Így segítheti egymást a SEO és az email marketing

Így segítheti egymást a SEO és az email marketing

Egy modern marketinges, pontosabban egy digitális marketinges arzenálja számtalan, egymáshoz illeszkedő, vagy éppen egymásra épülő eszközt és taktikát tartalmaz. Ezek összetétele persze iparról iparra változik, de minden, az interneten is aktív cégnek tisztában kell lennie azzal, hogy hogyan segítheti növekedésüket (és egymást) a keresőoptimalizálás és az email marketing.

 

Egy organikus SEO stratégia kialakítása manapság alapszükséglet, de ha a legtöbbet szeretnéd kihozni keresőoptimalizálási erőfeszítéseidből, akkor össze kell szinkronizálnod azokat email stratégiáddal. Cikkünkben megtudhatod, hogy mi kell ehhez!

Így segítheti egymást a SEO és az email marketing

Néhány szó a SEO és az email kapcsolatáról

Mind a keresőoptimalizálásnak, mind az email marketingnek egy végső célja van – hogy minősített érdeklődőket vonzanak webhelyedre, lehetővé téve ezzel a konverziókat. A SEO-ra és az emailekre a legtöbben külön csatornákként tekintenek, de egy igazán sikeres cégnél egyetlen stratégia részét képezik. Nézzük, hogy hogyan valósítható meg mindez!

 

1. Szinkronizáld kulcsszavaidat

A kulcsszavak és webhelyed (illetve blogod) tartalmának olvashatósága kulcsfontosságú szerepet játszanak SEO kampányod során, elvégre olyan kulcsszavakat és kifejezéseket szeretnél megcélozni, amelyekkel megszerezheted azt a bizonyos áhított első helyet a Google találatai között.

 

Fontos, hogy releváns kulcsszavakat használj, méghozzá természetes stílusban, ezzel mind a keresőmotorok, mind pedig a felhasználók igényeinek eleget téve. Ez a mentalitás kell, hogy vezéreljen emailjeid fogalmazásakor is – használj üzeneteidben olyan kulcsszavakat, amelyek kapcsolódnak céged szakterületéhez, de ügyelj rá, hogy ezek illeszkedjenek a szövegbe.

 

Használj long-tail kulcsszavakat

Long tail kulcsszónak nevezünk bármilyen olyan kulcsszót, ami 3, vagy annál több szóból áll. Ezekre a kulcsszavakra ritkábban keresnek rá az emberek, de ennek köszönhetően egy sokkal érdeklődőbb keresőréteget segítenek megcélozni.

 

Ha rákeresel a Google-on a „használtautó” kifejezésre, közel 6,2 millió találatot kapsz majd. Ezzel szemben a „használtautó vásárlás Eger” keresés már csak 63.300 találatot kínál. Ez sem kevés, de érezhető a különbség, és kizárja azokat, akik az ország egy másik végében lennének csak hajlandók autót vásárolni.

 

A long tail kulcsszavak ráadásul sokat elárulnak a keresők szándékáról is. Ha valaki arra keres rá, hogy „legjobb családi autók”, akkor minden bizonnyal még csak a vásárlói utazás első szakaszában jár és összehasonlítások érdeklik, míg egy olyan felhasználó, aki a „családi autó vásárlás” szavakat pötyögi be már egyértelmű vásárlói szándékkal keres.

 

Fontos, hogy tartalmaid és emailjeid szinkronban legyenek egymással, és a lehetséges ügyfeleket a vásárlói utazás minden fontosabb szakaszában megcélozzák. Hogy miért olyan fontos ez? Mert a Google statisztikái szerint egy átlagos online vásárló durván 10-11 tartalmat tekint meg, mielőtt meghozza végleges döntését.

 

2. Használj UTM paramétereket emailjeidben

Az online marketingmódszerek egyik legnagyobb előnye a hagyományos taktikákkal szemben, hogy erőfeszítéseid eredményei könnyedén nyomon követhetőek. Ha szeretnéd tudni, hogy mennyire hatékonyak email kampányaid (pontosabban hogy hányan kattintanak az emailekben kiküldött hivatkozásaidra), akkor egy úgynevezett Urchin Tracking Module-t (UTM) kell használnod, amely továbbítja hivatkozásaid kattintási információit a Google Analytics rendszerébe.

 

A Google Analytics így képes lesz követni, hogy honnan érkezik a forgalom, megjelennek majd az email statisztikák a jelentésekben, és ezzel mérhetővé válik kampányod hatékonysága, amit akár össze is vethetsz a korábbi hónapok teljesítményével, vagy más csatornákéval is.

 

Az UTM paraméterek használata

Ha UTM-et szeretnél használni, akkor érdemes a Google Campaign URL Builder eszközét használni erre a célra.

 

Az eszköz használata nem nehéz:

  1. A Website URL mezőbe írd be azt a hivatkozást, amelyet elhelyezel emailedben, és figyelni szeretnéd.
  2. A Campaign Source mezőben add meg a kampány forrását – ebben az esetben írd be azt, hogy newsletter, ami hírlevelet jelent.
  3. A Campaign Medium mezőbe írd be a médiumát – ebben az esetben ez email.
  4. A Campaign Name mezőben a kampány neve álljon, ez természetesen tetszőleges.

 

Ha minden megvan, akkor a lejjebb megjelenik egy hivatkozás, amibe a Google automatikusan belehelyezte az általad megadott paramétereket:

 

 

Ezt az URL-t kell majd beillesztened emailedbe. Miután kampányod beindul, a Google Analytics felületén navigálj az Ügyfélszerzés > Minden forgalom > Csatornák jelentéshez, és keresd meg a Hírlevelet (Newsletter) a csatornalistában.

 

3. Hasznosítsd újra emailjeidet blogbejegyzésekként

Egy igényes email összeállítása (főleg a szöveg megírása) nem kevés időt vesz igénybe – miért ne használhatnád tehát fel azt más helyeken is, például blogodon?

 

Ha ezt teszed, akkor csak további indexelhető tartalmakat kínálsz a Google-nak, ami segíthet a rangsorolásodban (ha követted az első pontban leírtakat, és emailjeidet is optimalizáltad, akárcsak blogbejegyzéseidet).

 

A hosszabb emaileket konkrét blogbejegyzésekké alakíthatod – felhasználhatod ugyan azt a szöveget, hozzáadhatsz releváns hivatkozásokat, képeket, és aztán megoszthatod azt a közösségi médián is.

 

A rövid tartalmakat érdemes összegyűjteni, és nagyobb, összefoglaló bejegyzéseket összeollózni belőlük, amelyek egy témát dolgoznak fel.

 

Azzal, hogy elérhetővé teszed blogodon hírleveleid tartalmát, megmutathatod az olvasóknak, hogy mikről maradnak le azzal, ha nem iratkoznak fel – persze éppen ezért nem is ajánlatos túl sok hírlevelet bloggá alakítani, hiszen az feleslegessé tenné a feliratkozást.

 

4. Archiváld és kanonizáld emailjeidet

Akik hírleveleket és sima email kampányokat is futtatnak, azoknak érdemes archiválniuk régebbi emailjeiket, és feltölteni azokat a webhelyükre, mert ezzel csökkenthetik a lemorzsolódási arányt, és akár új feliratkozókat is szerezhetnek.

 

Ha archiválod hírleveleidet, akkor a keresőmotoroknak több tartalmik lesz, amit átvizsgálhatnak, de oda kell figyelned rá, hogy frissítsd ezt a részt, valahányszor új hírlevelet küldesz ki.

 

Ha szeretnél megspórolni magadnak egy adag fejfájást, akkor használj kanonikus címkéket azokban a hírlevelekben, amelyek blogodra mutatnak. Egyszerűen csak illeszd be a kanonikus címkét (rel=canonical) webhelyed hírlevél-archívimának

szakaszába, a blogodra mutató hivatkozással együtt.

 

Miért van erre szükség?

Amikor kanonikus címkét adsz egy URL-hez (vagyis „kanonizálod” azt), akkor azzal azt jelzed a keresőmotorok robotjainak, hogy melyik URL-t indexeljék, ha több oldalon is ugyan azt a tartalom szerepel.

 

A kanonizálásra azért van szükség, mert ha több oldalon is ugyan olyan tartalmak szerepelnek, akkor a keresőmotorok összezavarodhatnak, és duplikált tartalmaknak jelölhetik meg őket. Ezt elkerülheted azzal, hogy megjelölöd ezek közül a „hivatalos” verziót, hogy a többivel ne „foglalkozzanak”.

 

5. Ösztönözd aktivitásra az embereket

Amikor egy felhasználó a keresőtalálatok között, vagy emailedben egy hivatkozásra kattint, még nem garantálja azt, hogy konvertálni is fog, ezért az után is aktivitásra kell ösztönöznöd a látogatókat, miután a webhelyedre érkeznek. Ezzel többek között azt elérhetd, hogy az emberek visszahivatkozásokat helyezzenek el, amelyek webhelyedre mutatnak, javítva ezzel annak SEO-ját.

 

Ezt megteheted azzal, hogy valami igazán hasznosat (például valamilyen online kalkulátort, vagy egy jó útmutatót) kínálsz webhelyeden, amit az emberek szívesen osztanak meg másokkal link formájában.

 

Tény, hogy ebben az esetben maga az email, amivel a linkelő felhasználó a webhelyre jutott nem segít közvetlenül a SEO-ban, de az aktivitás, amit az email tett lehetővé már nagyon is. Természetesen tehetsz azért, hogy minél többen osszák meg tartalmaidat másokkal:

  • Helyezz el közösségi megosztási gombokat webhelyeden, hogy azok, akiknek tetszett a tartalom egy-két kattintással megoszthassák azt ismerőseikkel.
  • Megkérheted email feliratkozóidat, hogy hagyjanak egy hozzászólást a blogbejegyzés alatt, amiben megírják véleményüket, észrevételüket, vagy feltehetnek egy kérdést is.




Ingyenes SEO ellenőrző eszköz

Találd meg az okát, hogy miért nincs sokkal több látogatód!

Top 10 Weboldal

Az általunk tesztelt legjobb weboldalak toplistája.

2.
67%
4.
65%
5.
63%
6.
63%
7.
61%
8.
58%
9.
49%

Kapcsolódó cikkek:

5 SEO szokás, ami messze nem olyan fontos, mint hiszed
A SEO szakemberek hajlamosak legapróbb részletekre is megszállottan odafigyelni. Hogy ez jó, vagy rossz szokás-e, azt mindenki döntse el maga, de abban biztos lehetsz, hogy a...
2019-05-24
Mi az a tartalomnaptár, és hogyan állíts össze egyet cégednek?
Mint azt bizonyára tudod, a keresőoptimalizálás és a tartalommarketing rendkívül szorosan kötődnek egymáshoz, elvégre tartalom nélkül nincs mit optimalizálni. Azonban ahhoz, hogy a...
2019-05-24
A 6 legsúlyosabb tartalommarketing-hiba (és elkerülésük)
Ahogy a marketing szép lassan átköltözött az internetre, úgy annak különböző ágazatai is követték azt, beleértve a tartalommarketinget is. A 90-es évek közepén megjelentek az első...
2019-05-22
Mi az a tartalomnaptár, és hogyan állíts össze egyet cégednek?
SEOINFO
2019-05-24
Nem egy online marketingről szóló cikkben vagy útmutatóban találkozhatsz az úgynevezett tartalomnaptárral, és hogy milyen fontos is összeállítani egy ilyet a hatékony tartalommarketing...
5 SEO szokás, ami messze nem olyan fontos, mint hiszed
SEOINFO
2019-05-24
Az elmúlt évek során rengetegszer hallhattunk a következő trendekről, de sok közülük tényleg csupán említést érdemel egy SEO útmutatóban, és nem többet. Minden további nélkül,...
A 6 legsúlyosabb tartalommarketing-hiba (és elkerülésük)
SEOINFO
2019-05-22
Azonban sok kisebb (és nagyobb) cég gyakorta vét olyan hibákat a tartalommarketingben, amiket egy kis előzetes tudással bőven el lehetne kerülni. A következőkben ezeket a hibákat...
8 sziklaszilárd tipp a profi SEO szövegíráshoz
SEOINFO
2019-05-20
Persze a szövegírás nem csupán bármilyen szöveg megírását jelenti – a betűket és a szavakat megfelelő sorrendbe kell helyezni, hogy valami értelmes, sőt, értékes eredményt kapj....
Miért és hogyan használd a belső linkeket a keresőoptimalizáláshoz
SEOINFO
2019-05-17
Íme minden, amit a belső hivatkozások és a keresőoptimalizálás kapcsolatáról tudnod kell!   Miért olyan fontosak a hivatkozások? A Google hivatkozásokon keresztül talál rá...
Mi az a szezonális SEO, és hogyan segíthetsz vele márkádon?
SEOINFO
2019-05-15
Meglepő módon igen kevés online kereskedő és marketinges fordítja hasznára az évszakok, az időjárás, és a közelgő ünnepek által kiváltott viselkedési változásokat, pedig ezek mind...
A komplett tartalomstratégiai útmutató 2019-re
SEOINFO
2019-05-13
Mi az a tartalomstratégia? A tartalomstratégia minden olyan médiaelem kezelését magába foglalja, amelyet te magad (vagy céged) készít és birtokol, legyen szó írott, vizuális,...
Mi köze a webhely sebességének a keresőoptimalizáláshoz?
SEOINFO
2019-05-10
Ahogy egy lehetséges üzleti partnerrel való személyes találkozáskor nagyon fontos az első benyomás, úgy webhelyednek sem lesz második esélye bizonyítani. Gondolj csak bele, komoly...
A keresőoptimalizálás (íratlan) etikai szabályai
2019-05-08
A black hat SEO-ról általánosságban tudjuk, hogy etikátlan keresőoptimalizálási módszereket, taktikákat ölel fel. Amikor azonban az ember kissé mélyebben is utánajár a SEO-nak, és az...
10 elgondolkodtató idézet a keresőoptimalizálásról
SEOINFO
2019-05-06
Jill Whalen „A jó SEO munka idővel csak egyre jobb lesz. Csak a keresőmotor trükköknek kell változniuk, amikor a rangsoroló algoritmusok is megváltoznak.”   A...
Hogyan segíthetik a negatív értékelések a keresőoptimalizálást?
SEOINFO
2019-05-03
A negatív vélemények növelik a vélemények számát Amikor valaki rákeres egy helyi cégre, akkor a Google számos olyan eredményt is felsorol, amelyek mellett csillagos értékelés is...
Megéri-e keresőoptimalizálással foglalkozni 2019-ben? Íme a válasz…
SEOINFO
2019-04-29
Mit tehet a keresőoptimalizálás a cégedért? Habár a SEO-ról sokan állítják, hogy képes gyarapítani a bevételt, ez csak részben igaz. A keresőoptimalizálás ugyanis nem befolyásolja...
Mik azok a strukturált adatok, és mi közük van a SEO-hoz?
SEOINFO
2019-04-26
Mik azok a strukturált adatok? A strukturált adatok olyan adatok, amelyek egy speciális formátumban vannak megadva egy weboldalon – ez a speciális formátum lehetővé teszi a...
5 kérdés és 5 válasz az átirányítások és a SEO viszonyáról
SEOINFO
2019-04-24
1. Miért kell átirányításokat használni? Amikor átirányítasz egy megváltoztatott URL-t, akkor mind a felhasználókat, mind a keresőmotorok robotjait átküldöd ezzel az új URL-re, ha...
Mik azok a közösségi jelek és mi közük van a keresőoptimalizáláshoz?
SEOINFO
2019-04-17
Mik azok a közösségi jelek? A közösségi jelek azt az aktivitást (reakciók, hozzászólások, megosztások) jelentik, amelyet tartalmaid kapnak a közösségi platformokon, például a...
Milyen egy jó linkprofil, és hogyan szerezhetsz ilyet webhelyednek?
SEOINFO
2019-04-15
Milyen egy jó linkprofil? Mielőtt megválaszolnánk ezt a kérdést, segíthet, ha definiáljuk, hogy mi nem számít jó linkprofilnak: egy jó linkprofil nem csak visszahivatkozásokból...
Új Search Console jelentés: nézd meg, hogyan teljesít webhelyed a Google Felfedezésben!
SEOINFO
2019-04-12
A Google a következőt írta a frissítésről: A népszerű Felfedezés funkció lehetőséget nyújt a felhasználók számára, hogy naprakészek maradjanak kedvenc témáikkal kapcsolatban...
Így keresőoptimalizáld LinkedIn profilodat
SEOINFO
2019-04-10
Ügyelj a részletekre Először is alaposan ki kell töltened profilodat. Erre ne sajnáld az időt – minden releváns mezőt tölts ki rendesen, és szolgáltass minél több információt...
A legfontosabb fő teljesítménymutatók (KPI-k), amiket minden SEO szakembernek követnie kell
SEOINFO
2019-04-05
1. Organikus munkamenetek száma A munkamenetek lényegében a webhelyen tett látogatásokat jelentik. Egy munkamenet akkor kezdődik, amikor egy felhasználó a webhelyre érkezik, és akkor ér...
Mit tehet a Facebook céged keresőoptimalizálásáért?
SEOINFO
2019-04-03
1. Válaszd ki a lehető legjobb nevet céged Facebook profiljának Habár egyértelműen hangzik, de Facebook oldalad neve az első lépés a hatékony Facebook SEO irányába. A névválasztást...
Mik azok a kiemelt részletek, és hogyan jelenhetsz meg közöttük?
SEOINFO
2019-04-01
Mik azok a kiemelt részletek? A kiemelt részletek rövid információrészletek egy webhelyről, amelyek a legmagasabb keresőpozícióban, az összes organikus találat felett jelenhetnek meg...
10 funkció, amit minden webmesternek ismernie kell a Google Analytics adminisztrációs felületén
SEOINFO
2019-03-27
A Google Analytics adminisztrációs felülete Először is vessünk egy pillantást a felület felépítésére. Az Adminisztrálás felületet az Analytics bal alsó sarkában találod –...
Megérkeztek a tevékenységkártyák a Google-ra, de mit jelent ez SEO szempontjából?
SEOINFO
2019-03-25
Mik azok a tevékenységkártyák? Ugyan még csak bizonyos keresésekre jelennek meg, a tevékenységkártyák az aktuális kereséshez kapcsolódó korábbi tevékenységeidet mutatják meg a...
Mik azok legjobb konverziós útvonalak a Google Analyticsben?
SEOINFO
2019-03-22
A legjobb konverziós útvonalak Hol: Konverziók > Többcsatornás útvonalak > A legjobb konverziós útvonalak A legjobb konverziós útvonalak segítenek megmutatni, hogy az ügyfelek...
Így hozhatod ki a legtöbbet a Google Analyticsből
SEOINFO
2019-03-20
Élettartamra vetített érték Hol: Közönség Habár ez a jelentés még csak béta verzióként működik, már így is segíthet megállapítani webhelyed felhasználónak értékét. Adj...
Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek
SEOINFO
2019-03-18
1. Az első lépések   A legelső lépés regisztrálni egy ingyenes Google Analytics fiókot. Csak akkor menj tovább, ha ez kész!   A Google Analytics követőkód...
Mi az a tartalommarketing, és miért hasznos gyakorlatilag minden cégnek?
SEOINFO
2019-03-13
Mi az a tartalommarketing? A tartalommarketing igazából kevésbé egy marketingstratégia, vagy marketingtaktika – sokkal inkább egyfajta filozófiaként tekinthetünk rá. A...
Mi az a keresőszándék (és hogyan optimalizálhatsz rá?)
SEOINFO
2019-03-11
Mi az a keresőszándék? A keresőszándék lényegében azt takarja, amit egy kereső felhasználó szeretne elérni a keresésével. Néhány felhasználó szeretne választ kapni egy...
19 SEO mítosz, amiknek 2019-ben senkinek nem szabadna bedőlnie
SEOINFO
2019-03-08
On-page SEO mítoszok A meta címkék fontosak: Habár a meta címkék szinte az óta részei a SEO-nak, hogy a terület létrejött, manapság már messze nem fektetnek rájuk akkora hangsúlyt a...
Mire kell odafigyelni egy rendezvénygyűjtő webhely keresőoptimalizálásakor?
SEOINFO
2019-03-06
A rendezvénygyűjtő webhelyek típusai A rendezvénygyűjtő webhelyeknek két fő típusa van: azok, amelyek rendezik ezeket az eseményeket, és azok, amelyek népszerűsítik...
3 ok, amiért az influencerek nélkülözhetetlenek a keresőoptimalizálásban
SEOINFO
2019-03-04
1. Az influencerek segítenek értékesebbé, hitelesebbé tenni linkprofilodat A linkprofil egy nagyon fontos szempont a keresőmotorok szemében egy webhely rangsorolásakor. A linkprofil...
Hogyan teheti tönkre SEO-dat a kulcsszó kannibalizáció (és mit tehetsz ellene)?
SEOINFO
2019-02-28
Mi az a kulcsszó kannibalizáció? Akkor beszélünk kulcsszó kannibalizációról, amikor egy webhelyen kettő, vagy annál több oldal (tartalom) is megcélozza ugyan azt a kulcsszót. Ilyenkor...
A tartalommarketing rövid története
SEOINFO
2019-02-27
1732: Megjelenik a Poor Richard’s Almanack első kötete, ami Benjamin Franklin éves előrejelzéseit tartalmazza, népszerűsítve ezzel Franklin nyomdáját.   1801: A párizsi...
Miért van szüksége egy modern cégnek a SEO-ra?
SEOINFO
2019-02-26
Láthatóbbá teszi a webhelyet A SEO elsődleges célja és haszna, hogy láthatóbbá, fellelhetőbbé tegye webhelyedet az interneten keresgélő felhasználók számára. A láthatóság...
Mi az a keresőoptimalizálás (SEO), és miről is szól valójában?
SEOINFO
2019-02-25
Mi az a keresőoptimalizálás? A SEO („search engine optimization”, vagyis keresőoptimalizálás) valójában nem egy módszer, hanem számos módszer összessége – egy...
Értékes SEO statisztikák, amiket érdemes lesz figyelembe venni 2019-ben
SEOINFO
2019-02-22
Általános SEO statisztikák Az online élmények 93%-a egy keresőmotorral kezdődik. A Google jelenleg az online keresések 76%-át szolgálja ki, míg a Baidu, a Bing, és a Yahoo!...
9 alapvető SEO kifejezés, amiket ismerned kell
SEOINFO
2019-02-20
Horgonyszöveg A horgonyszöveg (angolul „anchor text”) a szövegben elhelyezett hivatkozások kattintható része. A horgonyszöveg azért fontos, mert pozitívan, vagy akár...
Így segítheti egymást a SEO és az email marketing
SEOINFO
2019-02-18
Néhány szó a SEO és az email kapcsolatáról Mind a keresőoptimalizálásnak, mind az email marketingnek egy végső célja van – hogy minősített érdeklődőket vonzanak webhelyedre,...
Mi az a helyi SEO (és hogyan csináld hatékonyan)?
SEOINFO
2019-02-15
Regisztráld cégedet a Google Cégem szolgáltatásra Ha csak egyetlen tippet fogadsz meg erről a listáról, akkor ez legyen az. A Google Cégem a helyi SEO alapja a Google platformján. Az...
5 SEO stratégia, amit minden kisvállalkozónak ismernie kell
SEOINFO
2019-02-13
1. Készítsd minőségi tartalmakat Publikált tartalmaid minősége egyenesen arányos az általuk bevonzott (vagy bevonzható) forgalom mennyiségével – minél jobbak a tartalmaid, annál...
Negyed évszázadnyi SEO – A keresőoptimalizálás első 25 éve
SEOINFO
2019-02-11
A kezdetek: 1991-2002 1991 augusztus 6-án Tim Berners-Lee létrehozta a világ első webhelyét, ami egy végeláthatatlan folyamat kezdetét jelentette. Idővel aztán a webes tartalmak...
10 gyakori SEO hiba, ami tönkreteheti webhelyedet
SEOINFO
2019-02-08
1. Nem reszponzív a webhelyed A mobilról böngészők száma már évek óta meghaladja az asztali számítógépekről internetezőként, így nem csoda, hogy a reszponzív design az egyik...
Milyen változásokat hoz a gépi tanulás a keresőoptimalizálásban?
SEOINFO
2019-02-07
Mi az a gépi tanulás? Leegyszerűsítve, a gépi tanulás (machine learning) az informatika egy olyan ágazata, ami a számítógépes rendszerek „tanításával” foglalkozik. A gépi...
Milyen SEO-gyilkos hibákat követhetsz el webhelyed átalakítása során (és hogyan előzheted meg őket)
SEOINFO
2019-01-07
Indexelhetővé tetted a fejlesztői környezetet a keresőmotorok számára A fejlesztési fázist mindenki sajátosan kezeli, ahogyan neki kényelmes. Vannak, akik létrehoznak egy alkönyvtárat...
Negatív SEO: Hogy működik, és hogyan védekezz ellene
SEOINFO
2019-01-03
1. Spam jellegű hivatkozások elhelyezése vagy jó minőségű linkek eltávolítása Ez talán a leggyakoribb negatív SEO taktika, de szerencsére egyre kevésbé hatékonyabb, ugyanis a rossz...