Erre figyelj fogászati SEO-d esetén

Fogászati SEO: Mire figyelj?

A fogászati SEO egyre nagyobb kihívást jelenthet fogászati magánrendelőd számára, hiszen a verseny folyamatosan nő. Mire érdemes figyelni? Ebben segítünk!

Erre figyelj fogászati SEO-d esetén

Ha valódi eredményeket szeretnél fogászati marketingedben, akkor keresd meg a Marketing Professzorok csapatát. Egészségügyi marketing ügynökségük számos eredménnyel és tapasztalattal a hátuk mögött segít fogászati SEO-d és marketinged eredményességében. Kérj ajánlatot az alábbi linken: fogászati marketing!

 

Fogászati kulcsszókutatás, amit ne hagyj ki

Az első lépés a fogászati seo terén, ha egy alapos kulcsszókutatást készítesz. Érdemes feltárnod minden lényeges kifejezést, amely összefoglalja fogászati szolgáltatásaidat és minden olyan fogászati kifejezést, amelyre potenciális pácienseid kereshetnek. Olyan kifejezéseket se hanyagolj el, amelyek valamilyen fogászati problémát fogalmaznak meg, mivel a páciensek többsége ezekre keres rá a Google keresőjében. Fontos, hogy túl nehéz kulcsszavakat se válassz első körben, mert ezekre rendkívül nehéz az elsők között megjeleni. Vannak olyan fogászatok, akik már évek óta keresőoptimalizálnak, így nehéz lesz őket megelőzni most induló fogászati seo-ddal. Ha teheted a legjobb azokat a kifejezéseket előre venni, amelyeknél nem olyan nagy a verseny, mégis számos pácienst vonzhatnak be praxisod számára. Miután megtörtént a kulcsszókutatás, érdemes priorizálnod, mely kifejezések lesznek fontosabbak és kevésbé fontosak. 

 

Helyi fogászati SEO a fellendítéshez

A legjobb, amit tehetsz, ha kulcsszókutatásod során olyan kifejezéseket is bevonsz fogászati SEO-dba, amelyek a helyi keresőoptimalizálást erősítik. Ha például fogászatod Debrecenben található, akkor mindenképp fontos lesz számodra az a kifejezés, hogy “fogászat Debrecen”. Persze, minél nagyobb egy város, annál nehezebb megjelenni az első helyeken fogászatoddal. Azonban, ha leszűkíted a helyet, akár kerületre, körzet szintre, máris sokat tettél fogászati marketinged érdekében. Továbbá, nem csak a “fogászat” és “fogorvos” kifejezéseket használd, hanem azokat a szolgáltatásokét is, amelyek elérhetők magánrendelődben. Így ezekhez hozzárakva rendelőd városát, növelheted a helyi fogászati SEO-d eredményességét. 

 

Figyeld eredményeid

Lényeges, hogy fogászati SEO-d eredményét hónapról hónapra figyeld, hiszen így tudsz visszajelzést kapni arról, hogyan alakulnak az általad feltárt kifejezésekre megírt tartalmaid. Ha esetleg valamelyik landinged sok helyet visszacsúszott, akkor megpróbálhatod a meta adatok frissítését, esetleg kibővítheted tartalmadat is, a jobb helyezés érdekében. Ilyen esetben akár a versenytársakat is jó döntés lehet megvizsgálni, milyen tartalmakkal szerepelnek az elsők között. 

SEO hírek, újdonságok

Keresőoptimalizálás cikkek SEO szakembereinktől, saját kutatásunk, gyakorlati tapasztalataink és külföldi irodalom alapján. 

További bejegyzések