Így tüntesd el linkprofilodból a rossz visszahivatkozásokat

Így szabadulj meg a rossz visszahivatkozásoktól

Korábban már beszámoltunk róla, hogy a rossz visszahivatkozások negatív hatással lehetnek egy webhely linkprpfiljára – minél több rossz minőségű webhely hivatkozik saját domainedre, annál valószínűbb, hogy rangsorolásod csökken majd, mert – ha úgy tetszik – „rossz fényt vetnek rá”.

Így tüntesd el linkprofilodból a rossz visszahivatkozásokat

Ezeket a hivatkozásokat be lehet szerezni szándékosan és nem szándékosan is. Ha például az ember egy csapnivaló SEO ügynökséget bérel fel, az – normális munkavégzés helyett – jó eséllyel rossz minőségű linkeket vásárol majd alacsony minőségű webhelyekről, vagy saját maga tölti fel egyik ilyen linkelő webhelyét csak azért, hogy több hivatkozás mutasson gyanútlan ügyfele webhelyére. Ez rövidtávon működhet, de a Google gyorsan felismeri majd a trükköt, és a kezdeti fellendülés után garantált a súlyos visszaesés.

 

Szóval miről ismerheted fel a rossz visszahivatkozásokat, és mit tehetsz ellenük? A következőkben ezekre a kérdésekre válaszolunk!

 

Miről lehet felismerni a rossz minőségű visszahivatkozásokat?

Habár több tényező is befolyásolja egy hivatkozás minőségét, a legfontosabb az, hogy milyen tekintélyű webhelyen helyezik el őket. Néha egészen egyértelmű, ha egy hivatkozás rossz forrásból származik, míg sokszor tüzetesebben is át kell vizsgálni a linkelő webhelyet, hogy kiderítsd, megéri-e „megtartani” onnan egy hivatkozást, vagy sem (erről később bővebben).

 

Nézzük, hogy milyen linkek jelenthetnek problémát!

 

Linkek, amik csak linkelés céljából létrehozott webhelyeken szerepelnek

Számos olyan webhely van, amit a szerkesztők teletöltenek egymáshoz alig (vagy semennyire sem) kapcsolódó tartalmakkal, csak azért, hogy legyen mibe hivatkozásokat elhelyezni . Sokan teszik ezt egy ingyenes WordPress webhellyel, és még arra sem veszik a fáradtságot, hogy megváltoztassák az alap témát. Az ilyen webhelyekre általában nem hivatkoznak más domainek, vagy legfeljebb egy ugyan olyan rossz linkhálózat részét képezik.

 

Hozzászólásokban elhelyezett linkek

A blogbejegyzések kommentszekciói a black hat linképítők, és az általuk üzemeltetett robotok játszóterei. Biztosan te is találkoztál már ilyen hozzászólásokkal magyar, vagy külföldi webhelyeken (természetesen általában az adott webhely nyelvén): „Nagyszerű cikk! Köszönöm, hogy megírtad! Jó lenne többet megtudni a témáról! Itt is érdekes dolgokat találsz: …„ és jön a hivatkozás egy másik webhelyre.

 

Néha teljesen testre szabottak ezek a hozzászólások, és a szerző neve is szerepel bennük. Sajnos a hozzászóló, linkelő robotok egyre ügyesebbek, és egy átlagos felhasználó nem is feltétlenül tudja megkülönböztetni ezek kommentjeit a valós felhasználókétól. Azonban akárki is helyez el hivatkozást egy webhely hozzászólásai között, az a link nem lesz hasznos a hivatkozott domainnek!

 

Túloptimalizált horgonyszöveggel ellátott linkek

A horgonyszöveg a hivatkozások fontos részét képezi. Egy jó hivatkozás horgonyszövege általában természetesen illik a szövegkörnyezetbe, esetleg kizárólag csak a célwebhely márkanevét, vagy URL-jét tartalmazza. Ha azonban webhelyedre sok olyan hivatkozás mutat, amelyek horgonyszövege szándékosan válogatott kulcsszavakat tartalmaz, akkor arra a keresőmotorok könnyedén gyanút foghatnak, ugyanis a pontos kulcsszavak használata a horgonyszövegben az egyik leggyakoribb black hat SEO technika.

 

Duplikált tartalmakban elhelyezett hivatkozások

Fentebb már említettük, hogy vannak webhelyek, amiket csak azért hoznak létre, hogy aztán véletlenszerű tartalmakkal töltsék fel azt. Az ilyen webmesterek néha veszik a fáradtságot, és kapcsolódó tartalmakat gyűjtenek össze a webhelyre, azonban ezek többsége általában más forrásból származik, tehát másoltnak, duplikáltnak számít. Ha egy ilyen duplikált tartalomból, vagy ilyen webhelyről hivatkoznak domainedre, abból nem sok jó sül majd ki.

 

Mit lehet tenni a rossz visszahivatkozások ellen?

Ahogy webhelyed egyre nő, és tekintélye növekedni kezd az interneten, elkerülhetetlen, hogy kéretlen forrásokból is hivatkozzon rá valaki. Amikor ez megtörténik, több dolgot is tehetsz az ellen, hogy a Google lerontsa a rangsorolásodat (vagy hogy visszaszerezd a büntetés előtti pozíciódat).

 

Kérd meg a webhely tulajdonosát, hogy távolítsa el a hivatkozást

Ez a legegyszerűbb módszer, habár értelemszerűen nem mindig válik be. Fel kell keresned az adott webhely tulajdonosát, vagy szerkesztőjét, és illedelmesen, türelmesen megkérni őt, hogy legyen szíves eltávolítani a hivatkozást a webhelyről (és minden egyéb hivatkozást is, ami arról a domainről a tiédre mutat). Elképzelhető, hogy lesznek, akik nemet mondanak erre, válaszra sem méltatnak, vagy pénzt kérnek cserébe. Ha ez a helyzet, akkor mással kell próbálkoznod – nézd meg a többi lehetőséget is:

 

Használd a Visszautasított linkek eszközt

A Google egy speciális eszközzel is rendelkezik, amivel megadhatod a keresőmotornak, hogy mely visszahivatkozásokat ne vegye figyelembe webhelyed rangsorolásakor. Ezt minden esetben érdemes elvégezni, és általában ez a legjobb megoldás, ha a kérdéses webmesterek nem hajlandók együttműködni veled, és eltávolítani a hivatkozásokat webhelyükről.

 

Ellenőrizd, hogy mely alacsony minőségű oldalakra mutatnak a hivatkozások, és töröld ezeket webhelyedről

Ez a módszer működhet, ha a webmesterek nem kooperatívak, de számos hátulütője is van. Egyrészt jó eséllyel nem szeretnél megválni gyengébb oldalaidtól sem, elvégre valószínűleg azok is képviselnek némi értéket webhelyed egészében. A másik gond, hogy amikor egy keresőmotor megpróbálja követni az oldalra mutató hivatkozásokat más webhelyekről, akkor egy 404-es hibával találja majd szembe magát. A Google nem szereti, ha egy webhelyen sok a 404-es hiba, mert az a karbantartás elhanyagolására utal.

 

Töröld webhelyedet

Ha a rossz visszahivatkozások egyszerűen maguk alá tiporják domainedet, akkor elképzelhető, hogy kevesebb munkával járna újjáépíteni azt, mint megszabadulni ezektől. Természetesen ez a legdrasztikusabb lépés, és csak végső esetben érdemes alkalmazni!

 

A forgalomról

Bármelyik módszert is választod, biztos lehetsz benne, hogy a webhelyedre hivatkozásokon keresztül érkező forgalom csökkenni fog. Ennek két oka van.

 

Egyrészt a Google látni fogja, hogy kevesebb hivatkozás mutat a webhelyedre, és habár ezek toxikus, rossz minőségű linkek, a Google mégis úgy értelmezi majd hirtelen eltűnésüket, hogy webhelyed valószínűleg kevésbé érdekes, mint eddig volt, így egy picit megeshet a rangsorolásod. Természetesen idővel egy sokkal jobb pozíciót nyerhetsz majd vissza, csak kelleni fog egy kis idő a Google-nak, hogy értelmezze, hogy valójában rossz linkek tűntek el.

 

A másik ok, hogy akármilyen rossz is egy hivatkozás minősége a Google szemében, a felhasználók ebből semmit sem vesznek észre – nekik egy hivatkozás az egy hivatkozás, és ha érdekli őket, amit kínál, akkor rákattintanak. Tehát ha eltűnnek a linkek, akkor kevesebb felhasználó talál majd rá webhelyedre ily módon.

 

Ha a fent említett visszautasított linkek eszközt használod, akkor a Google „elfelejti” ugyan a hivatkozásokat, de a felhasználók továbbra is használhatják őket!

 

A linkprofil „meggyógyítása” garantáltan egy munka- és időigényes feladat lesz, de sokan erősíthetsz vele webhelyed (vagy egy ügyfeled webhelyének) keresőoptimalizálásán!





Ingyenes SEO ellenőrző eszköz

Találd meg az okát, hogy miért nincs sokkal több látogatód!

Top 10 Weboldal

Az általunk tesztelt legjobb weboldalak toplistája.

2.
67%
4.
65%
5.
63%
6.
63%
7.
61%
8.
58%
9.
49%

Kapcsolódó cikkek:

Így erősítheti márkatudatosságodat a tartalommarketing
A márkatudatosság megerősítése a marketing egyik legfontosabb feladata, elvégre az, hogy egy márkát mennyien ismernek, közvetlenül befolyásolja, hogy hány ügyfélre, és mekkora profitra...
2019-06-17
Így egészíti ki egymást a keresőoptimalizálás és a branding
Lelkiismeretes marketingesként bizonyára mindig igyekszel a lehető legideálisabb marketingmixet összeállítani ügyfeleid számára. A mai világban rengeteg opció közül válogathatsz –...
2019-06-14
Nagy cégek SEO bukásai, amikből sokat tanulhatunk
A SEO szakemberek évekig kutatják azokat a dolgokat, amikkel a Google kedvében járhatnak, de sokan messze nem fordítanak elég időt arra, hogy belegondoljanak, vajon mivel húzhatják ki a...
2019-06-12
Így erősítheti márkatudatosságodat a tartalommarketing
SEOINFO
2019-06-17
Miért fontos a márkatudatosság? A márkatudatosság azt jelenti, hogy az emberek mennyire ismerik a márkádat, cégedet, illetve annak marketingüzeneteit. Messze nem csak arról van szó, hogy...
Így egészíti ki egymást a keresőoptimalizálás és a branding
SEOINFO
2019-06-14
Természetesen nincs két egyforma cég, így nem létezik olyan marketingmix sem, amely minden ügyfeled számára tökéletes lesz. Azonban van egy olyan páros, aminek minden...
Nagy cégek SEO bukásai, amikből sokat tanulhatunk
SEOINFO
2019-06-12
Előfordulhat, hogy te is verejtékezve tapasztaltad egy szép, közönségesnek tűnő reggelen, hogy rangsorolásaid egy éjszaka alatt több pozíciót is csúsztak. Habár ennek számos teljesen...
Miért lesz valaki SEO szakember?
SEOINFO
2019-06-07
Habár kívülről egy unalmas, száraz, izgalmaktól és örömöktől mentes karriernek tűnhet, ennek a szakmának számos előnye és szépsége van, csak éppen a megfelelő érdeklődés és...
Mik befolyásolják Google személyre szabott találatait?
SEOINFO
2019-06-05
Ha valaki használt már különféle rangsorkövető eszközt, akkor az biztosan tapasztalta, hogy a saját keresése eredményei eltértek az eszköz adataitól. Nos, ennek első sorban ez a...
Duplikáltnak számítanak-e a fordított tartalmak a Google részéről?
SEOINFO
2019-05-31
Mi az a duplikált tartalom? A Google a következőképpen definiálja az ismétlődő (duplikált) tartalmakat: „Ismétlődő tartalmon általánosságban olyan tartalmi blokkot...
Így szabadulj meg a rossz visszahivatkozásoktól
SEOINFO
2019-05-29
Ezeket a hivatkozásokat be lehet szerezni szándékosan és nem szándékosan is. Ha például az ember egy csapnivaló SEO ügynökséget bérel fel, az – normális munkavégzés helyett...
Mi az a SEO túloptimalizálás, és hogyan kerüld el webhelyeden?
2019-05-27
A túloptimalizálás akkor alakul ki, amikor valaki túl sok SEO javítást, módosítást végez egy webhelyen, és átlépi azt a határt, amikortól ezek a módosítások, habár jó...
Mi az a tartalomnaptár, és hogyan állíts össze egyet cégednek?
SEOINFO
2019-05-24
Nem egy online marketingről szóló cikkben vagy útmutatóban találkozhatsz az úgynevezett tartalomnaptárral, és hogy milyen fontos is összeállítani egy ilyet a hatékony tartalommarketing...
5 SEO szokás, ami messze nem olyan fontos, mint hiszed
SEOINFO
2019-05-24
Az elmúlt évek során rengetegszer hallhattunk a következő trendekről, de sok közülük tényleg csupán említést érdemel egy SEO útmutatóban, és nem többet. Minden további nélkül,...
A 6 legsúlyosabb tartalommarketing-hiba (és elkerülésük)
SEOINFO
2019-05-22
Azonban sok kisebb (és nagyobb) cég gyakorta vét olyan hibákat a tartalommarketingben, amiket egy kis előzetes tudással bőven el lehetne kerülni. A következőkben ezeket a hibákat...
8 sziklaszilárd tipp a profi SEO szövegíráshoz
SEOINFO
2019-05-20
Persze a szövegírás nem csupán bármilyen szöveg megírását jelenti – a betűket és a szavakat megfelelő sorrendbe kell helyezni, hogy valami értelmes, sőt, értékes eredményt kapj....
Miért és hogyan használd a belső linkeket a keresőoptimalizáláshoz
SEOINFO
2019-05-17
Íme minden, amit a belső hivatkozások és a keresőoptimalizálás kapcsolatáról tudnod kell!   Miért olyan fontosak a hivatkozások? A Google hivatkozásokon keresztül talál rá...
Mi az a szezonális SEO, és hogyan segíthetsz vele márkádon?
SEOINFO
2019-05-15
Meglepő módon igen kevés online kereskedő és marketinges fordítja hasznára az évszakok, az időjárás, és a közelgő ünnepek által kiváltott viselkedési változásokat, pedig ezek mind...
A komplett tartalomstratégiai útmutató 2019-re
SEOINFO
2019-05-13
Mi az a tartalomstratégia? A tartalomstratégia minden olyan médiaelem kezelését magába foglalja, amelyet te magad (vagy céged) készít és birtokol, legyen szó írott, vizuális,...
Mi köze a webhely sebességének a keresőoptimalizáláshoz?
SEOINFO
2019-05-10
Ahogy egy lehetséges üzleti partnerrel való személyes találkozáskor nagyon fontos az első benyomás, úgy webhelyednek sem lesz második esélye bizonyítani. Gondolj csak bele, komoly...
A keresőoptimalizálás (íratlan) etikai szabályai
2019-05-08
A black hat SEO-ról általánosságban tudjuk, hogy etikátlan keresőoptimalizálási módszereket, taktikákat ölel fel. Amikor azonban az ember kissé mélyebben is utánajár a SEO-nak, és az...
10 elgondolkodtató idézet a keresőoptimalizálásról
SEOINFO
2019-05-06
Jill Whalen „A jó SEO munka idővel csak egyre jobb lesz. Csak a keresőmotor trükköknek kell változniuk, amikor a rangsoroló algoritmusok is megváltoznak.”   A...
Hogyan segíthetik a negatív értékelések a keresőoptimalizálást?
SEOINFO
2019-05-03
A negatív vélemények növelik a vélemények számát Amikor valaki rákeres egy helyi cégre, akkor a Google számos olyan eredményt is felsorol, amelyek mellett csillagos értékelés is...
Megéri-e keresőoptimalizálással foglalkozni 2019-ben? Íme a válasz…
SEOINFO
2019-04-29
Mit tehet a keresőoptimalizálás a cégedért? Habár a SEO-ról sokan állítják, hogy képes gyarapítani a bevételt, ez csak részben igaz. A keresőoptimalizálás ugyanis nem befolyásolja...
Mik azok a strukturált adatok, és mi közük van a SEO-hoz?
SEOINFO
2019-04-26
Mik azok a strukturált adatok? A strukturált adatok olyan adatok, amelyek egy speciális formátumban vannak megadva egy weboldalon – ez a speciális formátum lehetővé teszi a...
5 kérdés és 5 válasz az átirányítások és a SEO viszonyáról
SEOINFO
2019-04-24
1. Miért kell átirányításokat használni? Amikor átirányítasz egy megváltoztatott URL-t, akkor mind a felhasználókat, mind a keresőmotorok robotjait átküldöd ezzel az új URL-re, ha...
Mik azok a közösségi jelek és mi közük van a keresőoptimalizáláshoz?
SEOINFO
2019-04-17
Mik azok a közösségi jelek? A közösségi jelek azt az aktivitást (reakciók, hozzászólások, megosztások) jelentik, amelyet tartalmaid kapnak a közösségi platformokon, például a...
Milyen egy jó linkprofil, és hogyan szerezhetsz ilyet webhelyednek?
SEOINFO
2019-04-15
Milyen egy jó linkprofil? Mielőtt megválaszolnánk ezt a kérdést, segíthet, ha definiáljuk, hogy mi nem számít jó linkprofilnak: egy jó linkprofil nem csak visszahivatkozásokból...
Új Search Console jelentés: nézd meg, hogyan teljesít webhelyed a Google Felfedezésben!
SEOINFO
2019-04-12
A Google a következőt írta a frissítésről: A népszerű Felfedezés funkció lehetőséget nyújt a felhasználók számára, hogy naprakészek maradjanak kedvenc témáikkal kapcsolatban...
Így keresőoptimalizáld LinkedIn profilodat
SEOINFO
2019-04-10
Ügyelj a részletekre Először is alaposan ki kell töltened profilodat. Erre ne sajnáld az időt – minden releváns mezőt tölts ki rendesen, és szolgáltass minél több információt...
A legfontosabb fő teljesítménymutatók (KPI-k), amiket minden SEO szakembernek követnie kell
SEOINFO
2019-04-05
1. Organikus munkamenetek száma A munkamenetek lényegében a webhelyen tett látogatásokat jelentik. Egy munkamenet akkor kezdődik, amikor egy felhasználó a webhelyre érkezik, és akkor ér...
Mit tehet a Facebook céged keresőoptimalizálásáért?
SEOINFO
2019-04-03
1. Válaszd ki a lehető legjobb nevet céged Facebook profiljának Habár egyértelműen hangzik, de Facebook oldalad neve az első lépés a hatékony Facebook SEO irányába. A névválasztást...
Mik azok a kiemelt részletek, és hogyan jelenhetsz meg közöttük?
SEOINFO
2019-04-01
Mik azok a kiemelt részletek? A kiemelt részletek rövid információrészletek egy webhelyről, amelyek a legmagasabb keresőpozícióban, az összes organikus találat felett jelenhetnek meg...
10 funkció, amit minden webmesternek ismernie kell a Google Analytics adminisztrációs felületén
SEOINFO
2019-03-27
A Google Analytics adminisztrációs felülete Először is vessünk egy pillantást a felület felépítésére. Az Adminisztrálás felületet az Analytics bal alsó sarkában találod –...
Megérkeztek a tevékenységkártyák a Google-ra, de mit jelent ez SEO szempontjából?
SEOINFO
2019-03-25
Mik azok a tevékenységkártyák? Ugyan még csak bizonyos keresésekre jelennek meg, a tevékenységkártyák az aktuális kereséshez kapcsolódó korábbi tevékenységeidet mutatják meg a...
Mik azok legjobb konverziós útvonalak a Google Analyticsben?
SEOINFO
2019-03-22
A legjobb konverziós útvonalak Hol: Konverziók > Többcsatornás útvonalak > A legjobb konverziós útvonalak A legjobb konverziós útvonalak segítenek megmutatni, hogy az ügyfelek...
Így hozhatod ki a legtöbbet a Google Analyticsből
SEOINFO
2019-03-20
Élettartamra vetített érték Hol: Közönség Habár ez a jelentés még csak béta verzióként működik, már így is segíthet megállapítani webhelyed felhasználónak értékét. Adj...
Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek
SEOINFO
2019-03-18
1. Az első lépések   A legelső lépés regisztrálni egy ingyenes Google Analytics fiókot. Csak akkor menj tovább, ha ez kész!   A Google Analytics követőkód...
Mi az a tartalommarketing, és miért hasznos gyakorlatilag minden cégnek?
SEOINFO
2019-03-13
Mi az a tartalommarketing? A tartalommarketing igazából kevésbé egy marketingstratégia, vagy marketingtaktika – sokkal inkább egyfajta filozófiaként tekinthetünk rá. A...
Mi az a keresőszándék (és hogyan optimalizálhatsz rá?)
SEOINFO
2019-03-11
Mi az a keresőszándék? A keresőszándék lényegében azt takarja, amit egy kereső felhasználó szeretne elérni a keresésével. Néhány felhasználó szeretne választ kapni egy...
19 SEO mítosz, amiknek 2019-ben senkinek nem szabadna bedőlnie
SEOINFO
2019-03-08
On-page SEO mítoszok A meta címkék fontosak: Habár a meta címkék szinte az óta részei a SEO-nak, hogy a terület létrejött, manapság már messze nem fektetnek rájuk akkora hangsúlyt a...
Mire kell odafigyelni egy rendezvénygyűjtő webhely keresőoptimalizálásakor?
SEOINFO
2019-03-06
A rendezvénygyűjtő webhelyek típusai A rendezvénygyűjtő webhelyeknek két fő típusa van: azok, amelyek rendezik ezeket az eseményeket, és azok, amelyek népszerűsítik...
3 ok, amiért az influencerek nélkülözhetetlenek a keresőoptimalizálásban
SEOINFO
2019-03-04
1. Az influencerek segítenek értékesebbé, hitelesebbé tenni linkprofilodat A linkprofil egy nagyon fontos szempont a keresőmotorok szemében egy webhely rangsorolásakor. A linkprofil...
Hogyan teheti tönkre SEO-dat a kulcsszó kannibalizáció (és mit tehetsz ellene)?
SEOINFO
2019-02-28
Mi az a kulcsszó kannibalizáció? Akkor beszélünk kulcsszó kannibalizációról, amikor egy webhelyen kettő, vagy annál több oldal (tartalom) is megcélozza ugyan azt a kulcsszót. Ilyenkor...
A tartalommarketing rövid története
SEOINFO
2019-02-27
1732: Megjelenik a Poor Richard’s Almanack első kötete, ami Benjamin Franklin éves előrejelzéseit tartalmazza, népszerűsítve ezzel Franklin nyomdáját.   1801: A párizsi...
Miért van szüksége egy modern cégnek a SEO-ra?
SEOINFO
2019-02-26
Láthatóbbá teszi a webhelyet A SEO elsődleges célja és haszna, hogy láthatóbbá, fellelhetőbbé tegye webhelyedet az interneten keresgélő felhasználók számára. A láthatóság...
Mi az a keresőoptimalizálás (SEO), és miről is szól valójában?
SEOINFO
2019-02-25
Mi az a keresőoptimalizálás? A SEO („search engine optimization”, vagyis keresőoptimalizálás) valójában nem egy módszer, hanem számos módszer összessége – egy...
Értékes SEO statisztikák, amiket érdemes lesz figyelembe venni 2019-ben
SEOINFO
2019-02-22
Általános SEO statisztikák Az online élmények 93%-a egy keresőmotorral kezdődik. A Google jelenleg az online keresések 76%-át szolgálja ki, míg a Baidu, a Bing, és a Yahoo!...
9 alapvető SEO kifejezés, amiket ismerned kell
SEOINFO
2019-02-20
Horgonyszöveg A horgonyszöveg (angolul „anchor text”) a szövegben elhelyezett hivatkozások kattintható része. A horgonyszöveg azért fontos, mert pozitívan, vagy akár...
Így segítheti egymást a SEO és az email marketing
SEOINFO
2019-02-18
Néhány szó a SEO és az email kapcsolatáról Mind a keresőoptimalizálásnak, mind az email marketingnek egy végső célja van – hogy minősített érdeklődőket vonzanak webhelyedre,...
Mi az a helyi SEO (és hogyan csináld hatékonyan)?
SEOINFO
2019-02-15
Regisztráld cégedet a Google Cégem szolgáltatásra Ha csak egyetlen tippet fogadsz meg erről a listáról, akkor ez legyen az. A Google Cégem a helyi SEO alapja a Google platformján. Az...
5 SEO stratégia, amit minden kisvállalkozónak ismernie kell
SEOINFO
2019-02-13
1. Készítsd minőségi tartalmakat Publikált tartalmaid minősége egyenesen arányos az általuk bevonzott (vagy bevonzható) forgalom mennyiségével – minél jobbak a tartalmaid, annál...
Negyed évszázadnyi SEO – A keresőoptimalizálás első 25 éve
SEOINFO
2019-02-11
A kezdetek: 1991-2002 1991 augusztus 6-án Tim Berners-Lee létrehozta a világ első webhelyét, ami egy végeláthatatlan folyamat kezdetét jelentette. Idővel aztán a webes tartalmak...
10 gyakori SEO hiba, ami tönkreteheti webhelyedet
SEOINFO
2019-02-08
1. Nem reszponzív a webhelyed A mobilról böngészők száma már évek óta meghaladja az asztali számítógépekről internetezőként, így nem csoda, hogy a reszponzív design az egyik...
Milyen változásokat hoz a gépi tanulás a keresőoptimalizálásban?
SEOINFO
2019-02-07
Mi az a gépi tanulás? Leegyszerűsítve, a gépi tanulás (machine learning) az informatika egy olyan ágazata, ami a számítógépes rendszerek „tanításával” foglalkozik. A gépi...
Milyen SEO-gyilkos hibákat követhetsz el webhelyed átalakítása során (és hogyan előzheted meg őket)
SEOINFO
2019-01-07
Indexelhetővé tetted a fejlesztői környezetet a keresőmotorok számára A fejlesztési fázist mindenki sajátosan kezeli, ahogyan neki kényelmes. Vannak, akik létrehoznak egy alkönyvtárat...
Negatív SEO: Hogy működik, és hogyan védekezz ellene
SEOINFO
2019-01-03
1. Spam jellegű hivatkozások elhelyezése vagy jó minőségű linkek eltávolítása Ez talán a leggyakoribb negatív SEO taktika, de szerencsére egyre kevésbé hatékonyabb, ugyanis a rossz...