Hotel keresőoptimalizálás a marketinben: SEO útmutató

Hotel keresőoptimalizálás (SEO): Hogyan kezdj bele?

Szeretnéd, ha hoteled könnyedén megtalálnák potenciális ügyfeleid? Bővítenéd vendégköröd? Hotel keresőoptimalizálási útmutató a hatékony weboldalért. 

Hotel keresőoptimalizálás a marketinben: SEO útmutató

Hotel keresőoptimalizálás – Mi is ez? 

A hotel keresőoptimalizálás célja, hogy a weboldalad megjelenik a keresőmotorok találati oldalain, lehetőleg minél előkelőbb helyen. Maga a keresőoptimalizálás egy komplex stratégiából áll, amelyben több trend, technika is helyet foglal. Ehhez ismerni kell a tartalomírási módszereket, valamint szükséges lesz egy jól keresőoptimalizálható weboldal is, hogy maga a hotel keresőoptimalizálás (seo) valóban hatékony eredmény hozzon. A keresőoptimalizálással a weboldalra nagyobb látogatóforgalmat generálhatunk, ezáltal pedig az online szobafoglalások számát is növelhetjük, amely egy hotel esetében elsődleges konverziós cél. 

 

Hotel keresőoptimalizálás – Miért van rá szükség? 

A hotel keresőoptimalizálása miért lehet fontos? Jön a kérdés elsősorban. Mint már az előzőekben megfogalmaztuk a hotel keresőoptimalizálásával számos felhasználót generálhatunk weboldalunkra, amellyel megtalálhatjuk potenciális ügyfeleink, ezáltal pedig több szobafoglalást érhetünk el. A keresőoptimalizálás ugyan hosszútávon térül meg, az ebbe fektetett energia és pénz a legjobban megtérülő, hiszen egy egyszer felkerült tartalom a weboldalra örökérvényű és nem kell fizetnünk érte folyamatosan. Egy jól felépített hotel keresőoptimalizálási stratégiával bekerülhetünk a legjobb találatok közé, ezzel bővítve vendégkörünket. 

 

Hotel keresőoptimalizálás – Kezd a kulcsszókutatással 

Egy hotel keresőoptimalizálása elsősorban a stratéga alkotással kezdődik, azon belül is a kulcsszókutatással. Ez lényeges, hiszen fontos előre tudnod, melyek azok a kulcsszavak, kifejezések, amelyekre szeretnél megjelenni a Google keresőjében. Egy hotel keresőoptimalizálása során a releváns kifejezések megtalálása nehéz lehet, hiszen meg kell határoznunk pontosan kik is számunkra a célközönségeink. Maga a hotel jellegét tekintve is értékelnünk kell, mit tudunk nyújtani és feltárni az ehhez kapcsolódó kifejezéseket. Például, egy wellnesst kínáló szálloda esetén nem szerencsés, ha olyan kifejezésre jelenünk meg, mint az “önálló apartman”. A kulcsszókutatás éppen emiatt rendkívül sokrétű lehet, amely érdemes inkább profikra bízni. Ebben segítségére lehet egy turizmus marketing ügynökség, ahol már kellő tapasztalattal rendelkeznek a hotel keresőoptimalizáláshoz. 

 

Hotel keresőoptimalizálás – A jó weboldal alapvető 

A hotel keresőoptimalizálása a kulcsszókutatással és egy jó weboldallal kezdődik. Ha van egy szép weboldalunk, az még nem jelent semmit. Egy weboldalnak rengeteg technikai szempontnak is megfelelőnek kell lennie ahhoz, hogy az  megfelelően keresőoptimalizálható legyen. Ma már a keresőmotorok algoritmusai számos feltételt szabnak az internetes oldalaknak és ezáltal rangsorolják azokat. Ha ezeknek a feltételeknek nem felel meg a weboldalunk, hiába írunk remek tartalmakat a megfelelő kulcsszavakra, kifejezésekre, aligha meg fogunk jelenni a találati oldalakon. Egy hotel weboldalának kritériumai között ott szerepel a megfelelő felhasználói élmény, a gyors weboldal, weboldal szabványosságok és a különböző technikai seo eszközök. 

 

Hotel keresőoptimalizálás – Kulcs a tartalommarketing 

Ha már van egy jól keresőoptimalizálható weboldalunk, amely minden szabványosságnak és kritériumnak megfelel a keresőmotorok számára, az már egy jó alap lesz. Ha pedig a kulcsszókutatással is feltártuk a számunkra releváns kifejezéseket, akkor megkezdődhet az ezekre kiválasztott kifejezésekre a tartalomírás. A hotel keresőoptimalizálásában azonban nem mindegy milyen tartalmat gyártunk. A keresőoptimalizált tartalmat landing oldalnak hívjuk, amely segíti a felhasználókat végső célunk eléréséhez, tehát a szobafoglaláshoz. Ennek megírása is sok tapasztalatot igényel, hiszen nem minden a kulcsszavak mennyisége, és az oldal struktúrája SEM

 

Ha segítségre lenne szükséged a megfelelő hotel keresőoptimalizáláshoz, hogy bővíthesd hoteled vendégkörét vagy vendégéjszakái számát, akkor keresd fel turizmus marketing ügynökségünk, akik számos elégedett ügyféllel a hátuk mögött hatékony stratégiát alakítanak ki számodra! 

SEO hírek, újdonságok

Keresőoptimalizálás cikkek SEO szakembereinktől, saját kutatásunk, gyakorlati tapasztalataink és külföldi irodalom alapján. 

További bejegyzések