyan médiaelem kezelését magába foglalja, amelyet te magad (vagy céged) készít és birtokol, legyen szó írott, vizuális,...
Ahogy egy lehetséges üzleti partnerrel való személyes találkozáskor nagyon fontos az első benyomás, úgy webhelyednek sem lesz második esélye bizonyítani. Gondolj csak bele, komoly...
A black hat SEO-ról általánosságban tudjuk, hogy etikátlan keresőoptimalizálási módszereket, taktikákat ölel fel. Amikor azonban az ember kissé mélyebben is utánajár a SEO-nak, és az...
Jill Whalen
„A jó SEO munka idővel csak egyre jobb lesz. Csak a keresőmotor trükköknek kell változniuk, amikor a rangsoroló algoritmusok is megváltoznak.”
A...
A negatív vélemények növelik a vélemények számát
Amikor valaki rákeres egy helyi cégre, akkor a Google számos olyan eredményt is felsorol, amelyek mellett csillagos értékelés is...
Mit tehet a keresőoptimalizálás a cégedért?
Habár a SEO-ról sokan állítják, hogy képes gyarapítani a bevételt, ez csak részben igaz. A keresőoptimalizálás ugyanis nem befolyásolja...
Mik azok a strukturált adatok?
A strukturált adatok olyan adatok, amelyek egy speciális formátumban vannak megadva egy weboldalon – ez a speciális formátum lehetővé teszi a...
1. Miért kell átirányításokat használni?
Amikor átirányítasz egy megváltoztatott URL-t, akkor mind a felhasználókat, mind a keresőmotorok robotjait átküldöd ezzel az új URL-re, ha...
Mik azok a közösségi jelek?
A közösségi jelek azt az aktivitást (reakciók, hozzászólások, megosztások) jelentik, amelyet tartalmaid kapnak a közösségi platformokon, például a...
Milyen egy jó linkprofil?
Mielőtt megválaszolnánk ezt a kérdést, segíthet, ha definiáljuk, hogy mi nem számít jó linkprofilnak: egy jó linkprofil nem csak visszahivatkozásokból...
A Google a következőt írta a frissítésről:
A népszerű Felfedezés funkció lehetőséget nyújt a felhasználók számára, hogy naprakészek maradjanak kedvenc témáikkal kapcsolatban...
Ügyelj a részletekre
Először is alaposan ki kell töltened profilodat. Erre ne sajnáld az időt – minden releváns mezőt tölts ki rendesen, és szolgáltass minél több információt...
1. Organikus munkamenetek száma
A munkamenetek lényegében a webhelyen tett látogatásokat jelentik. Egy munkamenet akkor kezdődik, amikor egy felhasználó a webhelyre érkezik, és akkor ér...
1. Válaszd ki a lehető legjobb nevet céged Facebook profiljának
Habár egyértelműen hangzik, de Facebook oldalad neve az első lépés a hatékony Facebook SEO irányába. A névválasztást...
Mik azok a kiemelt részletek?
A kiemelt részletek rövid információrészletek egy webhelyről, amelyek a legmagasabb keresőpozícióban, az összes organikus találat felett jelenhetnek meg...
A Google Analytics adminisztrációs felülete
Először is vessünk egy pillantást a felület felépítésére. Az Adminisztrálás felületet az Analytics bal alsó sarkában találod –...
Mik azok a tevékenységkártyák?
Ugyan még csak bizonyos keresésekre jelennek meg, a tevékenységkártyák az aktuális kereséshez kapcsolódó korábbi tevékenységeidet mutatják meg a...
A legjobb konverziós útvonalak
Hol: Konverziók > Többcsatornás útvonalak > A legjobb konverziós útvonalak
A legjobb konverziós útvonalak segítenek megmutatni, hogy az ügyfelek...
Élettartamra vetített érték
Hol: Közönség
Habár ez a jelentés még csak béta verzióként működik, már így is segíthet megállapítani webhelyed felhasználónak értékét. Adj...
1. Az első lépések
A legelső lépés regisztrálni egy ingyenes Google Analytics fiókot. Csak akkor menj tovább, ha ez kész!
A Google Analytics követőkód...
Mi az a tartalommarketing?
A tartalommarketing igazából kevésbé egy marketingstratégia, vagy marketingtaktika – sokkal inkább egyfajta filozófiaként tekinthetünk rá. A...
Mi az a keresőszándék?
A keresőszándék lényegében azt takarja, amit egy kereső felhasználó szeretne elérni a keresésével. Néhány felhasználó szeretne választ kapni egy...
On-page SEO mítoszok
A meta címkék fontosak: Habár a meta címkék szinte az óta részei a SEO-nak, hogy a terület létrejött, manapság már messze nem fektetnek rájuk akkora hangsúlyt a...
A rendezvénygyűjtő webhelyek típusai
A rendezvénygyűjtő webhelyeknek két fő típusa van: azok, amelyek rendezik ezeket az eseményeket, és azok, amelyek népszerűsítik...
1. Az influencerek segítenek értékesebbé, hitelesebbé tenni linkprofilodat
A linkprofil egy nagyon fontos szempont a keresőmotorok szemében egy webhely rangsorolásakor. A linkprofil...
Mi az a kulcsszó kannibalizáció?
Akkor beszélünk kulcsszó kannibalizációról, amikor egy webhelyen kettő, vagy annál több oldal (tartalom) is megcélozza ugyan azt a kulcsszót. Ilyenkor...
1732: Megjelenik a Poor Richard’s Almanack első kötete, ami Benjamin Franklin éves előrejelzéseit tartalmazza, népszerűsítve ezzel Franklin nyomdáját.
1801: A párizsi...
Láthatóbbá teszi a webhelyet
A SEO elsődleges célja és haszna, hogy láthatóbbá, fellelhetőbbé tegye webhelyedet az interneten keresgélő felhasználók számára. A láthatóság...
Mi az a keresőoptimalizálás?
A SEO („search engine optimization”, vagyis keresőoptimalizálás) valójában nem egy módszer, hanem számos módszer összessége – egy...
Általános SEO statisztikák
Az online élmények 93%-a egy keresőmotorral kezdődik.
A Google jelenleg az online keresések 76%-át szolgálja ki, míg a Baidu, a Bing, és a Yahoo!...
Horgonyszöveg
A horgonyszöveg (angolul „anchor text”) a szövegben elhelyezett hivatkozások kattintható része. A horgonyszöveg azért fontos, mert pozitívan, vagy akár...
Néhány szó a SEO és az email kapcsolatáról
Mind a keresőoptimalizálásnak, mind az email marketingnek egy végső célja van – hogy minősített érdeklődőket vonzanak webhelyedre,...
Regisztráld cégedet a Google Cégem szolgáltatásra
Ha csak egyetlen tippet fogadsz meg erről a listáról, akkor ez legyen az. A Google Cégem a helyi SEO alapja a Google platformján. Az...
1. Készítsd minőségi tartalmakat
Publikált tartalmaid minősége egyenesen arányos az általuk bevonzott (vagy bevonzható) forgalom mennyiségével – minél jobbak a tartalmaid, annál...
A kezdetek: 1991-2002
1991 augusztus 6-án Tim Berners-Lee létrehozta a világ első webhelyét, ami egy végeláthatatlan folyamat kezdetét jelentette. Idővel aztán a webes tartalmak...
1. Nem reszponzív a webhelyed
A mobilról böngészők száma már évek óta meghaladja az asztali számítógépekről internetezőként, így nem csoda, hogy a reszponzív design az egyik...
Mi az a gépi tanulás?
Leegyszerűsítve, a gépi tanulás (machine learning) az informatika egy olyan ágazata, ami a számítógépes rendszerek „tanításával” foglalkozik. A gépi...
Indexelhetővé tetted a fejlesztői környezetet a keresőmotorok számára
A fejlesztési fázist mindenki sajátosan kezeli, ahogyan neki kényelmes. Vannak, akik létrehoznak egy alkönyvtárat...
1. Spam jellegű hivatkozások elhelyezése vagy jó minőségű linkek eltávolítása
Ez talán a leggyakoribb negatív SEO taktika, de szerencsére egyre kevésbé hatékonyabb, ugyanis a rossz...