Így szerezd vissza elveszett webhelyforgalmadat egy márkavál... Egy márkaváltás (azaz „rebranding”) általában akkor következik be, amikor egy cég „kinövi magát”, vagy komoly PR problémákkal küzd. Marketingesként és SEO szakértőként a megszerzések, a vezetőség döntései vagy épp a befektetők követelései miatt kell majd ...
Google: Így hat a rangsorolásra, ha két webhelyed van John Muellert, a Google egyik munkatársát arról kérdezték egy SEO office-hours beszélgetés során, hogy milyen hatással lehet a rangsorolásra, ha valakinek két webhelye is van. Válaszából kiderült, hogy ezt a kérdést többféleképpen is lehet értelmezni. ...
Így optimalizáld feltérképezési keretedet A Google nem mindig térképezi fel azonnal webhelyek összes elérhető oldalát. Előfordulhat, hogy ez a folyamat akár napokba vagy hetekbe is beletelhet, ami a keresőoptimalizálásban is megzavarhat. Egy újonnan optimalizált landing oldal például csak jóval k...