3 SEO tipp magánfogászatoknak
Nagyon sok fogorvos hajlamos azt gondolni, hogy az ő szakmájában a legkisebb szükség sincsen online marketingre, főleg nem SEO-ra. Néhány Facebook poszt még talán belefér, na de keresőoptimalizálás…? Abba azonban nem gondolnak bele, hogyha valakinek fáj a foga, vajon mi lehet az első dolga? Hát persze, hogy beírja Google-ba, vagy a tünetet és keresi a megoldást, vagy egyszerűen csak jó fogorvos után kezd el kutakodni. Ugye te is ott akarsz lenni a válaszok, azaz a találatok között? Ha igen, akkor olvasd el ezeket a SEO tippeket!
#1. Végezz kulcsszó kutatást
Bármit is elkezdeni stratégia, kidolgozott terv nélkül nem érdemes. Ahhoz, hogy jól tudjunk seo-zni, azzaz keresőbaráttá tenni egy-egy weboldalt, tartalmakat, kell egy haditerv, aminek egy fontos része a kulcsszó kutatás. Ez olyan kulcsszavak kigyűjtését jelenti, ami a célcsoport és a szolgáltatások számára is releváns lehet. Próbáld meg a fogorvosi székben ülő páciens helyébe képzelni magad, vajon ő mit írt volna be a Google-ba, amikor a kapott szolgáltatást kereste? Ne csak egyszavas kulcs szavakra gondolj, napjainkban egyre nagyobb szerepe van az összetettebb, úgynevezett longtail kulcsszavaknak!
#2. Ne feledd a lokális optimalizálást!
Az emberek általában a közelükben keresnek fogorvost, ezért a szolgáltatásért jellemzően vagy nem hajlandóak, vagy nem tudnak sokat utazni. Ugye te sem nagyon hallottál olyanról, hogy valaki vidékre utazik, fogorvoshoz, hacsak nem ott lakott korábban, és van tapasztalata, vagy valami miatt olcsóbb, például a határon túl? Gondolj csak bele a szituációba: valakinek rettenetesen fáj a foga, mire fog rákeresni? Mondjuk arra, hogy fogászat Budapest!
#3. Ne felejtsd a mobil!
Napjainkban túlnyomórészt mobilos felhasználókkal lehet találkozni. Az internetes keresések javarészt mobileszközökről futnak be. Ezt sajnos nagyon sokan elfelejtik, és csak asztali felhasználókra optimalizálnak, te ne legyél köztük!