12 ok, amiért a vállalkozásodnak feltétlenül szüksége van SEO-ra

12 ok, amiért a vállalkozásodnak feltétlenül szüksége van SEO-ra

A SEO nagyon fontos a nagyobb kereshetőség és láthatóság érdekében, de még ennél is több valós értéket kínál. Most mutatok 12 okot, amiért a vállalkozásoknak szükségük van SEO-ra, ennek a 12 oknak pedig némi betekintést kell engednie abba, függetlenül az iparágtól vagy az üzleti mérettől, hogy miért kell a vállalkozásoknak SEO, hogy márkájukat a következő szintre emeljék.

Tudod, miért fontos nagyon a megfelelő SEO?

1. Az organikus keresés leggyakrabban a webhely forgalmának elsődleges forrása

 

Az organikus keresés a legtöbb vállalkozás webhelyének esetében a teljesítmény óriási része, valamint a vevőcsatorna kritikus eleme, és végső soron arra ösztönzi a felhasználókat, hogy végezzenek konverziót vagy elköteleződést. Mint azt a marketingszakemberek tudják, a Google a keresőpiac lényegesen nagyobb részét birtokolja, mint a versenytársak, például a Yahoo, a Bing, a Baidu, a Yandex, a DuckDuckGo és sok-sok más. Ez nem azt jelenti, hogy az összes többi keresőmotor nem járul hozzá a márka láthatóságához – mert de –, csak annyit, hogy a Google a teljes keresési piac körülbelül 75 százalékát birtokolja. Ez egy egyértelmű vezető, ezért irányelveit fontos betartani.

 

2. A SEO bizalmat és hitelességet épít

 

A seo célja, hogy erős alapot teremtsen egy szép, tiszta, hatékony felhasználói élményt nyújtó weboldal számára, amely a keresés során a márka és digitális tulajdonságainak bizalmának és hitelességének köszönhetően könnyen felfedezhető. Az idő múlásával a tekintély a következő elemek eredményeként halmozódik fel:

 

•    Minőségi backlink profilok 
•    Pozitív felhasználói viselkedés 
•    Gépi tanulási jelek 
•    Optimalizált oldalelemek és tartalom

 

3. A jó SEO jobb felhasználói élményt is jelent

 

Mindenki jobb organikus ranglistát és maximális láthatóságot szeretne. Kevesen veszik észre, hogy az optimális felhasználói élmény az odavezető út. A Google megtanulta, hogyan kell értelmezni a kedvező vagy kedvezőtlen felhasználói élményt, és a pozitív felhasználói élmény a webhely sikerének sarkalatos eleme lett. Az ügyfelek tudják, mit akarnak. Ha nem találják meg, akkor probléma lesz. És a teljesítmény szenvedni fog. Az erős felhasználói élmény kiépítésének egyértelmű példája, hogy a Google egyre inkább olyan válaszmotorrá vált, amely a keresett adatokat közvetlenül a felhasználók számára kínálja a SERP-eken (keresőmotorok eredményoldalain). Ennek célja, hogy a felhasználók számára a keresett információkat kevesebb kattintással, gyorsan és egyszerűen kínálják. A minőségi seo magában foglalja a pozitív felhasználói élményt, kihasználva azt, hogy a márka javára működjön.

 

4. A helyi SEO fokozott elkötelezettséget, forgalmat és konverziót jelent

 

A mobil forgalom növekvő dominanciájával a helyi keresés a kis- és középvállalkozások sikerének alapvető részévé vált. A helyi SEO célja digitális tulajdonságok optimalizálása egy adott környékre, így az emberek gyorsan és egyszerűen megtalálhatják a vállalkozásodat, ezzel egy lépéssel közelebb helyezve őket egy tranzakcióhoz. A helyi optimalizálás konkrét városokra, régiókra, sőt államokra összpontosít, hogy életképes közeget hozzon létre a márka helyi szintű üzenetküldéséhez. A SEO szakemberek ezt úgy teszik meg, hogy optimalizálják a márka webhelyét és annak tartalmát, ideértve a helyi hivatkozásokat és a visszalinkeléseket, valamint a márkához tartozó helyi és üzleti szektor szempontjából releváns helyi listákat. A helyi szintű elkötelezettség előmozdítása érdekében a SEO szakembereknek eleve optimalizálniuk kell a márka Tudásgrafikon paneljét, a Google Cégem listáját és a közösségi média profiljait. Ugyancsak nagy hangsúlyt kell fektetni a felhasználói véleményekre a Google-on, valamint az egyéb áttekintő oldalakon, mint például a Yelp, a Home Advisor és az Angie's List, az iparágtól függően.

 

5. A SEO befolyásolja a vásárlási ciklust

 

Az ügyfelek keresnek. Ez az internet egyik legnagyobb előnye a vásárló szempontjából. A SEO taktikájával továbbíthatod üzeneteidet a jó ajánlatokért, az úttörő termékekért és / vagy szolgáltatásokért, és az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások fontossága és megbízhatósága játékváltó lesz. Kétségtelenül pozitív módon befolyásolja a vásárlási ciklust is. A márkáknak láthatóaknak kell lenniük azokon a helyeken, ahol az embereknek szükségük van rájuk ahhoz, hogy méltó kapcsolatot létesítsenek. A helyi SEO javítja ezt a láthatóságot, és lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy megtalálják a válaszokat, és az e szolgáltatást nyújtó vállalkozások.

 

6. A SEO legjobb gyakorlatait mindig frissítjük

 

Ahhoz, hogy a keresési világ fejlődjön, alapvetően a Google belátása szerint, folyamatos megfigyelést igényel a változások megelőzése a verseny előtt. Ha proaktív vagy és figyelemmel kíséred a nagyobb algoritmusváltozásokat, az mindig a márkád javát szolgálja. Tudjuk, hogy a Google évente több ezer algoritmus-módosítást hajt végre. Túlságosan elmaradsz, rendkívül nehéz lesz visszatérni. A SEO szakemberek segítenek elkerülni ezt.

 

7. A SEO megértése segít megérteni a web környezetét

 

A világviszonylatban folyamatosan változó környezettel kihívást jelenthet a változások hullámának tetején maradni, amint azok bekövetkeznek. De a SEO tetején való tartózkodás magában foglalja a keresés során végbemenő főbb változások elérését. A web környezetének ismerete, beleértve a más helyi, összehasonlítható vállalkozások és versenytársak által alkalmazott taktikákat, mindig előnyös lesz ezeknek a márkáknak.

 

8. A SEO viszonylag olcsó

 

Persze, pénzbe kerül. Mint minden jó dolog, igaz? De a SEO viszonylag olcsó a dolgok nagy sémájában. Ez nem marketing költség; ez egy igazi üzleti befektetés. A SEO jó megvalósítása az elkövetkező években is vizet fog hajtani. És mint az élet legtöbb dolgában, csak akkor lesz jobb, ha minél több figyelmet (és befektetést) kap.

 

9. Ez egy hosszú távú stratégia

 

A SEO-nak észrevehető hatása lehet (és remélhetőleg van is) a megtett cselekvés első évében, és ezeknek a tevékenységeknek sok esetben több évig tartó hatása lesz. A piac fejlődésével a legjobb, ha szorosan követjük a trendeket és változásokat. De még egy olyan webhely is, amelyen még nem hajtottak végre csónaknyi intenzív SEO-ajánlást, javulni fog a SEO-val kapcsolatos alapvető bevált gyakorlatoktól, ha becsületes webhelyen, tisztességes felhasználói élmény mellett alkalmazzák. És minél több a SEO-ra fordított idő, erőfeszítés és költségvetés, annál jobb és hosszabb egy weboldal méltó versenyzői helyezése a piacán.

 

10. Számszerűsíthető

 

Bár a SEO nem kínálja a könnyebben kiszámítható megtérülést, mint a fizetett keresés, a megfelelő nyomon követéssel és elemzéssel szinte bármit mérhet. A nagy probléma az, hogy megpróbáljuk összekapcsolni a pontokat a hátoldalon, mivel nincs végleges módja annak, hogy megértsük az összes tett közötti összefüggést. Bármely jó SEO célja ezekre a fejlesztésekre törekedni, így a pontok összekapcsolása nem jelenthet kihívást. A márkák azt is szeretnék tudni és megérteni, hogy hol voltak, hol vannak és merre tartanak a digitális teljesítmény szempontjából, különösen a SEO esetében, ha van olyan személyük / cégük, akinek fizetést fizetnek a nevében történő végrehajtásért. Nincs is jobb módszer a SEO sikerének bemutatására. Mindannyian tudjuk, hogy az adatok soha nem hazudnak.

 

11. A SEO új lehetőségeket hoz a napvilágra

 

A kiváló minőségű SEO mindig megtalálja a márkák számára az új lehetőségek felfedezésének és kiaknázásának eszközét, hogy ne csak felfedezzék, hanem ragyogjanak is. Minőségi SEO kínálása a márkáknak azt jelenti, hogy támogatja a SEO csapatot mindenben, ami a márka. Az egyetlen módja annak, hogy egy márkát valóban piacra dobhasson a cég érdekeltjeinek iránti szenvedéllyel és megértéssel: az érdekeltté válás. Minél jobban megértik a márkát, annál több lehetőség nyílik a fejlődésének elősegítésére. Ugyanez elmondható a SEO-ról is.

 

12. Ha nem vagy az első oldalon, elvesztetted a kattintás-harcot

 

Nem titok a SEO világában, hogy ha nem vagy az 1. oldalon, akkor valószínűleg nem nyered meg az organikus keresési játékot. Egy nemrégiben készült tanulmány azt mutatja, hogy az első három organikus keresési rangsorolási pozíció az összes átkattintás közel 40 százalékát eredményezi, míg az 1. és a 2. oldal összes találatának legfeljebb 30 százaléka egyáltalán nem kattint. Mit jelent ez? Két dolgot:

 

1. Ha nem vagy az 1. oldalon, akkor legyél.
2. Még mindig túl sok olyan eset van, amikor a felhasználó beír egy keresési lekérdezést, és nem találja meg pontosan azt, amit keres.

 

Konklúzió

 

Az erős, minőségi SEO bevezetése a márka webhelyén és a digitális tulajdonságokban mindig előnyös lesz az adott márka és a marketing erőfeszítései szempontjából. „New age” marketing technikának számít, de kritikus fontosságú a márka webes jelenléte szempontjából napjainkban, különösen, mivel a rendelkezésre álló adatok és az állandó verseny folyamatosan növekszik és növekszik.

SEO hírek, újdonságok

Keresőoptimalizálás cikkek SEO szakembereinktől, saját kutatásunk, gyakorlati tapasztalataink és külföldi irodalom alapján. 

További bejegyzések