Még a legnagyobb cégek sem menekülnek a Google elől

Nagy cégek SEO bukásai, amikből sokat tanulhatunk

A SEO szakemberek évekig kutatják azokat a dolgokat, amikkel a Google kedvében járhatnak, de sokan messze nem fordítanak elég időt arra, hogy belegondoljanak, vajon mivel húzhatják ki a gyufát a keresőóriásnál.

Még a legnagyobb cégek sem menekülnek a Google elől

Előfordulhat, hogy te is verejtékezve tapasztaltad egy szép, közönségesnek tűnő reggelen, hogy rangsorolásaid egy éjszaka alatt több pozíciót is csúsztak. Habár ennek számos teljesen természetes oka lehet (például frissült az algoritmus, vagy valaki jobban optimalizált, több linket kapott, mint te), előfordulhat, hogy a Google olyasmiket talált webhelyeden, amikért „lefokozás” jár.

 

Hogy miért szab ki büntetéseket a Google, arról itt bővebben is olvashatsz, most azonban néhány igen tanulságos példát szeretnénk felsorolni az elmúlt évekből, amelyek azt bizonyítják, hogy még a nagyobb márkák is gyakran bebukhatják a keresőoptimalizálást, és magukra haragíthatják a keresőóriást.

 

1. Mozilla

A Mozilla nevet bizonyára nem kell bemutatni – ők állnak többek között a világ egyik legnépszerűbb böngészője, a Firefox, mögött is. Az ember evidensnek tartaná, hogy egy olyan cég, ami már hosszú évek óta fejleszt webböngészőt tisztában van az internet szabályaival, azonban ez – mint kiderült – nem feltétlenül így van.

 

2013-ban a Mozilla büntetést kapott a Google-tól, ugyanis a keresőóriás állítólag felhasználói spamet talált a cég webhelyén. A Mozilla ezzel egy kézi műveletet (büntetést) nyert magának, amit az oldal eltávolításával rövidesen fel is oldhatott. Óvatosan tehát a felhasználói tartalmakkal – amilyen hasznosak a közösségi médián, annyira veszélyesek lehetnek a keresőoptimalizálásban.

 

2. BBC

Mégis mivel haragíthatja magára a Google-t a világ egyik legnagyobb műsorszolgáltatója? Nos, úgy tűnik, hogy a keresőóriás egy olyan oldalt talált a BBC webhelyén, ami szerintük tele volt „természetellenes” hivatkozásokkal.

 

Hogy a problémát hogy sikerült később megoldani, az sosem került nyilvánosságra, ahogy az sem, hogy milyen hatással volt ez a BBC-re, azonban az kétségtelen, hogy a Google nem kedveli a természetellenes hivatkozásokat. De mik ezek? Nos a Google súgója szerint:

„[…] sérthetik irányelveinket az olyan linkek, melyeket nem szerkesztői megfontolásból helyeztek el, avagy nem a webhelytulajdonos elismerését képviselik (más szavakkal természetellenes linkek).”

 

3. Overstock

Nem minden SEO bukást írhatunk a Google számlájára – néha a versenytársak a hunyók, pontosabban ők hívják fel a Google figyelmét arra, hogy egy riválisuk nem a szabályok szerint játszik.

 

Ez történt az Overstockkal is 2021-ben, miután a vállalat arra kért meg iskolákat, hogy linkeljenek a webhelyére, amiért cserébe a cég kedvezményeket ajánlott fel különös a „részleges csereprogramjában” résztvevő intézményeknek. Mindebből elég csak annyit leszűrni, hogy az Overstock hivatkozásokat „vásárolt” az iskoláktól, és szép rangsorolási löketet kapott tőlük.

 

Amikor ezt a Google-nak jelentették, a keresőóriás egy óriási csapást mért az Overstock webhelyére, ami a következő két hónapban egyszerűen nem jelenhetett meg az első találati oldalon. A cég állítása szerint ez a bevételük 5%-ába került.

 

4. The Washington Post

Minden idők egyik legtiszteltebb folyóirata, a The Washington Post is megérezte a Google hatalmát, miután 2007-ben kiderült, hogy aukciók keretében árult hivatkozásokat saját rangsorolása fellendítése céljából. A helyzet iróniája, hogy a TWP nem egyszer írt már a black hat SEO-ról (vagyis az illegális keresőoptimalizálási technikákról), holott ők maguk sem határolódtak el ezektől. Nem meglepő módon 2007 óta ez is tilos.

 

5. Interflora

Az interflora szinte teljesen eltűnt a Google találatok közül, miután reklámcélú tartalmakat alkalmaztak a nofollow címke használata nélkül. Az Interflorának így sikerült jobb pozíciót elérnie, persze csak amíg a Google meg nem nyomta a piros gombot. A cég később eltávolította ezeket a tartalmakat, és 11 nap után újra megjelenhetett a Google találatok között.

 

6. BMW

A BMW volt az első igazán nagy cég, aminek sikerült felhúznia a Google-t, amikor 2006-ban cloakingon kapták. A cloaking az, amikor a webhelyedből egy másik verziót mutatsz a felhasználóknak, és egy másikat a keresőmotoroknak. Ez igen súlyos bűn a Google szemében, amit az is bizonyít, hogy a BMW 3 napig teljesen eltűnt a Google-ról.

 

A cloaking még akkor is büntetett, ha nem szándékosan csinálod – figyelj oda!

 

7. SearchKing

Ez az eset annyira abszurd, hogy egyszerűen nem lehet nem beszélni róla. 2002-ben a SearchKing szembe került a Google-lal, miután kiderült, hogy támogatta a PR Ad Networköt, amin az emberek hivatkozásokat vehettek maguknak (vagy adhattak el rajta), hogy javítsanak a rangsorolásukon.

 

A Google ezt már akkoriban sem nézte jó szemmel, és erősen lehúzta a SearchKing PageRankjét, mire a vállalat beperelte a Google-t… és veszített. Ha mindez nem lett volna elég, 4, azaz négy évükbe telt, mire visszanyerték PageRank pontszámukat a Google-on.

 

8. WordPress

Igen, még a webhelyek millióit üzemeltető WordPress is megkapta a magáét a Google-tól. 2005-ben a CMS szolgáltató összeállt a Hot Nacho nevű vállalattal, és lehetővé tette, hogy az több mint 160 ezer cikket publikálhasson a WP domainjén. A cikkek többségében irreleváns hivatkozások is helyet kaptak. A WordPress napokig nem rangsorolt a saját nevére sem, PageRankje pedig nullára csökkent.

 

9. NewsDay

A NewsDay hasonló okokból került forró vízbe a Google konyhájában, mint az Interfolra: a cég néhány hivatkozásukat nem állították nofollow-ra, és ezek közül egy pár olyan webhelyekre mutatott, amelyeknek semmi közük nem volt ahhoz a témakörhöz, amikkel a NewsDay foglalkozik. Ez is azt mutatja, hogy a hivatkozott tartalmak relevanciája nagyon is számít a Google számára. A büntetés egy PageRank lefokozás volt, amivel a webhely jóval a konkurencia alá csúszott.

 

10. Forbes

A világ egyik legtekintélyesebb magazinja sem szent: a Google nem egyszer kapta rajta őket, hogy hivatkozásokat adtak el webhelyükön. 2011-ben például a Google egy értesítő emailt küldött nekik, amiben arra kérték a Forbes-t, hogy távolítsák el a természetellenek hivatkozásokat webhelyükről.

 

Először nem tudták, hogy mire véljék az egészet, és még a Google Webmaster fórumon is rákérdeztek, hogy segítene-e nekik valaki azonosítani a kérdéses hivatkozásokat. A Google így is tett, a Forbes pedig meg is tette a szükséges lépéseket, és törölte a problémás linkeket.

 

11. GourmetGiftBaskets

Ez a példa szintén a természetellenes hivatkozásokról szól, de ez az eset annyira megrázó, hogy nem hagyhattuk ki. Történt 2008-ban, hogy a GourmetGiftBaskets épp az ünnepekre készült, amikor a Google kizárta őket az indexéből a webhelyükre mutató természetellenes hivatkozások miatt. A felhasználók egyszerűen nem voltak képesek rátalálni a keresőmotoroban a cég webhelyére, ami négymillió dollárnyi (inflációval számolva ma 4,7 millió dollárnyi, vagyis 1,3 milliárd forintnyi) kiesést jelentett számukra.

 

12. Google Japan

Igen. Tényleg. A Google hajlamos a saját szabályait is megszegni, amikért persze annak rendje, s módja szerint meg is bünteti magát. A Google japán kirendeltsége bloggerektől vásárolt hivatkozásokat, hogy jobb rangsorolást érjen el a Yahoo! keresőtalálatok között, amivel magára haragította… saját magát (bizonyos értelemben).

 

13. Google Chrome

A Google kígyója nem csak japánban harapdálta a saját farkát. 2012-ben a Google a saját böngészőjét, a Chrome-ot igyekezett népszerűsíteni, amihez véletlenül hivatkozásokat vásárolt. Lebuktak, bocsánatot kértek, és két hónapig nem rangsoroltak jól a „google chrome” keresésre. Oké.

 

14. Google AdWords

Ha mindez nem lett volna elég abszurd, íme a slusszpoén. 2010-ben a Google AdWordsöt (ami ma már Google Ads néven fut) cloakingon kapták, így a vállalatnak ismét meg kellett büntetnie saját magát. Az AdWords így kapott gyengébb rangsorolásokat az olyan keresésekre, mint „adwords help” (azaz adwords segítség).

 

Ha a Google nem ússza meg a linkvásárlást, vagy a cloakingot, akkor biztos lehetsz benne, hogy te sem fogod!





Ingyenes SEO ellenőrző eszköz

Találd meg az okát, hogy miért nincs sokkal több látogatód!

Top 10 Weboldal

Az általunk tesztelt legjobb weboldalak toplistája.

2.
67%
4.
65%
5.
63%
6.
63%
7.
61%
8.
58%
9.
49%

Kapcsolódó cikkek:

Így erősítheti márkatudatosságodat a tartalommarketing
A márkatudatosság megerősítése a marketing egyik legfontosabb feladata, elvégre az, hogy egy márkát mennyien ismernek, közvetlenül befolyásolja, hogy hány ügyfélre, és mekkora profitra...
2019-06-17
Így egészíti ki egymást a keresőoptimalizálás és a branding
Lelkiismeretes marketingesként bizonyára mindig igyekszel a lehető legideálisabb marketingmixet összeállítani ügyfeleid számára. A mai világban rengeteg opció közül válogathatsz –...
2019-06-14
Miért lesz valaki SEO szakember?
A SEO, mint azt bizonyára tudod keresőoptimalizálást („search engine optimization”) jelent, azonban szokás azokra a személyekre is használni, akik keresőoptimalizálással...
2019-06-07
Így erősítheti márkatudatosságodat a tartalommarketing
SEOINFO
2019-06-17
Miért fontos a márkatudatosság? A márkatudatosság azt jelenti, hogy az emberek mennyire ismerik a márkádat, cégedet, illetve annak marketingüzeneteit. Messze nem csak arról van szó, hogy...
Így egészíti ki egymást a keresőoptimalizálás és a branding
SEOINFO
2019-06-14
Természetesen nincs két egyforma cég, így nem létezik olyan marketingmix sem, amely minden ügyfeled számára tökéletes lesz. Azonban van egy olyan páros, aminek minden...
Nagy cégek SEO bukásai, amikből sokat tanulhatunk
SEOINFO
2019-06-12
Előfordulhat, hogy te is verejtékezve tapasztaltad egy szép, közönségesnek tűnő reggelen, hogy rangsorolásaid egy éjszaka alatt több pozíciót is csúsztak. Habár ennek számos teljesen...
Miért lesz valaki SEO szakember?
SEOINFO
2019-06-07
Habár kívülről egy unalmas, száraz, izgalmaktól és örömöktől mentes karriernek tűnhet, ennek a szakmának számos előnye és szépsége van, csak éppen a megfelelő érdeklődés és...
Mik befolyásolják Google személyre szabott találatait?
SEOINFO
2019-06-05
Ha valaki használt már különféle rangsorkövető eszközt, akkor az biztosan tapasztalta, hogy a saját keresése eredményei eltértek az eszköz adataitól. Nos, ennek első sorban ez a...
Duplikáltnak számítanak-e a fordított tartalmak a Google részéről?
SEOINFO
2019-05-31
Mi az a duplikált tartalom? A Google a következőképpen definiálja az ismétlődő (duplikált) tartalmakat: „Ismétlődő tartalmon általánosságban olyan tartalmi blokkot...
Így szabadulj meg a rossz visszahivatkozásoktól
SEOINFO
2019-05-29
Ezeket a hivatkozásokat be lehet szerezni szándékosan és nem szándékosan is. Ha például az ember egy csapnivaló SEO ügynökséget bérel fel, az – normális munkavégzés helyett...
Mi az a SEO túloptimalizálás, és hogyan kerüld el webhelyeden?
2019-05-27
A túloptimalizálás akkor alakul ki, amikor valaki túl sok SEO javítást, módosítást végez egy webhelyen, és átlépi azt a határt, amikortól ezek a módosítások, habár jó...
Mi az a tartalomnaptár, és hogyan állíts össze egyet cégednek?
SEOINFO
2019-05-24
Nem egy online marketingről szóló cikkben vagy útmutatóban találkozhatsz az úgynevezett tartalomnaptárral, és hogy milyen fontos is összeállítani egy ilyet a hatékony tartalommarketing...
5 SEO szokás, ami messze nem olyan fontos, mint hiszed
SEOINFO
2019-05-24
Az elmúlt évek során rengetegszer hallhattunk a következő trendekről, de sok közülük tényleg csupán említést érdemel egy SEO útmutatóban, és nem többet. Minden további nélkül,...
A 6 legsúlyosabb tartalommarketing-hiba (és elkerülésük)
SEOINFO
2019-05-22
Azonban sok kisebb (és nagyobb) cég gyakorta vét olyan hibákat a tartalommarketingben, amiket egy kis előzetes tudással bőven el lehetne kerülni. A következőkben ezeket a hibákat...
8 sziklaszilárd tipp a profi SEO szövegíráshoz
SEOINFO
2019-05-20
Persze a szövegírás nem csupán bármilyen szöveg megírását jelenti – a betűket és a szavakat megfelelő sorrendbe kell helyezni, hogy valami értelmes, sőt, értékes eredményt kapj....
Miért és hogyan használd a belső linkeket a keresőoptimalizáláshoz
SEOINFO
2019-05-17
Íme minden, amit a belső hivatkozások és a keresőoptimalizálás kapcsolatáról tudnod kell!   Miért olyan fontosak a hivatkozások? A Google hivatkozásokon keresztül talál rá...
Mi az a szezonális SEO, és hogyan segíthetsz vele márkádon?
SEOINFO
2019-05-15
Meglepő módon igen kevés online kereskedő és marketinges fordítja hasznára az évszakok, az időjárás, és a közelgő ünnepek által kiváltott viselkedési változásokat, pedig ezek mind...
A komplett tartalomstratégiai útmutató 2019-re
SEOINFO
2019-05-13
Mi az a tartalomstratégia? A tartalomstratégia minden olyan médiaelem kezelését magába foglalja, amelyet te magad (vagy céged) készít és birtokol, legyen szó írott, vizuális,...
Mi köze a webhely sebességének a keresőoptimalizáláshoz?
SEOINFO
2019-05-10
Ahogy egy lehetséges üzleti partnerrel való személyes találkozáskor nagyon fontos az első benyomás, úgy webhelyednek sem lesz második esélye bizonyítani. Gondolj csak bele, komoly...
A keresőoptimalizálás (íratlan) etikai szabályai
2019-05-08
A black hat SEO-ról általánosságban tudjuk, hogy etikátlan keresőoptimalizálási módszereket, taktikákat ölel fel. Amikor azonban az ember kissé mélyebben is utánajár a SEO-nak, és az...
10 elgondolkodtató idézet a keresőoptimalizálásról
SEOINFO
2019-05-06
Jill Whalen „A jó SEO munka idővel csak egyre jobb lesz. Csak a keresőmotor trükköknek kell változniuk, amikor a rangsoroló algoritmusok is megváltoznak.”   A...
Hogyan segíthetik a negatív értékelések a keresőoptimalizálást?
SEOINFO
2019-05-03
A negatív vélemények növelik a vélemények számát Amikor valaki rákeres egy helyi cégre, akkor a Google számos olyan eredményt is felsorol, amelyek mellett csillagos értékelés is...
Megéri-e keresőoptimalizálással foglalkozni 2019-ben? Íme a válasz…
SEOINFO
2019-04-29
Mit tehet a keresőoptimalizálás a cégedért? Habár a SEO-ról sokan állítják, hogy képes gyarapítani a bevételt, ez csak részben igaz. A keresőoptimalizálás ugyanis nem befolyásolja...
Mik azok a strukturált adatok, és mi közük van a SEO-hoz?
SEOINFO
2019-04-26
Mik azok a strukturált adatok? A strukturált adatok olyan adatok, amelyek egy speciális formátumban vannak megadva egy weboldalon – ez a speciális formátum lehetővé teszi a...
5 kérdés és 5 válasz az átirányítások és a SEO viszonyáról
SEOINFO
2019-04-24
1. Miért kell átirányításokat használni? Amikor átirányítasz egy megváltoztatott URL-t, akkor mind a felhasználókat, mind a keresőmotorok robotjait átküldöd ezzel az új URL-re, ha...
Mik azok a közösségi jelek és mi közük van a keresőoptimalizáláshoz?
SEOINFO
2019-04-17
Mik azok a közösségi jelek? A közösségi jelek azt az aktivitást (reakciók, hozzászólások, megosztások) jelentik, amelyet tartalmaid kapnak a közösségi platformokon, például a...
Milyen egy jó linkprofil, és hogyan szerezhetsz ilyet webhelyednek?
SEOINFO
2019-04-15
Milyen egy jó linkprofil? Mielőtt megválaszolnánk ezt a kérdést, segíthet, ha definiáljuk, hogy mi nem számít jó linkprofilnak: egy jó linkprofil nem csak visszahivatkozásokból...
Új Search Console jelentés: nézd meg, hogyan teljesít webhelyed a Google Felfedezésben!
SEOINFO
2019-04-12
A Google a következőt írta a frissítésről: A népszerű Felfedezés funkció lehetőséget nyújt a felhasználók számára, hogy naprakészek maradjanak kedvenc témáikkal kapcsolatban...
Így keresőoptimalizáld LinkedIn profilodat
SEOINFO
2019-04-10
Ügyelj a részletekre Először is alaposan ki kell töltened profilodat. Erre ne sajnáld az időt – minden releváns mezőt tölts ki rendesen, és szolgáltass minél több információt...
A legfontosabb fő teljesítménymutatók (KPI-k), amiket minden SEO szakembernek követnie kell
SEOINFO
2019-04-05
1. Organikus munkamenetek száma A munkamenetek lényegében a webhelyen tett látogatásokat jelentik. Egy munkamenet akkor kezdődik, amikor egy felhasználó a webhelyre érkezik, és akkor ér...
Mit tehet a Facebook céged keresőoptimalizálásáért?
SEOINFO
2019-04-03
1. Válaszd ki a lehető legjobb nevet céged Facebook profiljának Habár egyértelműen hangzik, de Facebook oldalad neve az első lépés a hatékony Facebook SEO irányába. A névválasztást...
Mik azok a kiemelt részletek, és hogyan jelenhetsz meg közöttük?
SEOINFO
2019-04-01
Mik azok a kiemelt részletek? A kiemelt részletek rövid információrészletek egy webhelyről, amelyek a legmagasabb keresőpozícióban, az összes organikus találat felett jelenhetnek meg...
10 funkció, amit minden webmesternek ismernie kell a Google Analytics adminisztrációs felületén
SEOINFO
2019-03-27
A Google Analytics adminisztrációs felülete Először is vessünk egy pillantást a felület felépítésére. Az Adminisztrálás felületet az Analytics bal alsó sarkában találod –...
Megérkeztek a tevékenységkártyák a Google-ra, de mit jelent ez SEO szempontjából?
SEOINFO
2019-03-25
Mik azok a tevékenységkártyák? Ugyan még csak bizonyos keresésekre jelennek meg, a tevékenységkártyák az aktuális kereséshez kapcsolódó korábbi tevékenységeidet mutatják meg a...
Mik azok legjobb konverziós útvonalak a Google Analyticsben?
SEOINFO
2019-03-22
A legjobb konverziós útvonalak Hol: Konverziók > Többcsatornás útvonalak > A legjobb konverziós útvonalak A legjobb konverziós útvonalak segítenek megmutatni, hogy az ügyfelek...
Így hozhatod ki a legtöbbet a Google Analyticsből
SEOINFO
2019-03-20
Élettartamra vetített érték Hol: Közönség Habár ez a jelentés még csak béta verzióként működik, már így is segíthet megállapítani webhelyed felhasználónak értékét. Adj...
Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek
SEOINFO
2019-03-18
1. Az első lépések   A legelső lépés regisztrálni egy ingyenes Google Analytics fiókot. Csak akkor menj tovább, ha ez kész!   A Google Analytics követőkód...
Mi az a tartalommarketing, és miért hasznos gyakorlatilag minden cégnek?
SEOINFO
2019-03-13
Mi az a tartalommarketing? A tartalommarketing igazából kevésbé egy marketingstratégia, vagy marketingtaktika – sokkal inkább egyfajta filozófiaként tekinthetünk rá. A...
Mi az a keresőszándék (és hogyan optimalizálhatsz rá?)
SEOINFO
2019-03-11
Mi az a keresőszándék? A keresőszándék lényegében azt takarja, amit egy kereső felhasználó szeretne elérni a keresésével. Néhány felhasználó szeretne választ kapni egy...
19 SEO mítosz, amiknek 2019-ben senkinek nem szabadna bedőlnie
SEOINFO
2019-03-08
On-page SEO mítoszok A meta címkék fontosak: Habár a meta címkék szinte az óta részei a SEO-nak, hogy a terület létrejött, manapság már messze nem fektetnek rájuk akkora hangsúlyt a...
Mire kell odafigyelni egy rendezvénygyűjtő webhely keresőoptimalizálásakor?
SEOINFO
2019-03-06
A rendezvénygyűjtő webhelyek típusai A rendezvénygyűjtő webhelyeknek két fő típusa van: azok, amelyek rendezik ezeket az eseményeket, és azok, amelyek népszerűsítik...
3 ok, amiért az influencerek nélkülözhetetlenek a keresőoptimalizálásban
SEOINFO
2019-03-04
1. Az influencerek segítenek értékesebbé, hitelesebbé tenni linkprofilodat A linkprofil egy nagyon fontos szempont a keresőmotorok szemében egy webhely rangsorolásakor. A linkprofil...
Hogyan teheti tönkre SEO-dat a kulcsszó kannibalizáció (és mit tehetsz ellene)?
SEOINFO
2019-02-28
Mi az a kulcsszó kannibalizáció? Akkor beszélünk kulcsszó kannibalizációról, amikor egy webhelyen kettő, vagy annál több oldal (tartalom) is megcélozza ugyan azt a kulcsszót. Ilyenkor...
A tartalommarketing rövid története
SEOINFO
2019-02-27
1732: Megjelenik a Poor Richard’s Almanack első kötete, ami Benjamin Franklin éves előrejelzéseit tartalmazza, népszerűsítve ezzel Franklin nyomdáját.   1801: A párizsi...
Miért van szüksége egy modern cégnek a SEO-ra?
SEOINFO
2019-02-26
Láthatóbbá teszi a webhelyet A SEO elsődleges célja és haszna, hogy láthatóbbá, fellelhetőbbé tegye webhelyedet az interneten keresgélő felhasználók számára. A láthatóság...
Mi az a keresőoptimalizálás (SEO), és miről is szól valójában?
SEOINFO
2019-02-25
Mi az a keresőoptimalizálás? A SEO („search engine optimization”, vagyis keresőoptimalizálás) valójában nem egy módszer, hanem számos módszer összessége – egy...
Értékes SEO statisztikák, amiket érdemes lesz figyelembe venni 2019-ben
SEOINFO
2019-02-22
Általános SEO statisztikák Az online élmények 93%-a egy keresőmotorral kezdődik. A Google jelenleg az online keresések 76%-át szolgálja ki, míg a Baidu, a Bing, és a Yahoo!...
9 alapvető SEO kifejezés, amiket ismerned kell
SEOINFO
2019-02-20
Horgonyszöveg A horgonyszöveg (angolul „anchor text”) a szövegben elhelyezett hivatkozások kattintható része. A horgonyszöveg azért fontos, mert pozitívan, vagy akár...
Így segítheti egymást a SEO és az email marketing
SEOINFO
2019-02-18
Néhány szó a SEO és az email kapcsolatáról Mind a keresőoptimalizálásnak, mind az email marketingnek egy végső célja van – hogy minősített érdeklődőket vonzanak webhelyedre,...
Mi az a helyi SEO (és hogyan csináld hatékonyan)?
SEOINFO
2019-02-15
Regisztráld cégedet a Google Cégem szolgáltatásra Ha csak egyetlen tippet fogadsz meg erről a listáról, akkor ez legyen az. A Google Cégem a helyi SEO alapja a Google platformján. Az...
5 SEO stratégia, amit minden kisvállalkozónak ismernie kell
SEOINFO
2019-02-13
1. Készítsd minőségi tartalmakat Publikált tartalmaid minősége egyenesen arányos az általuk bevonzott (vagy bevonzható) forgalom mennyiségével – minél jobbak a tartalmaid, annál...
Negyed évszázadnyi SEO – A keresőoptimalizálás első 25 éve
SEOINFO
2019-02-11
A kezdetek: 1991-2002 1991 augusztus 6-án Tim Berners-Lee létrehozta a világ első webhelyét, ami egy végeláthatatlan folyamat kezdetét jelentette. Idővel aztán a webes tartalmak...
10 gyakori SEO hiba, ami tönkreteheti webhelyedet
SEOINFO
2019-02-08
1. Nem reszponzív a webhelyed A mobilról böngészők száma már évek óta meghaladja az asztali számítógépekről internetezőként, így nem csoda, hogy a reszponzív design az egyik...
Milyen változásokat hoz a gépi tanulás a keresőoptimalizálásban?
SEOINFO
2019-02-07
Mi az a gépi tanulás? Leegyszerűsítve, a gépi tanulás (machine learning) az informatika egy olyan ágazata, ami a számítógépes rendszerek „tanításával” foglalkozik. A gépi...
Milyen SEO-gyilkos hibákat követhetsz el webhelyed átalakítása során (és hogyan előzheted meg őket)
SEOINFO
2019-01-07
Indexelhetővé tetted a fejlesztői környezetet a keresőmotorok számára A fejlesztési fázist mindenki sajátosan kezeli, ahogyan neki kényelmes. Vannak, akik létrehoznak egy alkönyvtárat...
Negatív SEO: Hogy működik, és hogyan védekezz ellene
SEOINFO
2019-01-03
1. Spam jellegű hivatkozások elhelyezése vagy jó minőségű linkek eltávolítása Ez talán a leggyakoribb negatív SEO taktika, de szerencsére egyre kevésbé hatékonyabb, ugyanis a rossz...