SEO hírek, keresőoptimalizálás cikkek

SEO hírek

Elméleti SEO tippek kezdőknek – Csak elindulni nehéz

A SEO az online marketing egy rohamosan változó ágazata, amiben sosem szabad elkényelmesedni. Ha még csak most kezdesz el a kere

A Schema szerepe és használata a helyi SEO-ban

A strukturált adatjelölések a színfalak mögött munkálkodnak azon, hogy helyi vállalatod minél jobban teljesítsen a keresőtalálat

Pinterest SEO – Útmutató márkáknak

Az online keresés folyamatosan fejlődik, és a közösségi platformok ma már a felfedezés alapvető eszközeinek számítanak. A Pinter

Így írj tartalmat az ügyfél utazásának összes szakaszához

Ha sikeres tartalmakat szeretnél készíteni közönséged számára, akkor ehhez nem elég néhány releváns kulcsszót elszórni weboldala

A világ 22 vezető SEO szakértője 2025-ben

Ha ezen az oldalon keresgetsz, nyilvánvaló tudod, mire jó egy SEO szakértő. Ha szeretnéd láthatóbbá tenni webhelyedet lehetséges

Ezek 2025 meghatározó SEO trendjei

2025 mozgalmas évnek ígérkezik a keresőoptimalizálás világában. A keresőalgoritmusok folyamatosan változnak, a generatív mesters

A tartalommarketing legfontosabb trendjei 2025-ben

Időről-időre nem árt emlékeztetnünk magunkat, hogy tartalom nélkül nincs mit optimalizálni. Legyen szó blogokról, videókról vagy

A Google 2025-ös AI stratégiája

Sundar Pichai, a Google elnök-vezérigazgatója felvázolta a cég 2025-ös stratégiáját, határozott hangsúlyt fektetve a fogyasztói

Mik azok a SEO ügynökségek (és mit tehetnek cégedért)?

A SEO ügynökségek, azaz keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökségek segítenek több organikus forgalmat szerezni a webhelyeknek

Mikor kell nofollow linkeket használni (és mikor nem)

A nofollow linkek még 2005-ben jelentek meg, a spam jellegű bloghozzászólások elleni küzdelem eszközeiként. Amikor a keresőoptim

Google: Így tudjuk gyorsabban felfedezni új webhelyedet

John Mueller, a Google munkatársa egy olyan érdekes tanácsot osztott meg az új webhelyek felfedezésével kapcsolatban, amit ritká

Számos annak hitt tényező nem rangsorolási szempont a Google szerint

John Mueller, a Google munkatársa egy LinkedIn bejegyzésben erősítette meg, hogy két webhelytényező, amelyeket sokan rangsorolás

A Google szerint így kell az alt szöveget SEO-ra használni

John Mueller, a Google egyik munkatársa a Redditen adott választ egy alt szövegekkel és SEO-val kapcsolatos kérdésre. Mueller re

Off-page SEO – Így szerezz minőségi visszahivatkozásokat

Ha nem szerzel rendszeresen minőségi visszahivatkozásokat webhelyed számára, akkor nem növeled annak szembetűnőségét sem. Ha web

Google PageSpeed Insights – Így hozd ki belőle a legtöbbet

Bizonyára hallottál már a Google PageSpeed Insightsról, és jó eséllyel ki is próbáltad már saját vagy egy másik webhely egyes ol

Ezek a legfontosabb on-page SEO tényezők

A keresőoptimalizálás egy óriási témakör, amelyet szerencsére több kisebb szeletre bonthatsz fel, hogy alaposabban is megismerhe

Legnagyobb vizuális tartalomválasz (LCP) – minden, amit tudnod kell róla

A legnagyobb vizuális tartalomválasz 2021-ben csatlakozott a Google rangsoroló algoritmusához a három alapvető webes vitals-muta

Így javítsd webhelyed feltérképezhetőségét és indexelhetőségét

A keresőoptimalizálás kapcsán meglepően ritkán esik szó arról, hogy a keresőmotorok számára mekkora kihívást jelent a webhelyek

Így versenyezhetsz a nagyobb márkákkal a Google szerint

Gary Illyes, a Google egyik munkatársa még májusban válaszolt néhány SEO-val kapcsolatos kérdésre egy YouTube-ra feltöltött inte

Ezt jelenti a „Feltérképezve, jelenleg nincs indexelve” a Google szerint

2024 májusában Gary Illyes, a Google egyik munkatársa interjút adott a Bulgáriában megrendezett SERP Conf 2024 konferencián, aho

A Google elmagyarázta, hogy miért nem működik a negatív SEO

Gary Illyes, a Google egyik munkatársa igazán hasznos választ adott egy negatív SEO-val kapcsolatos kérdésre. Válaszából kiderül

Még mindig megéri egyetlen kulcsszóra optimalizálni?

A tartalmak egy-egy kulcsszóra optimalizálása egy rég óta használt SEO taktika. Lényege, hogy egyetlen kiválasztott értékes kulc

Itt a Google hírnévvel való visszaélést megcélzó frissítése

Május 5-én érvénybe lépett a Google új spamszabályzata, ami kifejezetten a hírnévvel való visszaélést (egyes keresőoptimalizálás

Az AI és a SEO jövője

A Google Kereső felülete két-három év múlva egészen máshogy néz majd ki, mint ma. Ez elsőre eléggé merész kijelentésnek hangzik,

Így szerezd vissza elveszett webhelyforgalmadat egy márkaváltás után

Egy márkaváltás (azaz „rebranding”) általában akkor következik be, amikor egy cég „kinövi magát”, vagy komoly PR problémákkal kü

Google: Így hat a rangsorolásra, ha két webhelyed van

John Muellert, a Google egyik munkatársát arról kérdezték egy SEO office-hours beszélgetés során, hogy milyen hatással lehet a r

Így optimalizáld feltérképezési keretedet

A Google nem mindig térképezi fel azonnal webhelyek összes elérhető oldalát. Előfordulhat, hogy ez a folyamat akár napokba vagy

Az akadálymentesség és a SEO – Optimalizálás minden felhasználóra

Ahhoz, hogy webhelyeddel minél szélesebb közönségeket érhess el nem elég csupán a keresőmotorokban láthatóbbá tenni tartalmaidat

Felhasználói élmény SEO – Így találd meg az egyensúlyt

Online marketing stratégiád kialakítása során a SEO (keresőoptimalizálás) és a felhasználói élmény (UX) egyensúlyát is szem előt

Sokáig tarthat a Google-nak, hogy észrevegye a webhely változásait

John Mueller, a Google kapcsolattartója nemrégiben a Redditen adott választ egy webhelyméretű változtatásokkal kapcsolatos kérdé

Ezek a SEO trendek 2024-ben ütni fognak

Az online tér dinamikus fejlődése folyamatos kihívások elé állítja a weboldalak tulajdonosait és a keresőoptimalizálás szakértői

Mi köze a HTML szerkezetének a SEO-hoz?

A Google egyik munkatársa, Gary Illyes, nemrégiben nagy port kavart az egyik megnyilvánulásával, miszerint a HTML szerkezete nem

Így szabadulj meg a márkádra káros online tartalmaktól

A hamis, lejárató, mocskolódó tartalmak rendkívül káros hatással lehetnek egy-egy személyre vagy márkára, különösen akkor, ha ma

Így ellenőrizd SEO stratégiádat 2024 elején

Az év elején mindig jó ötlet alaposabban is ellenőrizned SEO stratégiádat. Ilyenkor nem feltétlenül kell teljes átalakításban go

A webhely túloptimalizálásának veszélyei

Mindenki azt szeretné, hogy webhelye minél magasabban rangsoroljon. Azonban még az ehhez nélkülözhetetlen SEO-t is túlzásba vihe

Éttermi SEO – Tippek a sikeres keresőoptimalizáláshoz

Végre valahára megnyitottad álmaid éttermét, azonban bármilyen finom fogásokat is készítesz és bármilyen széles mosollyal is vár

Ezek lesznek 2024 legfontosabb tartalommarketing-trendjei

A tartalommarketing mindig változik. 2024-re ugyanúgy jellemzők lesznek technológiai előrelépések, a fogyasztói szokások változá

Szállodai SEO – Így szerezz vendégeket az interneten

Ahhoz, hogy szállodád a digitális korban sikeres lehessen, mindenekelőtt webhelyedre kell valahogy forgalmat vonzanod. Ebben seg

Ezekre figyelj, ha mobilra írsz tartalmakat

Az okostelefonok korában célközönséged nagy része mobileszözökről látogatja webhelyedet. De mit is jelent ez pontosan? Tényleg m

A Google szerint könnyű elrontani egy webhely átalakítását

John Mueller, a Google egyik munkatársa újabb érdekes választ adott egy SEO-val kapcsolatos kérdésre. Mondandójának lényege az v

A főoldal SEO-ja a legfontosabb a Google számára?

A Google egyik munkatársa nemrégiben arra tett utalást, hogy a webhelyeken a főoldal lehet a legfontosabb oldal a keresőmotor sz

Ezek lesznek 2024 legfontosabb SEO trendjei

A SEO-ban az egyetlen maradandó dolog a változás. A keresőoptimalizálás világa egészen máshogyan néz ki, mint 10 vagy akár 5 évv

Számít-e a domain kora a rangsorolásban – A Google válaszol

A domain koráról, mint SEO tényezőről manapság ritkán hallunk, sokak számára pedig a mai napig nem tiszta, hogy vajon tényleg fi

A SEO jövője: márkaemlítések

A márkaemlítések koncepciója nem újdonság. A SEO szakemberek már egy jó évtizeddel ezelőtt elkezdek komolyabban foglalkozni a ko

5 gyakori SEO hiba (és elkerülésük)

A SEO az online marketing egyik legösszetettebb ágazata, ami – sokak véleményével ellentétben – messze túlmutat egy webhely tart

Így optimalizálj a B2B ügyfelek vásárlói utazására

Egy B2B ügyfél vásárlói utazása jelentősen eltér a B2C ügyfelekétől, így a látványos eredmények érdekében a B2B SEO-t is egy más

A forgalom és a SEO – Mit mond a Google?

A Google egyik nemrégiben közvetített Search Off the Record podcastjében különféle keresőoptimalizálási kérdéseket vitattak meg

A Google tippjei a technikai SEO problémák elhárítására

A Google megosztott egy hasznos videót az általános technikai SEO problémák azonosítására. A Search Console egyes eszközei kifej

Tippek az organikus forgalom hatékonyabb konvertálásához

Ha a SEO jóvoltából beindul webhelyed organikus (azaz nem fizetett) forgalma csak félsikerként könyvelhető el. Ezek a látogatók

Hogyan találj jól konvertáló kulcsszavakat webhelyedre?

A jól konvertáló kulcsszók azok a kifejezések, amelyek jövedelmező forgalmat képesek vonzani webhelyedre. Habár a Google Kulcssz

Felkészülés a Google Search Generative Experience-re (SGE)

Habár a Google Search Experience egyelőre még csak néhány nyelven érhető el, minden bizonnyal csak idő kérdése, hogy a magyar ta

Miért fontosak a felhasználói tartalmak a SEO-ban?

A SEO világa folyamatosan változik, ezért minden lehetőséget meg kell ragadnod arra, hogy előnyt szerezhess versenytársaiddal sz

Hogyan alakíts ki egy hatékony SEO költségkeretet

Mint minden marketingcsatornához, a SEO-hoz is össze kell állítanod egy megfelelő költségkeretet. Egy SEO költségkeret kialakítá

A közösségi profilok keresőoptimalizálása – miért és hogyan?

Márkád közösségi profiljainak optimalizálásával gyakrabban feltűnhetsz majd a keresőmotorok találatai között és több organikus f

Miért csökkent a SEO forgalmam?

A havi organikus SEO forgalom csökkenése meglehetősen ijesztő és bosszantó lehet az ügyfelek számára, akik persze rögtön a marke

A SEO elemzések és jelentések 5 buktatója

SEO vagy marketing szakemberként bizonyára nap mint nap foglalkozol az összegyűjtött adatok elemzésével. Látni szeretnéd törekvé

Így javítsd SEO-dat a tartalmak összevonásával

A Google minőségi elvárásairól egyre többet hallhattunk az elmúlt évek során. Egy adott domain vagy oldal értékét számos tényező

Ezek lesznek a legfontosabb SEO trendek 2024-ben

A szenzációhajhász marketingesek minden évben szeretik eljátszani, hogy „itt a SEO vége”, de persze nagyon jól tudjuk, hogy ez t

A Google végre tisztázta a hasznos tartalmak rendszer működését

A Google SearchLiaison X (Twitter) fiók egy felhasználó által feltett kérdésre válaszolt, tisztázva ezzel egy súlyos félreértést

A Google 2023 novemberi alapalgoritmus-frissítése

A Google 2023 novemberi alapalgoritmus-frissítésének bevezetése november elején vette kezdetét, és nagyjából két hetet vesz igén

Miért és hogyan használd elsődleges kulcsszódat a bevezetőben

Egy új bejegyzés vagy egyéb szöveges tartalom létrehozásakor fontos, hogy elsődleges kulcsszódat a bevezetőben is használd. Hogy

Mit jelent a találati oldalak ingadozása (és hogyan reagálj rá)?

Habár a keresőmotorok találatai oldalaira (röviden SERP-ekre) általában látszólag stabilok, a Google találatai sokkal dinamikusa

Ezért ne használj ChatGPT-t az YMYL tartalmakhoz

A mesterséges intelligencia egyre több teret hódít magának az online marketing világában. Egyre több cég egészíti ki SaaS kínála

Mi az a visszafordulási arány (és számít-e még 2023-ban)?

A visszafordulási arány egy régi SEO mutató, amely a mai napig sok fejtörést okoz az online marketing szakembereknek. Habár k

A webtárhelyek és a SEO kapcsolata

A webtárhely egy olyan szolgáltatás, amely egy webhely tárolásához és megosztásához szükséges technológiát biztosítja. A webtárh

A meta címkék használata a SEO-ban

A meta címkék (meta tagek) információkat szolgáltatnak egy weboldalról, és közvetlenül befolyásolják, hogy hogyan jelenik meg eg

A Google értékelések szerepe a helyi SEO-ban

A Google értékeléseket könnyű manipulálni, mégis komoly hatással lehetnek a helyi rangsorolásra. Egy jó véleményszerzési stratég

4 linképítési tipp kezdőknek

A visszahivatkozások fontos szerepet játszanak a SEO-ban. A webhelyek között elhelyezett linkek nem csupán a felhasználói forgal

Érdemes megcélozni a ritkán keresett kulcsszókat?

A SEO szakemberek gyakran órákat töltenek a legjobb kulcsszók kiválasztásával. A különböző kulcsszókutató eszközök temérdek hasz

A SEO és az átirányítások kapcsolata

Amikor egy felhasználó vagy keresőmotor egy konkrét URL-t szeretne meglátogatni egy webhelyen, de végül egy másik címre érkezik

Google: Itt a 2023 októberi spam frissítés

A Google egy új algoritmusfrissítést vezetett be, amelynek célja a keresőtalálati oldalakon megjelenő spam tartalmak csökkentése

Google: Itt a 2023 októberi alapalgoritmus-frissítés

A Google bejelentette legújabb alapalgoritmus-frissítését, amely a 2023 októberi alapalgoritmus-frissítés nevet kapta. Idén ez a

SEO vagy Google Ads – Melyiket válasszam?

A SEO és a Google Ads legfontosabb online marketing eszközeid közé tartoznak, függetlenül attól, hogy milyen üzleti célokat tűzt

Ezeket a wellness szolgáltatásokat keresik a leginkább a szállodákban

A modern utazók körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a wellness szállodák, amelyek olyan szolgáltatásokat kínálnak, a

5 jel, ami azt mutatja, hogy ideje felvenned egy SEO tanácsadót

Az online jelenlét ma már elengedhetetlen a vállalkozások számára a sikeres üzletmenet és a növekedés szempontjából. Azonban az

A nagy WordPress SEO útmutató

Minden, amit a WordPress alapú honlapok keresőoptimalizálásáról tudnod kell! Gyakorlati példák, útmutató, tesztek, beállítások,

Így segíthetnek a PPC adatok a keresőoptimalizálásban

A PPC kampányokról köztudott, hogy megfelelően alkalmazva gyors, kézzelfogható eredményeket biztosíthatnak. Azonban a fizetett h

Így optimalizáld YouTube videóidat

A videómarketing az évtized egyik legfelkapottabb trendjének bizonyult, amit többek között az okostelefonok elterjedése és a kül

5 pszichológiai trükk, amellyel a hirdetések manipulálnak minket

A reklámok mindenhol megtalálhatók. A márkanév megjelenése rendkívül fontos a forgalom növelése és a verseny legyőzése érdekében

Ezek a legjobb étterem marketing SEO tippek az online jelenléted fokozásához

Tudtad, hogy az Egyesült Államokban becslések szerint 236 millió ember használja a keresőmotorokat, hogy eldöntse, hol szeretne

Miben segít egy SEO tanácsadó?

Miben segít egy SEO tanácsadó? Mire jó? Mennyibe kerül? Mennyi a keresőoptimalizálás ára? Milyen árlista alapján dolgoznak? 

Tényleg rangsorolási szempont a Domain Authority (DA)?

Érdemes figyelni egy domain Domain Authority azaz DA értékét, vagy ez csak egy mítosz? Jelent valamit vagy csak egy szám, melyne

SEO marketing stratégia a sikeres linképítéshez

Nem a legszórakoztatóbb része ugyan a SEO marketing stratégiai összetevőknek, de talán az egyik legfontosabb. Számos módszer lét

A SEO kulcsszókutatás -Minden amit érdemes tudni

Ebben a bejegyzésben meghatározzuk, mi a SEO kulcsszókutatás, miért fontos, hogyan végezd el a kutatást a SEO stratégiájához, és

Fogászati SEO: Mire figyelj?

A fogászati SEO egyre nagyobb kihívást jelenthet fogászati magánrendelőd számára, hiszen a verseny folyamatosan nő. Mire érdemes

SEO Marketing -Linképítés az alapoktól

A linképítés az a gyakorlat, amikor más webhelyekről szerzed be a webhelyedre mutató hivatkozásokat. A SEO marketingben ezeket a

A SEO keresőoptimalizálás -bevezetünk a SEO rejtelmeibe

SEO (Search Engine Optimization) rövidítése, magyarul „keresőoptimalizálás”. Ennek célja, hogy az adott oldalt meghatározó kulcs

A legtöbben kanonizálással csillapítják a szűrők okozta fejfájást

Joe Hall nemrég a Twitteren indított egy érdekes szavazást arról, hogy a SEO szakemberek milyen módszerekkel próbálják megoldani

Hotel keresőoptimalizálás (SEO): Hogyan kezdj bele?

Szeretnéd, ha hoteled könnyedén megtalálnák potenciális ügyfeleid? Bővítenéd vendégköröd? Hotel keresőoptimalizálási útmutató a

A fogászati honlap, amely kielégíti a páciensek igényeit

Ha arra adjuk a fejünk, hogy sok pénzt adunk egy fogorvosnak, hogy a tökéletes megoldást találja meg számunkra és visszaadja fog

4 dolog, amit tudnod kell, mielőtt megbízol egy marketing tanácsadót!

A mai üzleti világban az „outsourcing” szót úgy dobálják sokan, mint mások a szemetet. Így biztosan te is elkezdtél már pánikolv

3 különleges tematika, amivel könnyen fel lehet dobni a céges karácsonyi partykat

Szürke karácsonyi rendezvények, hosszú beszédekkel, kellemetlen beszélgetésekkel, a hátunk közepére sem kívánt kollégákkal, csak

Semrush, Moz vagy Ahrefs – Melyik a legjobb SEO eszköz 2021-ben?

Rég óta zajlik a vita arról, hogy melyik a legjobb SEO eszköz a három legnépszerűbb opció (Semrush, Moz Pro, Ahrefs) közül. Az a

3 SEO tipp magánfogászatoknak

Nagyon sok fogorvos hajlamos azt gondolni, hogy az ő szakmájában a legkisebb szükség sincsen online marketingre, főleg nem SEO-r

7 ingyenes SEO eszköz, ami segít, hogy előre kerülj a keresőben

A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás valójában messze nem olyan költséges, mint sokan gondolják. Sőt, temérdek ingyenes eszközt v

12 ok, amiért a vállalkozásodnak feltétlenül szüksége van SEO-ra

A SEO nagyon fontos a nagyobb kereshetőség és láthatóság érdekében, de még ennél is több valós értéket kínál. Most mutatok 12 ok

5 tipp, hogy megtaláld a tökéletes kulcsszót webhelyed tartalmához

Először is, miért is kellene megtalálnod a tökéletes kulcsszót? A válasz nagyon egyszerű: azért, hogy vevőid megtaláljanak téged

4 alapvető SEO szabály , amit tudnod kell 2021-ben a digitális marketingben

A keresési algoritmusok folyamatos változásával a digitális marketing szakemberek munkája bonyolultabbá vált.

7 dolog, amiben segít a Google Analytics

A Google Analytics egy ingyenesen elérhető analitikai eszköz, azonban a népszerűségének ellenére nem olyan egyszerű elsajátítani

Olcsó SEO tanácsadás

Az alábbi cikk az USA egyik neves SEO szakértőjétől származik, egy az egyben fordítás. Átszámolhattuk volna a magyar viszonyokra

SEO a reaktív JavaScripthez React vagy Vue és NodeJS használatával

Az alábbiakban a React JavaScript könyvtárról lesz szó, és arról, hogy mikre kell odafigyelni vele a SEO érdekében.  

Többet érhetnek az elsődleges tartalmakban elhelyezett linkek?

Azzal minden valamirevaló SEO szakember tisztában van, hogy a hivatkozások a keresőoptimalizálás szerves részeit képezik. Nemrég

Mi az a keresőszándék (és hogyan optimalizálhatsz rá?)

A keresőoptimalizálás óriási témakör, tele érdekes, de gyakran összetett fogalmakkal. Ilyen például a keresőszándék is, ami a mo

#AskGoogleWebmasters – 2019 augusztusi összefoglaló

Az interneten megannyi információ terjeng különböző témákkal kapcsolatban – nincs ez másképpen a keresőoptimalizálással sem. Hab

A fizetőfalak és a SEO kapcsolata: Működhetnek a marketingben is?

Fizetni a tartalomért sokak számára egy elképzelhetetlen gondolat lehet, pedig egyáltalán nem új stratégiáról van szó. A nyomtat

Helyi SEO a Bingen – 8 tipp a látványos sikerekhez

Amikor az online keresésre terelődik a szó, a legtöbbnek automatikusan a Google jelenik meg lelki szemeik előtt. Tény, hogy a Go

SEO dilemma: Azonos kell legyen a tartalom webhely mobilos és asztali verzióján?

Amióta a Google bejelentette a mobil-első indexelést, a SEO közösségben számos kérdés, kétség, és tévhit ütötte fel a fejét ezze

6 tipp, amivel biztosíthatod webhelyed technikai SEO hátterét

A technikai keresőoptimalizálás éppen annyira művészet, mint amennyire tudomány is, ami sokak számára komoly kihívásnak bizonyul

Mi köze a webhely sebességének a keresőoptimalizáláshoz?

A keresőmotorok számtalan szempont alapján rangsorolják az internetes tartalmakat, amelyek közül az egyik legfontosabb az e tart

Mi az az E-A-T, avagy mit eszik a Google a minőségi tartalmakon?

Hogy mi számít manapság jó webhelynek, azt valószínűleg egyetlen egy személy sem tudná határozottam megfogalmazni manapság. A vi

Akár egy hónapba is telhet, mire a keresősávod megjelenik a Google találatok között

A Google-on való keresgélés során biztosan te is találkoztál már olyan találatokkal (általában a találati oldal első pozíciójába

5 gyakori tévhit a Google PageRankről, amiket egy csettintésre megcáfolunk

Aki egy kicsit is tanulmányozta a keresőoptimalizálás rövid történetét, az bizonyára találkozott már a PageRank kifejezéssel, és

Mit csinál egy core frissítés, és mit tehetnek a webmesterek? A Google válaszol

A Google néhány havonta ad ki nagyobb frissítést core („központi”) algoritmusára – a legutóbbit például júniusban eresztették sz

Így szerezhetsz szerkesztői jogot saját Tudáspaneledhez

A Tudáspanel mára már a keresőtalálati oldalak egyik leggyakrabban megjelenő elemévé vált. Ez az a jobb oldalon megjelenő felüle

Mit szól a Google az átirányított partnerhivatkozásokhoz?

A partnerszerződések lehetőséget nyújtanak a tartalomszerzők számára, hogy némi pénzt keressenek maguknak azzal, hogy úgynevezet

4 tipp, amivel felfrissítheted blogstratégiádat

A blogírásról sokan úgy tartják, hogy egy egyszerű, nem kifejezetten fárasztó feladat, azonban – mint azt bizonyára te is tapasz

Így meríthetsz tartalomötleteket a Google Analytics jelentésekből

Az adatok a modern, digitális marketingkampányok alappilléreit képezik. Azok a cégek, amelyek aktívan foglalkoznak az adatok beg

6 árulkodó jel, hogy egy SEO szélhámossal van dolgod

A keresőoptimalizálás fontos szerepet tölt be a modern világ hétköznapjaiban. Szinte napról napra alapulnak új cégek, vállalkozá

Miért és hogyan segíthetnek a keresőoptimalizálásban a felhasználói vélemények

Nem szeretnénk elkeseríteni, de az ügyfelek a világ legjobb marketingesei. A BrightLocal egyik 2014-es felméréséből kiderült, ho

7 dolog, ami alááshatja linképítési stratégiádat

A linképítés (link building) a mai napig az egyik legfontosabb keresőoptimalizálási módszer, hiszen a Google még mindig óriási h

Tippek és trükkök a hatékony tartalommarketingért

2019-ben minden modern gondolkodású cég tisztában van vele, hogy nélkülözhetetlen jelen lenniük az interneten, ha mezőnybe szere

Így mérheted SEO teljesítményedet a Google Analytics segítségével

A digitális marketingre általánosságban jellemző, hogy a teljesítmény mérése nélkül lehetetlen előrehaladni. Így van ez a kereső

7 vizuális tartalomtípus, amik kiegészíthetik SEO stratégiádat

Volt idő, amikor a keresőoptimalizálás főleg arról szólt, hogy ki hányszor tudja belepasszírozni kiszemelt kulcsszavát egy-egy o

Miért és hogyan tedd felhasználó-központúvá SEO tevékenységeidet

A keresőoptimalizálás, mint digitális marketingágazat azért jött létre, hogy a webmesterek (vagy a marketingesek, akiket felbére

Ezért nélkülözhetetlen a tartalommarketing rendezvényhelyszínek számára

A rendezvényhelyszínek abban a szerencsés pozícióban vannak, hogy temérdek lélegzetelállító vizuális tartalmat termelhetnek onli

Nem támogatja szeptembertől a Google a noindex utasítást a robots.txt fájlban

A Google július másodikán bejelenttette, hogy 2019 szeptember elsejétől kezdve a keresőmotor nem támogatja majd a robots.txt fáj

Hogyan segíthet a storytelling a keresőoptimalizálásban

A storytelling és a SEO első ránézésre igen messze állnak egymástól. Az egyik az emberi érzelmekre igyekszik hatni, míg a másik

5 stabil tartalommarketing tipp webáruházaknak

Egy e-kereskedelmi webhely, vagy webáruház fennmaradásának alapfeltételei a rendszeres konverziók. Lehet bármilyen forgalmas egy

7 tipp az igényes SEO szövegírásért

Mint azt már kismilliószor elismételtük, a tartalom és a keresőoptimalizálás elválaszthatatlan párost alkotnak – tartalom nélkül

Így erősítheti márkatudatosságodat a tartalommarketing

A márkatudatosság megerősítése a marketing egyik legfontosabb feladata, elvégre az, hogy egy márkát mennyien ismernek, közvetlen

Így egészíti ki egymást a keresőoptimalizálás és a branding

Lelkiismeretes marketingesként bizonyára mindig igyekszel a lehető legideálisabb marketingmixet összeállítani ügyfeleid számára.

Nagy cégek SEO bukásai, amikből sokat tanulhatunk

A SEO szakemberek évekig kutatják azokat a dolgokat, amikkel a Google kedvében járhatnak, de sokan messze nem fordítanak elég id

Miért lesz valaki SEO szakember?

A SEO, mint azt bizonyára tudod keresőoptimalizálást („search engine optimization”) jelent, azonban szokás azokra a személyekre

Mi az a keresőoptimalizálás (SEO), és miről is szól valójában?

A digitális marketing kapcsán sokszor olvastad, vagy hallottad a keresőoptimalizálásról, vagyis a SEO-ról, hogy így fontos, meg

Mik befolyásolják Google személyre szabott találatait?

A Google célja, hogy a felhasználóknak mindig a legrelevánsabb tartalmakat gyűjtse össze a találati oldalakon. A keresőóriás ezt

Duplikáltnak számítanak-e a fordított tartalmak a Google részéről?

A felkészültebb bloggerek, webmesterek és a digitális marketingesek nagyon jól tudják, hogy nem érdemes duplikált anyagot felhas

Így szabadulj meg a rossz visszahivatkozásoktól

Korábban már beszámoltunk róla, hogy a rossz visszahivatkozások negatív hatással lehetnek egy webhely linkprpfiljára – minél töb

Mi az a SEO túloptimalizálás, és hogyan kerüld el webhelyeden?

Mondják, hogy jóból is megárt a sok, és ez éppen annyira igaz a keresőoptimalizálásban, mint az élet többi területén. Habár egy

5 SEO szokás, ami messze nem olyan fontos, mint hiszed

A SEO szakemberek hajlamosak legapróbb részletekre is megszállottan odafigyelni. Hogy ez jó, vagy rossz szokás-e, azt mindenki d

Mi az a tartalomnaptár, és hogyan állíts össze egyet cégednek?

Mint azt bizonyára tudod, a keresőoptimalizálás és a tartalommarketing rendkívül szorosan kötődnek egymáshoz, elvégre tartalom n

A 6 legsúlyosabb tartalommarketing-hiba (és elkerülésük)

Ahogy a marketing szép lassan átköltözött az internetre, úgy annak különböző ágazatai is követték azt, beleértve a tartalommarke

8 sziklaszilárd tipp a profi SEO szövegíráshoz

A szövegírás a keresőoptimalizálás kulcsfontosságú részét képezi, hiszen szöveges tartalmak nélkül még egy veterán SEO szakember

Miért és hogyan használd a belső linkeket a keresőoptimalizáláshoz

A legtöbben tisztában vannak azzal, hogy a külső hivatkozások kulcsfontosságú szerepet játszanak a tartalmak rangsorolásában – a

Mi az a szezonális SEO, és hogyan segíthetsz vele márkádon?

A szezonalitás az emberek életének fontos befolyásoló tényezője. Kihat arra, hogy hogyan gondolkodunk, hogyan ítélünk meg dolgok

A komplett tartalomstratégiai útmutató 2019-re

Akár egy teljesen új tartalomstratégiára van szükséged új céged vagy ügyfeled marketingjének fellendítésére, akár meglévő straté

A keresőoptimalizálás (íratlan) etikai szabályai

A keresőoptimalizálás kapcsán gyakran hangzik el a „white hat” (fehérkalapos) és a „black hat” (feketekalapos) kifejezés, és hab

10 elgondolkodtató idézet a keresőoptimalizálásról

A keresőoptimalizálással kapcsolatban rengeteg útmutató megtalálható az interneten, de a legjobb tippeket néha nem egy kézikönyv

Hogyan segíthetik a negatív értékelések a keresőoptimalizálást?

Kevés olyan lelombozó dolog van, mint amikor egy cégvezető kemény munkája ellenére egy negatív véleményt/értékelést kap egy term

Megéri-e keresőoptimalizálással foglalkozni 2019-ben? Íme a válasz…

A keresőoptimalizálásról, mint fogalomról, vagy tevékenységről bizonyára hallottál már, és ha még nem ismerkedtél meg vele közel

Mik azok a strukturált adatok, és mi közük van a SEO-hoz?

A strukturált adatokról bizonyára hallottál már, és talán már a JSON-LD, vagy a Schema kódok is szóba jöttek. Ezek a kifejezések

5 kérdés és 5 válasz az átirányítások és a SEO viszonyáról

Az átirányítások és a keresőoptimalizálás kapcsolata mindig is ködös területnek számított a webmesterek és online marketingesek

Mik azok a közösségi jelek és mi közük van a keresőoptimalizáláshoz?

Biztosan sokszor hallottál már arról, hogy a keresőoptimalizálásnak és a közösségi médiának (vagyis a közösségi jeleknek) valami

Milyen egy jó linkprofil, és hogyan szerezhetsz ilyet webhelyednek?

A visszahivatkozások, jó minőségű, tekintélyes linkek és horgonyszövegek témája már lehet, hogy a füleden jön ki, de sokan még m

Új Search Console jelentés: nézd meg, hogyan teljesít webhelyed a Google Felfedezésben!

2019 április 10-én a Google bejelentette a Webmaster Central Blogon, hogy egy új jelentéssel bővült a Search Console eszköz, ame

Így keresőoptimalizáld LinkedIn profilodat

A keresőoptimalizálás egy ritkán emlegetett kifejezés, ha a LinkedInről van szó, pedig a platform elképesztő SEO lehetőségeket r

A legfontosabb fő teljesítménymutatók (KPI-k), amiket minden SEO szakembernek követnie kell

A lelkiismeretes marketingesek mindent megtesznek azért, hogy a lehető legjobb munkát végezzék ügyfeleiknek – többek között órák

Mit tehet a Facebook céged keresőoptimalizálásáért?

A Facebook minden modern márka számára a marketingmix fontos részét képezi. Kellő kitartással és egy jó stratégiával a Facebooko

Mik azok a kiemelt részletek, és hogyan jelenhetsz meg közöttük?

A kiemelt részletek már évek óta jelen vannak a Google, és minden egyéb jelentős keresőmotor találatai között, azonban sokan még

10 funkció, amit minden webmesternek ismernie kell a Google Analytics adminisztrációs felületén

A Google Analytics egy pótolhatatlan eszköz a webmesterek és marketingesek számára. Az adminisztrációs felület talán a legfontos

Megérkeztek a tevékenységkártyák a Google-ra, de mit jelent ez SEO szempontjából?

A Google egyik legfrissebb újítása a keresőben lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megtekintsék, elmentsék, és töröljék

Mik azok legjobb konverziós útvonalak a Google Analyticsben?

Az ügyfelek utazása egy gyakran többlépéses folyamat, amibe ha részletesen is beleásod magad, rengetege hasznos információhoz ju

Így hozhatod ki a legtöbbet a Google Analyticsből

Az Analytics a Google ingyenes statisztikai eszköze, amit minden webhelytulajdonosnak és digitális marketingesnek ismernie kell.

Mi az a tartalommarketing, és miért hasznos gyakorlatilag minden cégnek?

Sok cég szinte automatikusan kizárja a tartalommarketinget digitális stratégiájából, többek között azért, mert nem tudják elképz

19 SEO mítosz, amiknek 2019-ben senkinek nem szabadna bedőlnie

A keresőoptimalizálás egy fiatal, ámde folyamatosan változó terület, amely létrejötte óta számtalan mítoszt vonzott maga köré. E

A tartalommarketing rövid története

A marketingesek gyakran tűnődnek azon, hogy vajon mi a következő lépés a marketingiparban. Néha a múlt többet árulhat el a jövőr

Hogyan teheti tönkre SEO-dat a kulcsszó kannibalizáció (és mit tehetsz ellene)?

Sok webmester és online marketinges él abban a tudatban, hogy minél több oldallal céloz meg egy kulcsszót webhelyén, annál magas

Mire kell odafigyelni egy rendezvénygyűjtő webhely keresőoptimalizálásakor?

A keresőoptimalizálást minden olyan webhely számára fontos, amelyen helyi, vagy éppen egy bizonyos iparággal kapcsolatos rendezv

3 ok, amiért az influencerek nélkülözhetetlenek a keresőoptimalizálásban

Egy modern SEO szakembernek nincs könnyű dolga. Míg régebben elég volt teletuszkolni a meta mezőket és a tartalmakat kulcsszavak

Miért van szüksége egy modern cégnek a SEO-ra?

Egy korábbi cikkünkben már megtárgyaltuk, hogy pontosan mi az a SEO, miből áll, és érintőlegesen azt is megemlítettük, hogy miér

9 alapvető SEO kifejezés, amiket ismerned kell

Még ha csak most is kezdesz el ismerkedni a keresőoptimalizálás művészetével, biztosan észrevetted már, hogy a SEO-nak teljesen

Így segítheti egymást a SEO és az email marketing

Egy modern marketinges, pontosabban egy digitális marketinges arzenálja számtalan, egymáshoz illeszkedő, vagy éppen egymásra épü

Mi az a helyi SEO (és hogyan csináld hatékonyan)?

A helyi SEO sokban hasonlít a „hagyományos” keresőoptimalizáláshoz, csak éppen a helyi szemponttal kiegészítve. A helyi SEO első

5 SEO stratégia, amit minden kisvállalkozónak ismernie kell

A SEO minden cég marketingarzenáljának elengedhetetlen kelléke, legyen szó szupervállalatokról, vagy egy-két fős vállalkozásokró

Negyed évszázadnyi SEO – A keresőoptimalizálás első 25 éve

Manapság a keresőoptimalizálás egy teljesen hétköznapi folyamatnak számít, azonban ez a digitális marketingmódszer sem egyik nap

10 gyakori SEO hiba, ami tönkreteheti webhelyedet

A keresőoptimalizálás egy összetett, mély témakör, telis-tele potenciális buktatókkal. A SEO minden életképes digitálismarketing

Milyen változásokat hoz a gépi tanulás a keresőoptimalizálásban?

Mióta a fogalom megszületett, a keresőoptimalizálást egymást váltogató trendek határozták meg. Míg réges-régen elég volt néhány

Milyen SEO-gyilkos hibákat követhetsz el webhelyed átalakítása során (és hogyan előzheted meg őket)

Egy stabil, jól működő webhely manapság nélkülözhetetlen marketingeszköz egy valamirevaló cég számára: itt ismerkedhetnek meg a

Negatív SEO: Hogy működik, és hogyan védekezz ellene

Az üzleti élet nem mindig a legtisztább, és ez sajnos a digitális marketingre is vonatkozik. Minden szektornak megvannak a saját