12 ok, amiért a vállalkozásodnak feltétlenül szüksége van SEO-ra

12 ok, amiért a vállalkozásodnak feltétlenül szüksége van SEO-ra

A SEO nagyon fontos a nagyobb kereshetőség és láthatóság érdekében, de még ennél is több valós értéket kínál. Most mutatok 12 okot, amiért a vállalkozásoknak szükségük van SEO-ra, ennek a 12 oknak pedig némi betekintést kell engednie abba, függetlenül az iparágtól vagy az üzleti mérettől, hogy miért kell a vállalkozásoknak SEO, hogy márkájukat a következő szintre emeljék.

Tudod, miért fontos nagyon a megfelelő SEO?

1. Az organikus keresés leggyakrabban a webhely forgalmának elsődleges forrása

 

Az organikus keresés a legtöbb vállalkozás webhelyének esetében a teljesítmény óriási része, valamint a vevőcsatorna kritikus eleme, és végső soron arra ösztönzi a felhasználókat, hogy végezzenek konverziót vagy elköteleződést. Mint azt a marketingszakemberek tudják, a Google a keresőpiac lényegesen nagyobb részét birtokolja, mint a versenytársak, például a Yahoo, a Bing, a Baidu, a Yandex, a DuckDuckGo és sok-sok más. Ez nem azt jelenti, hogy az összes többi keresőmotor nem járul hozzá a márka láthatóságához – mert de –, csak annyit, hogy a Google a teljes keresési piac körülbelül 75 százalékát birtokolja. Ez egy egyértelmű vezető, ezért irányelveit fontos betartani.

 

2. A SEO bizalmat és hitelességet épít

 

A SEO célja, hogy erős alapot teremtsen egy szép, tiszta, hatékony felhasználói élményt nyújtó weboldal számára, amely a keresés során a márka és digitális tulajdonságainak bizalmának és hitelességének köszönhetően könnyen felfedezhető. Az idő múlásával a tekintély a következő elemek eredményeként halmozódik fel:

 

•    Minőségi backlink profilok 
•    Pozitív felhasználói viselkedés 
•    Gépi tanulási jelek 
•    Optimalizált oldalelemek és tartalom

 

3. A jó SEO jobb felhasználói élményt is jelent

 

Mindenki jobb organikus ranglistát és maximális láthatóságot szeretne. Kevesen veszik észre, hogy az optimális felhasználói élmény az odavezető út. A Google megtanulta, hogyan kell értelmezni a kedvező vagy kedvezőtlen felhasználói élményt, és a pozitív felhasználói élmény a webhely sikerének sarkalatos eleme lett. Az ügyfelek tudják, mit akarnak. Ha nem találják meg, akkor probléma lesz. És a teljesítmény szenvedni fog. Az erős felhasználói élmény kiépítésének egyértelmű példája, hogy a Google egyre inkább olyan válaszmotorrá vált, amely a keresett adatokat közvetlenül a felhasználók számára kínálja a SERP-eken (keresőmotorok eredményoldalain). Ennek célja, hogy a felhasználók számára a keresett információkat kevesebb kattintással, gyorsan és egyszerűen kínálják. A minőségi SEO magában foglalja a pozitív felhasználói élményt, kihasználva azt, hogy a márka javára működjön.

 

4. A helyi SEO fokozott elkötelezettséget, forgalmat és konverziót jelent

 

A mobil forgalom növekvő dominanciájával a helyi keresés a kis- és középvállalkozások sikerének alapvető részévé vált. A helyi SEO célja digitális tulajdonságok optimalizálása egy adott környékre, így az emberek gyorsan és egyszerűen megtalálhatják a vállalkozásodat, ezzel egy lépéssel közelebb helyezve őket egy tranzakcióhoz. A helyi optimalizálás konkrét városokra, régiókra, sőt államokra összpontosít, hogy életképes közeget hozzon létre a márka helyi szintű üzenetküldéséhez. A SEO szakemberek ezt úgy teszik meg, hogy optimalizálják a márka webhelyét és annak tartalmát, ideértve a helyi hivatkozásokat és a visszalinkeléseket, valamint a márkához tartozó helyi és üzleti szektor szempontjából releváns helyi listákat. A helyi szintű elkötelezettség előmozdítása érdekében a SEO szakembereknek eleve optimalizálniuk kell a márka Tudásgrafikon paneljét, a Google Cégem listáját és a közösségi média profiljait. Ugyancsak nagy hangsúlyt kell fektetni a felhasználói véleményekre a Google-on, valamint az egyéb áttekintő oldalakon, mint például a Yelp, a Home Advisor és az Angie's List, az iparágtól függően.

 

5. A SEO befolyásolja a vásárlási ciklust

 

Az ügyfelek keresnek. Ez az internet egyik legnagyobb előnye a vásárló szempontjából. A SEO taktikájával továbbíthatod üzeneteidet a jó ajánlatokért, az úttörő termékekért és / vagy szolgáltatásokért, és az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások fontossága és megbízhatósága játékváltó lesz. Kétségtelenül pozitív módon befolyásolja a vásárlási ciklust is. A márkáknak láthatóaknak kell lenniük azokon a helyeken, ahol az embereknek szükségük van rájuk ahhoz, hogy méltó kapcsolatot létesítsenek. A helyi SEO javítja ezt a láthatóságot, és lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy megtalálják a válaszokat, és az e szolgáltatást nyújtó vállalkozások.

 

6. A SEO legjobb gyakorlatait mindig frissítjük

 

Ahhoz, hogy a keresési világ fejlődjön, alapvetően a Google belátása szerint, folyamatos megfigyelést igényel a változások megelőzése a verseny előtt. Ha proaktív vagy és figyelemmel kíséred a nagyobb algoritmusváltozásokat, az mindig a márkád javát szolgálja. Tudjuk, hogy a Google évente több ezer algoritmus-módosítást hajt végre. Túlságosan elmaradsz, rendkívül nehéz lesz visszatérni. A SEO szakemberek segítenek elkerülni ezt.

 

7. A SEO megértése segít megérteni a web környezetét

 

A világviszonylatban folyamatosan változó környezettel kihívást jelenthet a változások hullámának tetején maradni, amint azok bekövetkeznek. De a SEO tetején való tartózkodás magában foglalja a keresés során végbemenő főbb változások elérését. A web környezetének ismerete, beleértve a más helyi, összehasonlítható vállalkozások és versenytársak által alkalmazott taktikákat, mindig előnyös lesz ezeknek a márkáknak.

 

8. A SEO viszonylag olcsó

 

Persze, pénzbe kerül. Mint minden jó dolog, igaz? De a SEO viszonylag olcsó a dolgok nagy sémájában. Ez nem marketing költség; ez egy igazi üzleti befektetés. A SEO jó megvalósítása az elkövetkező években is vizet fog hajtani. És mint az élet legtöbb dolgában, csak akkor lesz jobb, ha minél több figyelmet (és befektetést) kap.

 

9. Ez egy hosszú távú stratégia

 

A SEO-nak észrevehető hatása lehet (és remélhetőleg van is) a megtett cselekvés első évében, és ezeknek a tevékenységeknek sok esetben több évig tartó hatása lesz. A piac fejlődésével a legjobb, ha szorosan követjük a trendeket és változásokat. De még egy olyan webhely is, amelyen még nem hajtottak végre csónaknyi intenzív SEO-ajánlást, javulni fog a SEO-val kapcsolatos alapvető bevált gyakorlatoktól, ha becsületes webhelyen, tisztességes felhasználói élmény mellett alkalmazzák. És minél több a SEO-ra fordított idő, erőfeszítés és költségvetés, annál jobb és hosszabb egy weboldal méltó versenyzői helyezése a piacán.

 

10. Számszerűsíthető

 

Bár a SEO nem kínálja a könnyebben kiszámítható megtérülést, mint a fizetett keresés, a megfelelő nyomon követéssel és elemzéssel szinte bármit mérhet. A nagy probléma az, hogy megpróbáljuk összekapcsolni a pontokat a hátoldalon, mivel nincs végleges módja annak, hogy megértsük az összes tett közötti összefüggést. Bármely jó SEO célja ezekre a fejlesztésekre törekedni, így a pontok összekapcsolása nem jelenthet kihívást. A márkák azt is szeretnék tudni és megérteni, hogy hol voltak, hol vannak és merre tartanak a digitális teljesítmény szempontjából, különösen a SEO esetében, ha van olyan személyük / cégük, akinek fizetést fizetnek a nevében történő végrehajtásért. Nincs is jobb módszer a SEO sikerének bemutatására. Mindannyian tudjuk, hogy az adatok soha nem hazudnak.

 

11. A SEO új lehetőségeket hoz a napvilágra

 

A kiváló minőségű SEO mindig megtalálja a márkák számára az új lehetőségek felfedezésének és kiaknázásának eszközét, hogy ne csak felfedezzék, hanem ragyogjanak is. Minőségi SEO kínálása a márkáknak azt jelenti, hogy támogatja a SEO csapatot mindenben, ami a márka. Az egyetlen módja annak, hogy egy márkát valóban piacra dobhasson a cég érdekeltjeinek iránti szenvedéllyel és megértéssel: az érdekeltté válás. Minél jobban megértik a márkát, annál több lehetőség nyílik a fejlődésének elősegítésére. Ugyanez elmondható a SEO-ról is.

 

12. Ha nem vagy az első oldalon, elvesztetted a kattintás-harcot

 

Nem titok a SEO világában, hogy ha nem vagy az 1. oldalon, akkor valószínűleg nem nyered meg az organikus keresési játékot. Egy nemrégiben készült tanulmány azt mutatja, hogy az első három organikus keresési rangsorolási pozíció az összes átkattintás közel 40 százalékát eredményezi, míg az 1. és a 2. oldal összes találatának legfeljebb 30 százaléka egyáltalán nem kattint. Mit jelent ez? Két dolgot:

 

1. Ha nem vagy az 1. oldalon, akkor legyél.
2. Még mindig túl sok olyan eset van, amikor a felhasználó beír egy keresési lekérdezést, és nem találja meg pontosan azt, amit keres.

 

Konklúzió

 

Az erős, minőségi SEO bevezetése a márka webhelyén és a digitális tulajdonságokban mindig előnyös lesz az adott márka és a marketing erőfeszítései szempontjából. „New age” marketing technikának számít, de kritikus fontosságú a márka webes jelenléte szempontjából napjainkban, különösen, mivel a rendelkezésre álló adatok és az állandó verseny folyamatosan növekszik és növekszik.





Ingyenes SEO ellenőrző eszköz

Találd meg az okát, hogy miért nincs sokkal több látogatód!

Top 10 Weboldal

Az általunk tesztelt legjobb weboldalak toplistája.

1.
96%
5.
93%
10.
88%

Kapcsolódó cikkek:

4 alapvető SEO szabály , amit tudnod kell 2021-ben a digitális marketingben
A keresési algoritmusok folyamatos változásával a digitális marketing szakemberek munkája bonyolultabbá vált.
2021-01-18
7 dolog, amiben segít a Google Analytics
A Google Analytics egy ingyenesen elérhető analitikai eszköz, azonban a népszerűségének ellenére nem olyan egyszerű elsajátítani a használatát, különösen az elején. Az Analytics...
2021-01-18
Olcsó SEO tanácsadás
Az alábbi cikk az USA egyik neves SEO szakértőjétől származik, egy az egyben fordítás. Átszámolhattuk volna a magyar viszonyokra az amerikai árakat, de az arányok ugyan ezek. Nagyon...
2021-01-13
12 ok, amiért a vállalkozásodnak feltétlenül szüksége van SEO-ra
Puskás Rékka
2021-02-15
1. Az organikus keresés leggyakrabban a webhely forgalmának elsődleges forrása   Az organikus keresés a legtöbb vállalkozás webhelyének esetében a teljesítmény óriási része,...
5 tipp, hogy megtaláld a tökéletes kulcsszót webhelyed tartalmához
VN
2021-01-25
#1. Gondolkodj a vevőd fejével! Biztosan nem először hallottad már ezt, ahhoz, hogy sikeres terméket állíts elő, vagy hatékony szolgáltatást nyújts, ezt pedig megfelelőképpen...
7 dolog, amiben segít a Google Analytics
Puskás Rékka
2021-01-18
1.) Segít megérteni, hogy találnak rá a látogatók az oldaladra   Ez egyfelől azt jelenti, hogy láthatod, a látogatók mobilról, vagy asztali gépről böngészték a weboldalad,...
4 alapvető SEO szabály , amit tudnod kell 2021-ben a digitális marketingben
Bettina
2021-01-18
Izgalmas, hogy bepillantást nyerünk a 2021-es évvel egy új évtizedbe. A marketing mindig gyorsan változik, és a SEO módszerek sem kivételek alóla. Az elmúlt évtizedben a SEO és a...
Olcsó SEO tanácsadás
2021-01-13
Ráfizethetsz az olcsó SEO-ra? Van különbség a SEO tanácsadók között?   Nincs minden rendben. A 2020 első negyedéve óta őrjöngő COVID-19 járvány a világ összes...
SEO a reaktív JavaScripthez React vagy Vue és NodeJS használatával
Máté Balázs, online marketing tanácsadó
2021-01-06
Miért érdemes használni a Reactot? Egy react keretrendszer használatával olyan felhasználói élményeket kínálhatsz webhelyeden (vagy alkalmazásodban), ami a Facebookéhoz, vagy éppen a...
A Google 2020. decemberi alapalgoritmus frissítésének elemzése
Puskás Rékka
2020-12-14
A SearchLiaison tweetje is megerősítette, hogy karácsonyra a 2020-as harmadik alapvető frissítés teljes elérésének a tanúi lehetünk.   A jelentős hatással bíró alapvető...
Többet érhetnek az elsődleges tartalmakban elhelyezett linkek?
Máté Balázs, online marketing tanácsadó
2020-05-27
Május 1-én egy Google Webmaster Central Hangout során a következő kérdést tették fel John Muellernek: „Van különbség a statikus és a fő tartalomban elhelyezett hivatkozások...
#AskGoogleWebmasters – 2019 augusztusi összefoglaló
SEOINFO
2019-09-02
Az #AskGoogleWebmasters műsorvezetője nem más, mint a Google egyik munkatársa, John Mueller, aki gyakran hallatja hangját a keresőóriás szócsőjeként, hiszen rendszeresen megjelenik a...
Így optimalizáld YouTube videóidat
SEOINFO
2019-08-30
Természetesen a megannyi feltöltött videó közül minőségi produkciókkal kell kiemelkedni, azonban önmagában ez még mindig nem elég ahhoz, hogy videómarketinged sikeres is legyen. Egy...
A fizetőfalak és a SEO kapcsolata: Működhetnek a marketingben is?
SEOINFO
2019-08-28
A dolgok azonban változóban vannak. Egyre több kiadó veszi át a fizetőfalakat (vagy „fizetési falak”), hogy pénzt csinálhassanak tartalmaikból. Sokaknak bevált már a módszer...
Így segíthetnek a PPC adatok a keresőoptimalizálásban
SEOINFO
2019-08-26
Egy igazán jó SEO stratégia kellően rugalmas, hogy alkalmazkodni tudjon a legfrissebb trendekhez, algoritmusfrissítésekhez, és felhasználói szokásokhoz. Azonban a látható SEO eredményekre...
Helyi SEO a Bingen – 8 tipp a látványos sikerekhez
SEOINFO
2019-08-16
Amennyiben nemzetközi ügyfélkört igyekszel megcélozni, fontos, hogy minden „népszerűbb” keresőfelületre odafigyelj, amikor optimalizálásra kerül a sor. Lássuk, hogy mit...
SEO dilemma: Azonos kell legyen a tartalom webhely mobilos és asztali verzióján?
SEOINFO
2019-08-14
Habár a válasz meglehetősen egyszerű és egyértelmű, némi magyarázatot igényelhet, már csak azért is, hogy képben légy a dolgok miértjével. Lássuk tehát a mobil-első indexelés és a...
6 tipp, amivel biztosíthatod webhelyed technikai SEO hátterét
SEOINFO
2019-08-12
A technikai SEO megszelídítéséhez némi tudásra, elszántságra, és kitartásra van szükség – no meg egy ilyen útmutatóra, amit mi is összeírtunk most neked!   1....
Mi az az E-A-T, avagy mit eszik a Google a minőségi tartalmakon?
SEOINFO
2019-08-07
Az utóbbi időben a „medic frissítés” kapcsán többször is hallhattunk az úgynevezett E-A-T szempontokról, illetve hogy a Google ezek alapján rangsorolt le több egészségügyi...
Akár egy hónapba is telhet, mire a keresősávod megjelenik a Google találatok között
SEOINFO
2019-08-06
Habár ilyen keresősávot mindenki megjelölhet webhelyén, hogy az aztán ilyen formában megjelenhessen a találatban is, akár egy hónapjába is telhet a Google-nak, hogy ezt érvényesítse. Ez...
5 gyakori tévhit a Google PageRankről, amiket egy csettintésre megcáfolunk
SEOINFO
2019-08-05
A PageRank volt az a mutató, amellyel a Google-nak sikerült kiemelkednie a többi kezdetleges keresőmotor közül. Sikerét annak köszönhette, hogy a PageRank az alapján értékelte az...
Mit csinál egy core frissítés, és mit tehetnek a webmesterek? A Google válaszol
SEOINFO
2019-08-02
A keresőóriás mondanivalójának lényege továbbra is az, hogy az ilyen core frissítések után nincs mit javítgatni a webhelyeken: „Tudjuk, hogy azok, akik visszaesést tapasztalnak...
Így szerezhetsz szerkesztői jogot saját Tudáspaneledhez
SEOINFO
2019-07-31
Mivel a Tudáspanel egy meglehetősen feltűnő, kiemelt pozíciót képvisel a találati oldalakon, a SEO szakemberek már rég óta igyekeznek „bejutni” ide, és sokan mindent megtesznek...
Mit szól a Google az átirányított partnerhivatkozásokhoz?
SEOINFO
2019-07-29
Mik azok a partnerhivatkozások? Ezek a hivatkozások általában egy márka webáruházára mutatnak, és olyan speciális paramétereket tartalmaznak, amelyekből a webáruház üzemeltetői meg...
4 tipp, amivel felfrissítheted blogstratégiádat
SEOINFO
2019-07-26
Sok marketinges napi szinten készít új tartalmakat, ami már önmagában kimerítő, de sokaknak külön kihívást okoz az is, hogy mindig valami újjal álljanak elő, és ne ismételjék...
Így meríthetsz tartalomötleteket a Google Analytics jelentésekből
SEOINFO
2019-07-24
A legtöbben a SEO, a PPC és közösségi stratégiáik fellendítésére alkalmaznak ilyen begyűjtött adatokat, és habár ez minden esetben jó taktika, az adatok más területeken is hasznosak...
6 árulkodó jel, hogy egy SEO szélhámossal van dolgod
SEOINFO
2019-07-22
Azonban ahogy az utóbbi időben a cégek, úgy sajnos a magukat SEO profinak tituláló szélhámosok is drasztikusan elterjedtek, akik kifejezetten az ilyen friss vállalatokra (vagy néha nagyobb...
Miért és hogyan segíthetnek a keresőoptimalizálásban a felhasználói vélemények
SEOINFO
2019-07-19
Az online vélemények és más felhasználói tartalmak (képek, videók, stb.) az úgynevezett társadalmi bizonyíték miatt lehetnek rendkívül hasznosak egy cég számára. A társadalmi...
7 dolog, ami alááshatja linképítési stratégiádat
SEOINFO
2019-07-17
A keresőmotorok (különösen a Google) azonban igencsak megnehezítették ezt a folyamatot az elmúlt évtizedek során, és ennek köszönhetően sokkal több buktató is leselkedik a gyanútlan...
Tippek és trükkök a hatékony tartalommarketingért
SEOINFO
2019-07-15
A tartalommarketing és a keresőoptimalizálás szoros kapcsolatban állnak egymással, tartalom nélkül ugyanis nincs mit keresőoptimalizálni, az optimalizálatlan tartalom pedig olyan, mintha...
Így mérheted SEO teljesítményedet a Google Analytics segítségével
SEOINFO
2019-07-12
Ha sikerül túltekintened ezen a fontos, ámde nem mindenható mutatón, akkor megmutathatod azt, ami igazán számít: hogy az organikus keresés mekkora hasznot is jelent céged...
7 vizuális tartalomtípus, amik kiegészíthetik SEO stratégiádat
SEOINFO
2019-07-10
Az igazán tartalmak afféle lavinaként kezdenek el működni, és saját sikerükre építenek – a jobb rangsorolás több látogatót jelent, ami még jobb rangsorolást, és így...
Miért és hogyan tedd felhasználó-központúvá SEO tevékenységeidet
SEOINFO
2019-07-08
Tény, hogy a Google korábban azt állította, hogy a felhasználói adatok közvetlenül nem hatnak ki a rangsorolásra, a keresőóriás garantáltan szívesebben emeli ki tartalmaidat a többi...
Ezért nélkülözhetetlen a tartalommarketing rendezvényhelyszínek számára
SEOINFO
2019-07-05
Azonban míg ezek a tartalmak valóban segíthetnek aktivitásra ösztönözni közösségi fiókjaid meglévő követőit, az új ügyfelek bevonzásához valamivel többre lesz...
Nem támogatja szeptembertől a Google a noindex utasítást a robots.txt fájlban
2019-07-03
Mi az a robots.txt? A robots.txt lényegében egy sima, mezei szövegfájl, ami különféle parancsokat, utasításokat, szabályokat tartalmaz a különféle internetes robotok számára. A...
Hogyan segíthet a storytelling a keresőoptimalizálásban
SEOINFO
2019-07-01
A következőkben arról lesz szó, hogy mik azok SEO szempontok, amiket a storytelling fellendíthet. Mielőtt azonban belevágnánk a dolgokba, váltsunk pár szót arról, hogy mi is az a...
5 stabil tartalommarketing tipp webáruházaknak
SEOINFO
2019-06-28
A tartalommarketing segíthet mindkét fronton: egyrészt optimalizálható tartalmakat kínál, amelyek fellelhetőbbé teszik a webhelyet a felhasználók számára, másrészt pedig értékes...
7 tipp az igényes SEO szövegírásért
SEOINFO
2019-06-19
Ahol ez a két koncepció szervesen összefonódik egymással az a szövegírás. A szöveg mindig is a legjobban „SEOzható” tartalomtípus volt, elvégre természetesen helyezhetsz el...
Így erősítheti márkatudatosságodat a tartalommarketing
SEOINFO
2019-06-17
Miért fontos a márkatudatosság? A márkatudatosság azt jelenti, hogy az emberek mennyire ismerik a márkádat, cégedet, illetve annak marketingüzeneteit. Messze nem csak arról van szó, hogy...
Így egészíti ki egymást a keresőoptimalizálás és a branding
SEOINFO
2019-06-14
Természetesen nincs két egyforma cég, így nem létezik olyan marketingmix sem, amely minden ügyfeled számára tökéletes lesz. Azonban van egy olyan páros, aminek minden...
Nagy cégek SEO bukásai, amikből sokat tanulhatunk
SEOINFO
2019-06-12
Előfordulhat, hogy te is verejtékezve tapasztaltad egy szép, közönségesnek tűnő reggelen, hogy rangsorolásaid egy éjszaka alatt több pozíciót is csúsztak. Habár ennek számos teljesen...
Miért lesz valaki SEO szakember?
SEOINFO
2019-06-07
Habár kívülről egy unalmas, száraz, izgalmaktól és örömöktől mentes karriernek tűnhet, ennek a szakmának számos előnye és szépsége van, csak éppen a megfelelő érdeklődés és...
Mik befolyásolják Google személyre szabott találatait?
SEOINFO
2019-06-05
Ha valaki használt már különféle rangsorkövető eszközt, akkor az biztosan tapasztalta, hogy a saját keresése eredményei eltértek az eszköz adataitól. Nos, ennek első sorban ez a...
Duplikáltnak számítanak-e a fordított tartalmak a Google részéről?
SEOINFO
2019-05-31
Mi az a duplikált tartalom? A Google a következőképpen definiálja az ismétlődő (duplikált) tartalmakat: „Ismétlődő tartalmon általánosságban olyan tartalmi blokkot...
Így szabadulj meg a rossz visszahivatkozásoktól
SEOINFO
2019-05-29
Ezeket a hivatkozásokat be lehet szerezni szándékosan és nem szándékosan is. Ha például az ember egy csapnivaló SEO ügynökséget bérel fel, az – normális munkavégzés helyett...
Mi az a SEO túloptimalizálás, és hogyan kerüld el webhelyeden?
2019-05-27
A túloptimalizálás akkor alakul ki, amikor valaki túl sok SEO javítást, módosítást végez egy webhelyen, és átlépi azt a határt, amikortól ezek a módosítások, habár jó...
Mi az a tartalomnaptár, és hogyan állíts össze egyet cégednek?
SEOINFO
2019-05-24
Nem egy online marketingről szóló cikkben vagy útmutatóban találkozhatsz az úgynevezett tartalomnaptárral, és hogy milyen fontos is összeállítani egy ilyet a hatékony tartalommarketing...
5 SEO szokás, ami messze nem olyan fontos, mint hiszed
SEOINFO
2019-05-24
Az elmúlt évek során rengetegszer hallhattunk a következő trendekről, de sok közülük tényleg csupán említést érdemel egy SEO útmutatóban, és nem többet. Minden további nélkül,...
A 6 legsúlyosabb tartalommarketing-hiba (és elkerülésük)
SEOINFO
2019-05-22
Azonban sok kisebb (és nagyobb) cég gyakorta vét olyan hibákat a tartalommarketingben, amiket egy kis előzetes tudással bőven el lehetne kerülni. A következőkben ezeket a hibákat...
8 sziklaszilárd tipp a profi SEO szövegíráshoz
SEOINFO
2019-05-20
Persze a szövegírás nem csupán bármilyen szöveg megírását jelenti – a betűket és a szavakat megfelelő sorrendbe kell helyezni, hogy valami értelmes, sőt, értékes eredményt kapj....
Miért és hogyan használd a belső linkeket a keresőoptimalizáláshoz
SEOINFO
2019-05-17
Íme minden, amit a belső hivatkozások és a keresőoptimalizálás kapcsolatáról tudnod kell!   Miért olyan fontosak a hivatkozások? A Google hivatkozásokon keresztül talál rá...
Mi az a szezonális SEO, és hogyan segíthetsz vele márkádon?
SEOINFO
2019-05-15
Meglepő módon igen kevés online kereskedő és marketinges fordítja hasznára az évszakok, az időjárás, és a közelgő ünnepek által kiváltott viselkedési változásokat, pedig ezek mind...
A komplett tartalomstratégiai útmutató 2019-re
SEOINFO
2019-05-13
Mi az a tartalomstratégia? A tartalomstratégia minden olyan médiaelem kezelését magába foglalja, amelyet te magad (vagy céged) készít és birtokol, legyen szó írott, vizuális,...
Mi köze a webhely sebességének a keresőoptimalizáláshoz?
SEOINFO
2019-05-10
Ahogy egy lehetséges üzleti partnerrel való személyes találkozáskor nagyon fontos az első benyomás, úgy webhelyednek sem lesz második esélye bizonyítani. Gondolj csak bele, komoly...
A keresőoptimalizálás (íratlan) etikai szabályai
2019-05-08
A black hat SEO-ról általánosságban tudjuk, hogy etikátlan keresőoptimalizálási módszereket, taktikákat ölel fel. Amikor azonban az ember kissé mélyebben is utánajár a SEO-nak, és az...
10 elgondolkodtató idézet a keresőoptimalizálásról
SEOINFO
2019-05-06
Jill Whalen „A jó SEO munka idővel csak egyre jobb lesz. Csak a keresőmotor trükköknek kell változniuk, amikor a rangsoroló algoritmusok is megváltoznak.”   A...
Hogyan segíthetik a negatív értékelések a keresőoptimalizálást?
SEOINFO
2019-05-03
A negatív vélemények növelik a vélemények számát Amikor valaki rákeres egy helyi cégre, akkor a Google számos olyan eredményt is felsorol, amelyek mellett csillagos értékelés is...
Megéri-e keresőoptimalizálással foglalkozni 2019-ben? Íme a válasz…
SEOINFO
2019-04-29
Mit tehet a keresőoptimalizálás a cégedért? Habár a SEO-ról sokan állítják, hogy képes gyarapítani a bevételt, ez csak részben igaz. A keresőoptimalizálás ugyanis nem befolyásolja...
Mik azok a strukturált adatok, és mi közük van a SEO-hoz?
SEOINFO
2019-04-26
Mik azok a strukturált adatok? A strukturált adatok olyan adatok, amelyek egy speciális formátumban vannak megadva egy weboldalon – ez a speciális formátum lehetővé teszi a...
5 kérdés és 5 válasz az átirányítások és a SEO viszonyáról
SEOINFO
2019-04-24
1. Miért kell átirányításokat használni? Amikor átirányítasz egy megváltoztatott URL-t, akkor mind a felhasználókat, mind a keresőmotorok robotjait átküldöd ezzel az új URL-re, ha...
Mik azok a közösségi jelek és mi közük van a keresőoptimalizáláshoz?
SEOINFO
2019-04-17
Mik azok a közösségi jelek? A közösségi jelek azt az aktivitást (reakciók, hozzászólások, megosztások) jelentik, amelyet tartalmaid kapnak a közösségi platformokon, például a...
Milyen egy jó linkprofil, és hogyan szerezhetsz ilyet webhelyednek?
SEOINFO
2019-04-15
Milyen egy jó linkprofil? Mielőtt megválaszolnánk ezt a kérdést, segíthet, ha definiáljuk, hogy mi nem számít jó linkprofilnak: egy jó linkprofil nem csak visszahivatkozásokból...
Új Search Console jelentés: nézd meg, hogyan teljesít webhelyed a Google Felfedezésben!
SEOINFO
2019-04-12
A Google a következőt írta a frissítésről: A népszerű Felfedezés funkció lehetőséget nyújt a felhasználók számára, hogy naprakészek maradjanak kedvenc témáikkal kapcsolatban...
Így keresőoptimalizáld LinkedIn profilodat
SEOINFO
2019-04-10
Ügyelj a részletekre Először is alaposan ki kell töltened profilodat. Erre ne sajnáld az időt – minden releváns mezőt tölts ki rendesen, és szolgáltass minél több információt...
A legfontosabb fő teljesítménymutatók (KPI-k), amiket minden SEO szakembernek követnie kell
SEOINFO
2019-04-05
1. Organikus munkamenetek száma A munkamenetek lényegében a webhelyen tett látogatásokat jelentik. Egy munkamenet akkor kezdődik, amikor egy felhasználó a webhelyre érkezik, és akkor ér...
Mit tehet a Facebook céged keresőoptimalizálásáért?
SEOINFO
2019-04-03
1. Válaszd ki a lehető legjobb nevet céged Facebook profiljának Habár egyértelműen hangzik, de Facebook oldalad neve az első lépés a hatékony Facebook SEO irányába. A névválasztást...
Mik azok a kiemelt részletek, és hogyan jelenhetsz meg közöttük?
SEOINFO
2019-04-01
Mik azok a kiemelt részletek? A kiemelt részletek rövid információrészletek egy webhelyről, amelyek a legmagasabb keresőpozícióban, az összes organikus találat felett jelenhetnek meg...
10 funkció, amit minden webmesternek ismernie kell a Google Analytics adminisztrációs felületén
SEOINFO
2019-03-27
A Google Analytics adminisztrációs felülete Először is vessünk egy pillantást a felület felépítésére. Az Adminisztrálás felületet az Analytics bal alsó sarkában találod –...
Megérkeztek a tevékenységkártyák a Google-ra, de mit jelent ez SEO szempontjából?
SEOINFO
2019-03-25
Mik azok a tevékenységkártyák? Ugyan még csak bizonyos keresésekre jelennek meg, a tevékenységkártyák az aktuális kereséshez kapcsolódó korábbi tevékenységeidet mutatják meg a...
Mik azok legjobb konverziós útvonalak a Google Analyticsben?
SEOINFO
2019-03-22
A legjobb konverziós útvonalak Hol: Konverziók > Többcsatornás útvonalak > A legjobb konverziós útvonalak A legjobb konverziós útvonalak segítenek megmutatni, hogy az ügyfelek...
Így hozhatod ki a legtöbbet a Google Analyticsből
SEOINFO
2019-03-20
Élettartamra vetített érték Hol: Közönség Habár ez a jelentés még csak béta verzióként működik, már így is segíthet megállapítani webhelyed felhasználónak értékét. Adj...
Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek
SEOINFO
2019-03-18
1. Az első lépések   A legelső lépés regisztrálni egy ingyenes Google Analytics fiókot. Csak akkor menj tovább, ha ez kész!   A Google Analytics követőkód...
Mi az a tartalommarketing, és miért hasznos gyakorlatilag minden cégnek?
SEOINFO
2019-03-13
Mi az a tartalommarketing? A tartalommarketing igazából kevésbé egy marketingstratégia, vagy marketingtaktika – sokkal inkább egyfajta filozófiaként tekinthetünk rá. A...
Mi az a keresőszándék (és hogyan optimalizálhatsz rá?)
SEOINFO
2019-03-11
Mi az a keresőszándék? A keresőszándék lényegében azt takarja, amit egy kereső felhasználó szeretne elérni a keresésével. Néhány felhasználó szeretne választ kapni egy...
19 SEO mítosz, amiknek 2019-ben senkinek nem szabadna bedőlnie
SEOINFO
2019-03-08
On-page SEO mítoszok A meta címkék fontosak: Habár a meta címkék szinte az óta részei a SEO-nak, hogy a terület létrejött, manapság már messze nem fektetnek rájuk akkora hangsúlyt a...
Mire kell odafigyelni egy rendezvénygyűjtő webhely keresőoptimalizálásakor?
SEOINFO
2019-03-06
A rendezvénygyűjtő webhelyek típusai A rendezvénygyűjtő webhelyeknek két fő típusa van: azok, amelyek rendezik ezeket az eseményeket, és azok, amelyek népszerűsítik...
3 ok, amiért az influencerek nélkülözhetetlenek a keresőoptimalizálásban
SEOINFO
2019-03-04
1. Az influencerek segítenek értékesebbé, hitelesebbé tenni linkprofilodat A linkprofil egy nagyon fontos szempont a keresőmotorok szemében egy webhely rangsorolásakor. A linkprofil...
Hogyan teheti tönkre SEO-dat a kulcsszó kannibalizáció (és mit tehetsz ellene)?
SEOINFO
2019-02-28
Mi az a kulcsszó kannibalizáció? Akkor beszélünk kulcsszó kannibalizációról, amikor egy webhelyen kettő, vagy annál több oldal (tartalom) is megcélozza ugyan azt a kulcsszót. Ilyenkor...
A tartalommarketing rövid története
SEOINFO
2019-02-27
1732: Megjelenik a Poor Richard’s Almanack első kötete, ami Benjamin Franklin éves előrejelzéseit tartalmazza, népszerűsítve ezzel Franklin nyomdáját.   1801: A párizsi...
Miért van szüksége egy modern cégnek a SEO-ra?
SEOINFO
2019-02-26
Láthatóbbá teszi a webhelyet A SEO elsődleges célja és haszna, hogy láthatóbbá, fellelhetőbbé tegye webhelyedet az interneten keresgélő felhasználók számára. A láthatóság...
Mi az a keresőoptimalizálás (SEO), és miről is szól valójában?
SEOINFO
2019-02-25
Mi az a keresőoptimalizálás? A SEO („search engine optimization”, vagyis keresőoptimalizálás) valójában nem egy módszer, hanem számos módszer összessége – egy...
Értékes SEO statisztikák, amiket érdemes lesz figyelembe venni 2019-ben
SEOINFO
2019-02-22
Általános SEO statisztikák Az online élmények 93%-a egy keresőmotorral kezdődik. A Google jelenleg az online keresések 76%-át szolgálja ki, míg a Baidu, a Bing, és a Yahoo!...
9 alapvető SEO kifejezés, amiket ismerned kell
SEOINFO
2019-02-20
Horgonyszöveg A horgonyszöveg (angolul „anchor text”) a szövegben elhelyezett hivatkozások kattintható része. A horgonyszöveg azért fontos, mert pozitívan, vagy akár...
Így segítheti egymást a SEO és az email marketing
SEOINFO
2019-02-18
Néhány szó a SEO és az email kapcsolatáról Mind a keresőoptimalizálásnak, mind az email marketingnek egy végső célja van – hogy minősített érdeklődőket vonzanak webhelyedre,...
Mi az a helyi SEO (és hogyan csináld hatékonyan)?
SEOINFO
2019-02-15
Regisztráld cégedet a Google Cégem szolgáltatásra Ha csak egyetlen tippet fogadsz meg erről a listáról, akkor ez legyen az. A Google Cégem a helyi SEO alapja a Google platformján. Az...
5 SEO stratégia, amit minden kisvállalkozónak ismernie kell
SEOINFO
2019-02-13
1. Készítsd minőségi tartalmakat Publikált tartalmaid minősége egyenesen arányos az általuk bevonzott (vagy bevonzható) forgalom mennyiségével – minél jobbak a tartalmaid, annál...
Negyed évszázadnyi SEO – A keresőoptimalizálás első 25 éve
SEOINFO
2019-02-11
A kezdetek: 1991-2002 1991 augusztus 6-án Tim Berners-Lee létrehozta a világ első webhelyét, ami egy végeláthatatlan folyamat kezdetét jelentette. Idővel aztán a webes tartalmak...
10 gyakori SEO hiba, ami tönkreteheti webhelyedet
SEOINFO
2019-02-08
1. Nem reszponzív a webhelyed A mobilról böngészők száma már évek óta meghaladja az asztali számítógépekről internetezőként, így nem csoda, hogy a reszponzív design az egyik...
Milyen változásokat hoz a gépi tanulás a keresőoptimalizálásban?
SEOINFO
2019-02-07
Mi az a gépi tanulás? Leegyszerűsítve, a gépi tanulás (machine learning) az informatika egy olyan ágazata, ami a számítógépes rendszerek „tanításával” foglalkozik. A gépi...
Milyen SEO-gyilkos hibákat követhetsz el webhelyed átalakítása során (és hogyan előzheted meg őket)
SEOINFO
2019-01-07
Indexelhetővé tetted a fejlesztői környezetet a keresőmotorok számára A fejlesztési fázist mindenki sajátosan kezeli, ahogyan neki kényelmes. Vannak, akik létrehoznak egy alkönyvtárat...
Negatív SEO: Hogy működik, és hogyan védekezz ellene
SEOINFO
2019-01-03
1. Spam jellegű hivatkozások elhelyezése vagy jó minőségű linkek eltávolítása Ez talán a leggyakoribb negatív SEO taktika, de szerencsére egyre kevésbé hatékonyabb, ugyanis a rossz...