4 SEO szabály amit muszáj beépítened vállalkozásod marketingjébe 2021-ben.

4 alapvető SEO szabály , amit tudnod kell 2021-ben a digitális marketingben

A keresési algoritmusok folyamatos változásával a digitális marketing szakemberek munkája bonyolultabbá vált.

2021 SEO szabályok

Izgalmas, hogy bepillantást nyerünk a 2021-es évvel egy új évtizedbe. A marketing mindig gyorsan változik, és a seo módszerek sem kivételek alóla. Az elmúlt évtizedben a seo és a digitális marketing már többször megváltozott.

A digitális marketing szakembereknek el kell tudniuk fogadni ezeket a változásokat, amelyeket a Google algoritmusa, a mesterséges intelligencia, a hangalapú keresések és a mobiltelefonok gyors fejlődése hozott. A digitális marketing szakértői szerint ezt a tempóváltozást a COVID-19 világjárvány erősítette meg, és 2021-ben is folytatódni fog. 4 alapvető SEO trendet fogunk érinteni, amit minden marketing szakértőnek tudnia kell 2021-ben.

Mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia az ami gyorsan megváltoztatja az emberek internetes tartalmakkal való interakcióját. Google leleplezte a AI algoritmus hívott RankBrain néhány évvel ezelőtt, melyik játszik egy alapvető szerep -ban rangsor websites-ra egy kutatás motor eredmény oldal (SERP) most. 

A Google néhány évvel ezelőtt bemutatta a RankBrain nevű AI algoritmusát, amely ma is alapvető szerepet játszik a keresőmotorok eredményoldalán a weboldalak rangsorolásában (Search Engine Result Page - SERP). Annak ellenére, hogy a Google nem oszt meg részleteket arról, hogyan működik a RankBrain, a marketing szakértők úgy érzik, hogy ez az egyik legnépszerűbb SEO trend 2021-ben. Greg Corrado aki segített fejleszteni RankBrai-nt kiemelte, hogy a RankBrain technológiája úgy lett fejlesztve, hogy az folyamatosan tanul a felfedezésekből és a reakciókból, amikor egy személy információt keres az interneten.
Ez azt jelenti, hogy a felhasználói élmény létfontosságú és meghatározó a weboldal rangsorolásában. Az olyan tényezők, mint az átkattintási arány, a visszafordulási arány és a webhelyen töltött idő mind a felhasználói élmény részét képezik. A digitális marketing szakembereknek arra kell fókuszáltan összpontosítaniuk, hogy meghódítsák és bevonják a célközönséget a tartalomba. 
 

Prediktív keresés

2017-ben elindított Google Discover egy másik AI-eszközt.Ez egy tartalomajánlási eszköz, amely felismeri a felhasználó viselkedését és keresési mintáit, és tanul belőlük. Az AI eszköz segít a Google-nek azonosítani azokat a tartalmakat, amelyek a legjobban megfelelnek a kereséshez, és képes lesz olyan tartalmakat javasolni a felhasználónak ami hasznos információkkal szolgálhat számára. A Google Discover algoritmusai ellenőrzik a tartalom minőségét, és egyeztetik a felhasználó érdekével. Az algoritmust befolyásoló egyéb tényezők: a helymeghatározás, a böngészési előzmények, a keresési előzmények és az internethasználat.

 

Hangalapú keresés

A hangalapú keresési asszisztensek sokat fejlődtek az elmúlt években. A Google Assistant, a Siri és az Alexa növekvő népszerűségével a szakértők szerint az amerikai háztartások közel 55%-ának lesz okoshangszórója 2022-re, ami folyamatosan növelni fogja az okosberendezéseket otthonukban. A hangalapú keresések egyedülálló kihívást jelentenek a digitális marketing szakemberek számára. Egy számítógép vagy okostelefon akár 10 találatot is megjeleníthet az első SERP-en. A hangalapú keresés azonban csak egy eredményt jelenít meg a felhasználó számára. A hangalapú keresések általában kérdések formájában jelennek meg, ami azt jelenti, hogy a webhely tartalmának képesnek kell lennie arra, hogy a lehető legtöbb kérdésre válaszoljon. A tartalomkészítőknek meg kell fontolniuk, hogy minden weboldalhoz készítsenek egy GYIK-szakaszt.

 

Médiatartalom optimalizálása


A videókat és a képeket többnyire a felhasználói élmény fokozására használják egy webhelyen. A keresési motorok azonban a médiafájlokhoz társított írásos tartalmakat is átjárják.
Ezért a digitális marketing szakembereknek használniuk kell a feliratokat, átiratokat, és alternatív szövegeket SEO-ban 2021-ben. Ezek a tényezők hasznosnak bizonyulhatnak, hogy javítsa a honlap keresőmotorok rangsorolását. Ezek segítenek abban is, hogy a weboldal elérhető legyen a fogyatékkal élők számára, és javítsa a felhasználói élményt.
A keresési algoritmusok folyamatos változásával a digitális marketing szakemberek munkája bonyolultabbá vált. A kulcsszavak és a meta címek optimalizálása nem elegendő ahhoz, hogy megfeleljen a jelenlegi követelményeknek ahhoz, hogy magas helyezést érj el a SERP-en. A folyamatosan változó mérőszámok és SEO változások miatt szükséges, hogy el tudjuk fogadni és napra készen ismerni a legújabb stratégiákat, amelyek segítségével a webhely tartalmát magasabb a keresési eredményekkel tudjuk optimalizálni. 
 

SEO hírek, újdonságok

Keresőoptimalizálás cikkek SEO szakembereinktől, saját kutatásunk, gyakorlati tapasztalataink és külföldi irodalom alapján. 

További bejegyzések