SEO marketing stratégia a sikeres linképítéshez
Az összekapcsolható eszközök létrehozása SEO marketing stratégia alapja?
A linkelhető eszközök olyan tartalomelemek, amelyek linkeket vonzanak. A linkelhető tartalom gyakori típusa az infografika. Ez egy jó SEO marketing stratégia arra, hogy az eredeti kutatást grafikus formában mutasd be a résben lévőknek. Ezenkívül az összekapcsolható eszközök létrehozása nagyszerű módja a márkaismertség növelésének és a közösségi média figyelem felkeltésének. Az infografikákat körülbelül 30-szor nagyobb valószínűséggel olvassák el, mint egy teljes cikket, így a kapcsolódó, linkelhető elemek létrehozása bezárhatja a szakadékot azok előtt, akik nem akarják elolvasni a teljes tartalmat. A linkelhető eszközök egyben átjárót is jelentenek a hivatkozási forgalom számára. A legfontosabb, hogy a közösségi médiában megosztott tartalmak jutnak el a legnagyobb közönséghez.
SEO marketing stratégia legfontosabb összetevője a közösségi média
Egy egyszerű módja annak, hogy elkezdj visszamutató linkeket építeni, ha tartalmaid közzéteszed a közösségi médiában. De ne felejtsd el, hogy az új bejegyzések megosztásán kívül aktívnak is kell lenned, különben számtalan lehetőséget kihagysz. Még ha kezdő is vagy a közösségi médiában, könnyedén elkezdheted, hogy:
- Releváns tartalmakat készíts
- Rendszeresen tegyél közzé tartalmat a közösségi oldalon
- Tegyél közzé híreket és frissítéseket a márkáddal kapcsolatban
- Válaszolj a visszajelzésekre akár a negatívakkal is
- Vegyél részt a közösségi média beszélgetésekben
Ezek a szempontok alapvetőek ahhoz, hogy elkezd SEO marketing stratégiád a közösségi oldalon. A felhasználókkal való elkötelezettség ösztönzésének egyik módja a szavazások használata beszélgetésindítóként. Ez egyben mindenki számára előnyös, hiszen így végezhetsz közönségkutatást, amit a SEO marketing stratégiád során fel tudsz használni Te, vagy SEO ügynökséged. Ezek mind bevált gyakorlatok a márka láthatóságának növelésére a közösségi médiában, ami megnövekedett tekintélyhez és esetleges visszacsatolásokhoz vezethet. Ezenkívül optimalizálhatja közösségimédia-profiljaid, és biztosíthatod, hogy tartalmazzák a linket.
SEO marketing stratégia -Vendégblogolás
A Google munkatársa, Matt Cutts 2014-ben bejelentette a vendégblogolás halálát, de tényleg meghalt?
Ez egy összetett válasz. A vendégblogolás régi módja minden bizonnyal halott. Nem lenne jó ötlet tartalmat közzétenni olyan webhelyeken, amelyeknek alacsony a felhatalmazása, és nincs jelentősége vállalkozásod számára, pusztán azért, hogy visszamutató linkeket kapj. A „vendégblogolás” azonban jó módja lehet linkek szerzésének, ha stratégiailag csinálják. Noha nem ez a leginkább méretezhető taktika, előnyös lehet, ha az iparágában lévő vállalattal partnerként készítenek esettanulmányt vagy bemutatják közös kutatások eredményeit. Ha olyan kéréseket kap, akik díjat kérnek a webhelyükön megjelenő vendégposztokért, ez azonnali piros zászló. A Google túlságosan fejlett ahhoz, hogy manapság bedőljön ennek a taktikának, ezért a legjobb, ha a másik irányba tereled SEO marketing stratégiád. Amennyiben jó lehetőséget látsz partnerségre egy esettanulmány elkészítéséhez, először fordulj közvetlenül a webhely tulajdonosához, és mutasd be ötleted. Előfordulhat, hogy a vendégbejegyzések elérése nem mindig teljes, de megfelelő módon megnövekedett forgalomhoz és visszamutató linkekhez vezethet. Nehéz és megfontold döntés, hogy ezt a SEO marketing stratégiai eszközt alkalmazod-e, ezért jól gondold át lehetőségeidet.