SEO hírek
Elméleti SEO tippek kezdőknek – Csak elindulni nehéz
A SEO az online marketing egy rohamosan változó ágazata, amiben sosem szabad elkényelmesedni. Ha még csak most kezdesz el a kere
A Schema szerepe és használata a helyi SEO-ban
A strukturált adatjelölések a színfalak mögött munkálkodnak azon, hogy helyi vállalatod minél jobban teljesítsen a keresőtalálat
Pinterest SEO – Útmutató márkáknak
Az online keresés folyamatosan fejlődik, és a közösségi platformok ma már a felfedezés alapvető eszközeinek számítanak. A Pinter
Így írj tartalmat az ügyfél utazásának összes szakaszához
Ha sikeres tartalmakat szeretnél készíteni közönséged számára, akkor ehhez nem elég néhány releváns kulcsszót elszórni weboldala
A világ 22 vezető SEO szakértője 2025-ben
Ha ezen az oldalon keresgetsz, nyilvánvaló tudod, mire jó egy SEO szakértő. Ha szeretnéd láthatóbbá tenni webhelyedet lehetséges
Ezek 2025 meghatározó SEO trendjei
2025 mozgalmas évnek ígérkezik a keresőoptimalizálás világában. A keresőalgoritmusok folyamatosan változnak, a generatív mesters
A tartalommarketing legfontosabb trendjei 2025-ben
Időről-időre nem árt emlékeztetnünk magunkat, hogy tartalom nélkül nincs mit optimalizálni. Legyen szó blogokról, videókról vagy
A Google 2025-ös AI stratégiája
Sundar Pichai, a Google elnök-vezérigazgatója felvázolta a cég 2025-ös stratégiáját, határozott hangsúlyt fektetve a fogyasztói
Mik azok a SEO ügynökségek (és mit tehetnek cégedért)?
A SEO ügynökségek, azaz keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökségek segítenek több organikus forgalmat szerezni a webhelyeknek
Mikor kell nofollow linkeket használni (és mikor nem)
A nofollow linkek még 2005-ben jelentek meg, a spam jellegű bloghozzászólások elleni küzdelem eszközeiként. Amikor a keresőoptim
Google: Így tudjuk gyorsabban felfedezni új webhelyedet
John Mueller, a Google munkatársa egy olyan érdekes tanácsot osztott meg az új webhelyek felfedezésével kapcsolatban, amit ritká
Számos annak hitt tényező nem rangsorolási szempont a Google szerint
John Mueller, a Google munkatársa egy LinkedIn bejegyzésben erősítette meg, hogy két webhelytényező, amelyeket sokan rangsorolás
A Google szerint így kell az alt szöveget SEO-ra használni
John Mueller, a Google egyik munkatársa a Redditen adott választ egy alt szövegekkel és SEO-val kapcsolatos kérdésre. Mueller re
Off-page SEO – Így szerezz minőségi visszahivatkozásokat
Ha nem szerzel rendszeresen minőségi visszahivatkozásokat webhelyed számára, akkor nem növeled annak szembetűnőségét sem. Ha web
Google PageSpeed Insights – Így hozd ki belőle a legtöbbet
Bizonyára hallottál már a Google PageSpeed Insightsról, és jó eséllyel ki is próbáltad már saját vagy egy másik webhely egyes ol
Ezek a legfontosabb on-page SEO tényezők
A keresőoptimalizálás egy óriási témakör, amelyet szerencsére több kisebb szeletre bonthatsz fel, hogy alaposabban is megismerhe
Legnagyobb vizuális tartalomválasz (LCP) – minden, amit tudnod kell róla
A legnagyobb vizuális tartalomválasz 2021-ben csatlakozott a Google rangsoroló algoritmusához a három alapvető webes vitals-muta
Így javítsd webhelyed feltérképezhetőségét és indexelhetőségét
A keresőoptimalizálás kapcsán meglepően ritkán esik szó arról, hogy a keresőmotorok számára mekkora kihívást jelent a webhelyek
Így versenyezhetsz a nagyobb márkákkal a Google szerint
Gary Illyes, a Google egyik munkatársa még májusban válaszolt néhány SEO-val kapcsolatos kérdésre egy YouTube-ra feltöltött inte
Ezt jelenti a „Feltérképezve, jelenleg nincs indexelve” a Google szerint
2024 májusában Gary Illyes, a Google egyik munkatársa interjút adott a Bulgáriában megrendezett SERP Conf 2024 konferencián, aho
A Google elmagyarázta, hogy miért nem működik a negatív SEO
Gary Illyes, a Google egyik munkatársa igazán hasznos választ adott egy negatív SEO-val kapcsolatos kérdésre. Válaszából kiderül
Még mindig megéri egyetlen kulcsszóra optimalizálni?
A tartalmak egy-egy kulcsszóra optimalizálása egy rég óta használt SEO taktika. Lényege, hogy egyetlen kiválasztott értékes kulc
Itt a Google hírnévvel való visszaélést megcélzó frissítése
Május 5-én érvénybe lépett a Google új spamszabályzata, ami kifejezetten a hírnévvel való visszaélést (egyes keresőoptimalizálás
Az AI és a SEO jövője
A Google Kereső felülete két-három év múlva egészen máshogy néz majd ki, mint ma. Ez elsőre eléggé merész kijelentésnek hangzik,
Így szerezd vissza elveszett webhelyforgalmadat egy márkaváltás után
Egy márkaváltás (azaz „rebranding”) általában akkor következik be, amikor egy cég „kinövi magát”, vagy komoly PR problémákkal kü
Google: Így hat a rangsorolásra, ha két webhelyed van
John Muellert, a Google egyik munkatársát arról kérdezték egy SEO office-hours beszélgetés során, hogy milyen hatással lehet a r
Így optimalizáld feltérképezési keretedet
A Google nem mindig térképezi fel azonnal webhelyek összes elérhető oldalát. Előfordulhat, hogy ez a folyamat akár napokba vagy
Az akadálymentesség és a SEO – Optimalizálás minden felhasználóra
Ahhoz, hogy webhelyeddel minél szélesebb közönségeket érhess el nem elég csupán a keresőmotorokban láthatóbbá tenni tartalmaidat
Felhasználói élmény SEO – Így találd meg az egyensúlyt
Online marketing stratégiád kialakítása során a SEO (keresőoptimalizálás) és a felhasználói élmény (UX) egyensúlyát is szem előt
Sokáig tarthat a Google-nak, hogy észrevegye a webhely változásait
John Mueller, a Google kapcsolattartója nemrégiben a Redditen adott választ egy webhelyméretű változtatásokkal kapcsolatos kérdé
Ezek a SEO trendek 2024-ben ütni fognak
Az online tér dinamikus fejlődése folyamatos kihívások elé állítja a weboldalak tulajdonosait és a keresőoptimalizálás szakértői
Mi köze a HTML szerkezetének a SEO-hoz?
A Google egyik munkatársa, Gary Illyes, nemrégiben nagy port kavart az egyik megnyilvánulásával, miszerint a HTML szerkezete nem
Így szabadulj meg a márkádra káros online tartalmaktól
A hamis, lejárató, mocskolódó tartalmak rendkívül káros hatással lehetnek egy-egy személyre vagy márkára, különösen akkor, ha ma
Így ellenőrizd SEO stratégiádat 2024 elején
Az év elején mindig jó ötlet alaposabban is ellenőrizned SEO stratégiádat. Ilyenkor nem feltétlenül kell teljes átalakításban go
A webhely túloptimalizálásának veszélyei
Mindenki azt szeretné, hogy webhelye minél magasabban rangsoroljon. Azonban még az ehhez nélkülözhetetlen SEO-t is túlzásba vihe
Éttermi SEO – Tippek a sikeres keresőoptimalizáláshoz
Végre valahára megnyitottad álmaid éttermét, azonban bármilyen finom fogásokat is készítesz és bármilyen széles mosollyal is vár
Ezek lesznek 2024 legfontosabb tartalommarketing-trendjei
A tartalommarketing mindig változik. 2024-re ugyanúgy jellemzők lesznek technológiai előrelépések, a fogyasztói szokások változá
Szállodai SEO – Így szerezz vendégeket az interneten
Ahhoz, hogy szállodád a digitális korban sikeres lehessen, mindenekelőtt webhelyedre kell valahogy forgalmat vonzanod. Ebben seg
Ezekre figyelj, ha mobilra írsz tartalmakat
Az okostelefonok korában célközönséged nagy része mobileszözökről látogatja webhelyedet. De mit is jelent ez pontosan? Tényleg m
A Google szerint könnyű elrontani egy webhely átalakítását
John Mueller, a Google egyik munkatársa újabb érdekes választ adott egy SEO-val kapcsolatos kérdésre. Mondandójának lényege az v
A főoldal SEO-ja a legfontosabb a Google számára?
A Google egyik munkatársa nemrégiben arra tett utalást, hogy a webhelyeken a főoldal lehet a legfontosabb oldal a keresőmotor sz
Ezek lesznek 2024 legfontosabb SEO trendjei
A SEO-ban az egyetlen maradandó dolog a változás. A keresőoptimalizálás világa egészen máshogyan néz ki, mint 10 vagy akár 5 évv
Számít-e a domain kora a rangsorolásban – A Google válaszol
A domain koráról, mint SEO tényezőről manapság ritkán hallunk, sokak számára pedig a mai napig nem tiszta, hogy vajon tényleg fi
A SEO jövője: márkaemlítések
A márkaemlítések koncepciója nem újdonság. A SEO szakemberek már egy jó évtizeddel ezelőtt elkezdek komolyabban foglalkozni a ko
5 gyakori SEO hiba (és elkerülésük)
A SEO az online marketing egyik legösszetettebb ágazata, ami – sokak véleményével ellentétben – messze túlmutat egy webhely tart
Így optimalizálj a B2B ügyfelek vásárlói utazására
Egy B2B ügyfél vásárlói utazása jelentősen eltér a B2C ügyfelekétől, így a látványos eredmények érdekében a B2B SEO-t is egy más
A forgalom és a SEO – Mit mond a Google?
A Google egyik nemrégiben közvetített Search Off the Record podcastjében különféle keresőoptimalizálási kérdéseket vitattak meg
A Google tippjei a technikai SEO problémák elhárítására
A Google megosztott egy hasznos videót az általános technikai SEO problémák azonosítására. A Search Console egyes eszközei kifej
Tippek az organikus forgalom hatékonyabb konvertálásához
Ha a SEO jóvoltából beindul webhelyed organikus (azaz nem fizetett) forgalma csak félsikerként könyvelhető el. Ezek a látogatók
Hogyan találj jól konvertáló kulcsszavakat webhelyedre?
A jól konvertáló kulcsszók azok a kifejezések, amelyek jövedelmező forgalmat képesek vonzani webhelyedre. Habár a Google Kulcssz
Felkészülés a Google Search Generative Experience-re (SGE)
Habár a Google Search Experience egyelőre még csak néhány nyelven érhető el, minden bizonnyal csak idő kérdése, hogy a magyar ta
Miért fontosak a felhasználói tartalmak a SEO-ban?
A SEO világa folyamatosan változik, ezért minden lehetőséget meg kell ragadnod arra, hogy előnyt szerezhess versenytársaiddal sz
Hogyan alakíts ki egy hatékony SEO költségkeretet
Mint minden marketingcsatornához, a SEO-hoz is össze kell állítanod egy megfelelő költségkeretet. Egy SEO költségkeret kialakítá
A közösségi profilok keresőoptimalizálása – miért és hogyan?
Márkád közösségi profiljainak optimalizálásával gyakrabban feltűnhetsz majd a keresőmotorok találatai között és több organikus f
Miért csökkent a SEO forgalmam?
A havi organikus SEO forgalom csökkenése meglehetősen ijesztő és bosszantó lehet az ügyfelek számára, akik persze rögtön a marke
A SEO elemzések és jelentések 5 buktatója
SEO vagy marketing szakemberként bizonyára nap mint nap foglalkozol az összegyűjtött adatok elemzésével. Látni szeretnéd törekvé
Így javítsd SEO-dat a tartalmak összevonásával
A Google minőségi elvárásairól egyre többet hallhattunk az elmúlt évek során. Egy adott domain vagy oldal értékét számos tényező
Ezek lesznek a legfontosabb SEO trendek 2024-ben
A szenzációhajhász marketingesek minden évben szeretik eljátszani, hogy „itt a SEO vége”, de persze nagyon jól tudjuk, hogy ez t
A Google végre tisztázta a hasznos tartalmak rendszer működését
A Google SearchLiaison X (Twitter) fiók egy felhasználó által feltett kérdésre válaszolt, tisztázva ezzel egy súlyos félreértést
A Google 2023 novemberi alapalgoritmus-frissítése
A Google 2023 novemberi alapalgoritmus-frissítésének bevezetése november elején vette kezdetét, és nagyjából két hetet vesz igén
Miért és hogyan használd elsődleges kulcsszódat a bevezetőben
Egy új bejegyzés vagy egyéb szöveges tartalom létrehozásakor fontos, hogy elsődleges kulcsszódat a bevezetőben is használd. Hogy
Mit jelent a találati oldalak ingadozása (és hogyan reagálj rá)?
Habár a keresőmotorok találatai oldalaira (röviden SERP-ekre) általában látszólag stabilok, a Google találatai sokkal dinamikusa
Ezért ne használj ChatGPT-t az YMYL tartalmakhoz
A mesterséges intelligencia egyre több teret hódít magának az online marketing világában. Egyre több cég egészíti ki SaaS kínála
Mi az a visszafordulási arány (és számít-e még 2023-ban)?
A visszafordulási arány egy régi SEO mutató, amely a mai napig sok fejtörést okoz az online marketing szakembereknek.
Habár k
A webtárhelyek és a SEO kapcsolata
A webtárhely egy olyan szolgáltatás, amely egy webhely tárolásához és megosztásához szükséges technológiát biztosítja. A webtárh
A meta címkék használata a SEO-ban
A meta címkék (meta tagek) információkat szolgáltatnak egy weboldalról, és közvetlenül befolyásolják, hogy hogyan jelenik meg eg
A Google értékelések szerepe a helyi SEO-ban
A Google értékeléseket könnyű manipulálni, mégis komoly hatással lehetnek a helyi rangsorolásra. Egy jó véleményszerzési stratég
4 linképítési tipp kezdőknek
A visszahivatkozások fontos szerepet játszanak a SEO-ban. A webhelyek között elhelyezett linkek nem csupán a felhasználói forgal
Érdemes megcélozni a ritkán keresett kulcsszókat?
A SEO szakemberek gyakran órákat töltenek a legjobb kulcsszók kiválasztásával. A különböző kulcsszókutató eszközök temérdek hasz
A SEO és az átirányítások kapcsolata
Amikor egy felhasználó vagy keresőmotor egy konkrét URL-t szeretne meglátogatni egy webhelyen, de végül egy másik címre érkezik
Google: Itt a 2023 októberi spam frissítés
A Google egy új algoritmusfrissítést vezetett be, amelynek célja a keresőtalálati oldalakon megjelenő spam tartalmak csökkentése
Google: Itt a 2023 októberi alapalgoritmus-frissítés
A Google bejelentette legújabb alapalgoritmus-frissítését, amely a 2023 októberi alapalgoritmus-frissítés nevet kapta. Idén ez a
SEO vagy Google Ads – Melyiket válasszam?
A SEO és a Google Ads legfontosabb online marketing eszközeid közé tartoznak, függetlenül attól, hogy milyen üzleti célokat tűzt
Ezeket a wellness szolgáltatásokat keresik a leginkább a szállodákban
A modern utazók körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a wellness szállodák, amelyek olyan szolgáltatásokat kínálnak, a
5 jel, ami azt mutatja, hogy ideje felvenned egy SEO tanácsadót
Az online jelenlét ma már elengedhetetlen a vállalkozások számára a sikeres üzletmenet és a növekedés szempontjából. Azonban az
A nagy WordPress SEO útmutató
Minden, amit a WordPress alapú honlapok keresőoptimalizálásáról tudnod kell! Gyakorlati példák, útmutató, tesztek, beállítások,
Így segíthetnek a PPC adatok a keresőoptimalizálásban
A PPC kampányokról köztudott, hogy megfelelően alkalmazva gyors, kézzelfogható eredményeket biztosíthatnak. Azonban a fizetett h
Így optimalizáld YouTube videóidat
A videómarketing az évtized egyik legfelkapottabb trendjének bizonyult, amit többek között az okostelefonok elterjedése és a kül
5 pszichológiai trükk, amellyel a hirdetések manipulálnak minket
A reklámok mindenhol megtalálhatók. A márkanév megjelenése rendkívül fontos a forgalom növelése és a verseny legyőzése érdekében
Ezek a legjobb étterem marketing SEO tippek az online jelenléted fokozásához
Tudtad, hogy az Egyesült Államokban becslések szerint 236 millió ember használja a keresőmotorokat, hogy eldöntse, hol szeretne
Miben segít egy SEO tanácsadó?
Miben segít egy SEO tanácsadó? Mire jó? Mennyibe kerül? Mennyi a keresőoptimalizálás ára? Milyen árlista alapján dolgoznak?
Tényleg rangsorolási szempont a Domain Authority (DA)?
Érdemes figyelni egy domain Domain Authority azaz DA értékét, vagy ez csak egy mítosz? Jelent valamit vagy csak egy szám, melyne
SEO marketing stratégia a sikeres linképítéshez
Nem a legszórakoztatóbb része ugyan a SEO marketing stratégiai összetevőknek, de talán az egyik legfontosabb. Számos módszer lét
A SEO kulcsszókutatás -Minden amit érdemes tudni
Ebben a bejegyzésben meghatározzuk, mi a SEO kulcsszókutatás, miért fontos, hogyan végezd el a kutatást a SEO stratégiájához, és
Fogászati SEO: Mire figyelj?
A fogászati SEO egyre nagyobb kihívást jelenthet fogászati magánrendelőd számára, hiszen a verseny folyamatosan nő. Mire érdemes
SEO Marketing -Linképítés az alapoktól
A linképítés az a gyakorlat, amikor más webhelyekről szerzed be a webhelyedre mutató hivatkozásokat. A SEO marketingben ezeket a
A SEO keresőoptimalizálás -bevezetünk a SEO rejtelmeibe
SEO (Search Engine Optimization) rövidítése, magyarul „keresőoptimalizálás”. Ennek célja, hogy az adott oldalt meghatározó kulcs
A legtöbben kanonizálással csillapítják a szűrők okozta fejfájást
Joe Hall nemrég a Twitteren indított egy érdekes szavazást arról, hogy a SEO szakemberek milyen módszerekkel próbálják megoldani
Hotel keresőoptimalizálás (SEO): Hogyan kezdj bele?
Szeretnéd, ha hoteled könnyedén megtalálnák potenciális ügyfeleid? Bővítenéd vendégköröd? Hotel keresőoptimalizálási útmutató a
A fogászati honlap, amely kielégíti a páciensek igényeit
Ha arra adjuk a fejünk, hogy sok pénzt adunk egy fogorvosnak, hogy a tökéletes megoldást találja meg számunkra és visszaadja fog
4 dolog, amit tudnod kell, mielőtt megbízol egy marketing tanácsadót!
A mai üzleti világban az „outsourcing” szót úgy dobálják sokan, mint mások a szemetet. Így biztosan te is elkezdtél már pánikolv
3 különleges tematika, amivel könnyen fel lehet dobni a céges karácsonyi partykat
Szürke karácsonyi rendezvények, hosszú beszédekkel, kellemetlen beszélgetésekkel, a hátunk közepére sem kívánt kollégákkal, csak
Semrush, Moz vagy Ahrefs – Melyik a legjobb SEO eszköz 2021-ben?
Rég óta zajlik a vita arról, hogy melyik a legjobb SEO eszköz a három legnépszerűbb opció (Semrush, Moz Pro, Ahrefs) közül. Az a
3 SEO tipp magánfogászatoknak
Nagyon sok fogorvos hajlamos azt gondolni, hogy az ő szakmájában a legkisebb szükség sincsen online marketingre, főleg nem SEO-r
7 ingyenes SEO eszköz, ami segít, hogy előre kerülj a keresőben
A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás valójában messze nem olyan költséges, mint sokan gondolják. Sőt, temérdek ingyenes eszközt v
12 ok, amiért a vállalkozásodnak feltétlenül szüksége van SEO-ra
A SEO nagyon fontos a nagyobb kereshetőség és láthatóság érdekében, de még ennél is több valós értéket kínál. Most mutatok 12 ok
5 tipp, hogy megtaláld a tökéletes kulcsszót webhelyed tartalmához
Először is, miért is kellene megtalálnod a tökéletes kulcsszót? A válasz nagyon egyszerű: azért, hogy vevőid megtaláljanak téged
4 alapvető SEO szabály , amit tudnod kell 2021-ben a digitális marketingben
A keresési algoritmusok folyamatos változásával a digitális marketing szakemberek munkája bonyolultabbá vált.
7 dolog, amiben segít a Google Analytics
A Google Analytics egy ingyenesen elérhető analitikai eszköz, azonban a népszerűségének ellenére nem olyan egyszerű elsajátítani
Olcsó SEO tanácsadás
Az alábbi cikk az USA egyik neves SEO szakértőjétől származik, egy az egyben fordítás. Átszámolhattuk volna a magyar viszonyokra
SEO a reaktív JavaScripthez React vagy Vue és NodeJS használatával
Az alábbiakban a React JavaScript könyvtárról lesz szó, és arról, hogy mikre kell odafigyelni vele a SEO érdekében.
Többet érhetnek az elsődleges tartalmakban elhelyezett linkek?
Azzal minden valamirevaló SEO szakember tisztában van, hogy a hivatkozások a keresőoptimalizálás szerves részeit képezik. Nemrég
Mi az a keresőszándék (és hogyan optimalizálhatsz rá?)
A keresőoptimalizálás óriási témakör, tele érdekes, de gyakran összetett fogalmakkal. Ilyen például a keresőszándék is, ami a mo
#AskGoogleWebmasters – 2019 augusztusi összefoglaló
Az interneten megannyi információ terjeng különböző témákkal kapcsolatban – nincs ez másképpen a keresőoptimalizálással sem. Hab
A fizetőfalak és a SEO kapcsolata: Működhetnek a marketingben is?
Fizetni a tartalomért sokak számára egy elképzelhetetlen gondolat lehet, pedig egyáltalán nem új stratégiáról van szó. A nyomtat
Helyi SEO a Bingen – 8 tipp a látványos sikerekhez
Amikor az online keresésre terelődik a szó, a legtöbbnek automatikusan a Google jelenik meg lelki szemeik előtt. Tény, hogy a Go
SEO dilemma: Azonos kell legyen a tartalom webhely mobilos és asztali verzióján?
Amióta a Google bejelentette a mobil-első indexelést, a SEO közösségben számos kérdés, kétség, és tévhit ütötte fel a fejét ezze
6 tipp, amivel biztosíthatod webhelyed technikai SEO hátterét
A technikai keresőoptimalizálás éppen annyira művészet, mint amennyire tudomány is, ami sokak számára komoly kihívásnak bizonyul
Mi köze a webhely sebességének a keresőoptimalizáláshoz?
A keresőmotorok számtalan szempont alapján rangsorolják az internetes tartalmakat, amelyek közül az egyik legfontosabb az e tart
Mi az az E-A-T, avagy mit eszik a Google a minőségi tartalmakon?
Hogy mi számít manapság jó webhelynek, azt valószínűleg egyetlen egy személy sem tudná határozottam megfogalmazni manapság. A vi
Akár egy hónapba is telhet, mire a keresősávod megjelenik a Google találatok között
A Google-on való keresgélés során biztosan te is találkoztál már olyan találatokkal (általában a találati oldal első pozíciójába
5 gyakori tévhit a Google PageRankről, amiket egy csettintésre megcáfolunk
Aki egy kicsit is tanulmányozta a keresőoptimalizálás rövid történetét, az bizonyára találkozott már a PageRank kifejezéssel, és
Mit csinál egy core frissítés, és mit tehetnek a webmesterek? A Google válaszol
A Google néhány havonta ad ki nagyobb frissítést core („központi”) algoritmusára – a legutóbbit például júniusban eresztették sz
Így szerezhetsz szerkesztői jogot saját Tudáspaneledhez
A Tudáspanel mára már a keresőtalálati oldalak egyik leggyakrabban megjelenő elemévé vált. Ez az a jobb oldalon megjelenő felüle
Mit szól a Google az átirányított partnerhivatkozásokhoz?
A partnerszerződések lehetőséget nyújtanak a tartalomszerzők számára, hogy némi pénzt keressenek maguknak azzal, hogy úgynevezet
4 tipp, amivel felfrissítheted blogstratégiádat
A blogírásról sokan úgy tartják, hogy egy egyszerű, nem kifejezetten fárasztó feladat, azonban – mint azt bizonyára te is tapasz
Így meríthetsz tartalomötleteket a Google Analytics jelentésekből
Az adatok a modern, digitális marketingkampányok alappilléreit képezik. Azok a cégek, amelyek aktívan foglalkoznak az adatok beg
6 árulkodó jel, hogy egy SEO szélhámossal van dolgod
A keresőoptimalizálás fontos szerepet tölt be a modern világ hétköznapjaiban. Szinte napról napra alapulnak új cégek, vállalkozá
Miért és hogyan segíthetnek a keresőoptimalizálásban a felhasználói vélemények
Nem szeretnénk elkeseríteni, de az ügyfelek a világ legjobb marketingesei. A BrightLocal egyik 2014-es felméréséből kiderült, ho
7 dolog, ami alááshatja linképítési stratégiádat
A linképítés (link building) a mai napig az egyik legfontosabb keresőoptimalizálási módszer, hiszen a Google még mindig óriási h
Tippek és trükkök a hatékony tartalommarketingért
2019-ben minden modern gondolkodású cég tisztában van vele, hogy nélkülözhetetlen jelen lenniük az interneten, ha mezőnybe szere
Így mérheted SEO teljesítményedet a Google Analytics segítségével
A digitális marketingre általánosságban jellemző, hogy a teljesítmény mérése nélkül lehetetlen előrehaladni. Így van ez a kereső
7 vizuális tartalomtípus, amik kiegészíthetik SEO stratégiádat
Volt idő, amikor a keresőoptimalizálás főleg arról szólt, hogy ki hányszor tudja belepasszírozni kiszemelt kulcsszavát egy-egy o
Miért és hogyan tedd felhasználó-központúvá SEO tevékenységeidet
A keresőoptimalizálás, mint digitális marketingágazat azért jött létre, hogy a webmesterek (vagy a marketingesek, akiket felbére
Ezért nélkülözhetetlen a tartalommarketing rendezvényhelyszínek számára
A rendezvényhelyszínek abban a szerencsés pozícióban vannak, hogy temérdek lélegzetelállító vizuális tartalmat termelhetnek onli
Nem támogatja szeptembertől a Google a noindex utasítást a robots.txt fájlban
A Google július másodikán bejelenttette, hogy 2019 szeptember elsejétől kezdve a keresőmotor nem támogatja majd a robots.txt fáj
Hogyan segíthet a storytelling a keresőoptimalizálásban
A storytelling és a SEO első ránézésre igen messze állnak egymástól. Az egyik az emberi érzelmekre igyekszik hatni, míg a másik
5 stabil tartalommarketing tipp webáruházaknak
Egy e-kereskedelmi webhely, vagy webáruház fennmaradásának alapfeltételei a rendszeres konverziók. Lehet bármilyen forgalmas egy
7 tipp az igényes SEO szövegírásért
Mint azt már kismilliószor elismételtük, a tartalom és a keresőoptimalizálás elválaszthatatlan párost alkotnak – tartalom nélkül
Így erősítheti márkatudatosságodat a tartalommarketing
A márkatudatosság megerősítése a marketing egyik legfontosabb feladata, elvégre az, hogy egy márkát mennyien ismernek, közvetlen
Így egészíti ki egymást a keresőoptimalizálás és a branding
Lelkiismeretes marketingesként bizonyára mindig igyekszel a lehető legideálisabb marketingmixet összeállítani ügyfeleid számára.
Nagy cégek SEO bukásai, amikből sokat tanulhatunk
A SEO szakemberek évekig kutatják azokat a dolgokat, amikkel a Google kedvében járhatnak, de sokan messze nem fordítanak elég id
Miért lesz valaki SEO szakember?
A SEO, mint azt bizonyára tudod keresőoptimalizálást („search engine optimization”) jelent, azonban szokás azokra a személyekre
Mi az a keresőoptimalizálás (SEO), és miről is szól valójában?
A digitális marketing kapcsán sokszor olvastad, vagy hallottad a keresőoptimalizálásról, vagyis a SEO-ról, hogy így fontos, meg
Mik befolyásolják Google személyre szabott találatait?
A Google célja, hogy a felhasználóknak mindig a legrelevánsabb tartalmakat gyűjtse össze a találati oldalakon. A keresőóriás ezt
Duplikáltnak számítanak-e a fordított tartalmak a Google részéről?
A felkészültebb bloggerek, webmesterek és a digitális marketingesek nagyon jól tudják, hogy nem érdemes duplikált anyagot felhas
Így szabadulj meg a rossz visszahivatkozásoktól
Korábban már beszámoltunk róla, hogy a rossz visszahivatkozások negatív hatással lehetnek egy webhely linkprpfiljára – minél töb
Mi az a SEO túloptimalizálás, és hogyan kerüld el webhelyeden?
Mondják, hogy jóból is megárt a sok, és ez éppen annyira igaz a keresőoptimalizálásban, mint az élet többi területén. Habár egy
5 SEO szokás, ami messze nem olyan fontos, mint hiszed
A SEO szakemberek hajlamosak legapróbb részletekre is megszállottan odafigyelni. Hogy ez jó, vagy rossz szokás-e, azt mindenki d
Mi az a tartalomnaptár, és hogyan állíts össze egyet cégednek?
Mint azt bizonyára tudod, a keresőoptimalizálás és a tartalommarketing rendkívül szorosan kötődnek egymáshoz, elvégre tartalom n
A 6 legsúlyosabb tartalommarketing-hiba (és elkerülésük)
Ahogy a marketing szép lassan átköltözött az internetre, úgy annak különböző ágazatai is követték azt, beleértve a tartalommarke
8 sziklaszilárd tipp a profi SEO szövegíráshoz
A szövegírás a keresőoptimalizálás kulcsfontosságú részét képezi, hiszen szöveges tartalmak nélkül még egy veterán SEO szakember
Miért és hogyan használd a belső linkeket a keresőoptimalizáláshoz
A legtöbben tisztában vannak azzal, hogy a külső hivatkozások kulcsfontosságú szerepet játszanak a tartalmak rangsorolásában – a
Mi az a szezonális SEO, és hogyan segíthetsz vele márkádon?
A szezonalitás az emberek életének fontos befolyásoló tényezője. Kihat arra, hogy hogyan gondolkodunk, hogyan ítélünk meg dolgok
A komplett tartalomstratégiai útmutató 2019-re
Akár egy teljesen új tartalomstratégiára van szükséged új céged vagy ügyfeled marketingjének fellendítésére, akár meglévő straté
A keresőoptimalizálás (íratlan) etikai szabályai
A keresőoptimalizálás kapcsán gyakran hangzik el a „white hat” (fehérkalapos) és a „black hat” (feketekalapos) kifejezés, és hab
10 elgondolkodtató idézet a keresőoptimalizálásról
A keresőoptimalizálással kapcsolatban rengeteg útmutató megtalálható az interneten, de a legjobb tippeket néha nem egy kézikönyv
Hogyan segíthetik a negatív értékelések a keresőoptimalizálást?
Kevés olyan lelombozó dolog van, mint amikor egy cégvezető kemény munkája ellenére egy negatív véleményt/értékelést kap egy term
Megéri-e keresőoptimalizálással foglalkozni 2019-ben? Íme a válasz…
A keresőoptimalizálásról, mint fogalomról, vagy tevékenységről bizonyára hallottál már, és ha még nem ismerkedtél meg vele közel
Mik azok a strukturált adatok, és mi közük van a SEO-hoz?
A strukturált adatokról bizonyára hallottál már, és talán már a JSON-LD, vagy a Schema kódok is szóba jöttek. Ezek a kifejezések
5 kérdés és 5 válasz az átirányítások és a SEO viszonyáról
Az átirányítások és a keresőoptimalizálás kapcsolata mindig is ködös területnek számított a webmesterek és online marketingesek
Mik azok a közösségi jelek és mi közük van a keresőoptimalizáláshoz?
Biztosan sokszor hallottál már arról, hogy a keresőoptimalizálásnak és a közösségi médiának (vagyis a közösségi jeleknek) valami
Milyen egy jó linkprofil, és hogyan szerezhetsz ilyet webhelyednek?
A visszahivatkozások, jó minőségű, tekintélyes linkek és horgonyszövegek témája már lehet, hogy a füleden jön ki, de sokan még m
Új Search Console jelentés: nézd meg, hogyan teljesít webhelyed a Google Felfedezésben!
2019 április 10-én a Google bejelentette a Webmaster Central Blogon, hogy egy új jelentéssel bővült a Search Console eszköz, ame
Így keresőoptimalizáld LinkedIn profilodat
A keresőoptimalizálás egy ritkán emlegetett kifejezés, ha a LinkedInről van szó, pedig a platform elképesztő SEO lehetőségeket r
A legfontosabb fő teljesítménymutatók (KPI-k), amiket minden SEO szakembernek követnie kell
A lelkiismeretes marketingesek mindent megtesznek azért, hogy a lehető legjobb munkát végezzék ügyfeleiknek – többek között órák
Mit tehet a Facebook céged keresőoptimalizálásáért?
A Facebook minden modern márka számára a marketingmix fontos részét képezi. Kellő kitartással és egy jó stratégiával a Facebooko
Mik azok a kiemelt részletek, és hogyan jelenhetsz meg közöttük?
A kiemelt részletek már évek óta jelen vannak a Google, és minden egyéb jelentős keresőmotor találatai között, azonban sokan még
10 funkció, amit minden webmesternek ismernie kell a Google Analytics adminisztrációs felületén
A Google Analytics egy pótolhatatlan eszköz a webmesterek és marketingesek számára. Az adminisztrációs felület talán a legfontos
Megérkeztek a tevékenységkártyák a Google-ra, de mit jelent ez SEO szempontjából?
A Google egyik legfrissebb újítása a keresőben lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megtekintsék, elmentsék, és töröljék
Mik azok legjobb konverziós útvonalak a Google Analyticsben?
Az ügyfelek utazása egy gyakran többlépéses folyamat, amibe ha részletesen is beleásod magad, rengetege hasznos információhoz ju
Így hozhatod ki a legtöbbet a Google Analyticsből
Az Analytics a Google ingyenes statisztikai eszköze, amit minden webhelytulajdonosnak és digitális marketingesnek ismernie kell.
Mi az a tartalommarketing, és miért hasznos gyakorlatilag minden cégnek?
Sok cég szinte automatikusan kizárja a tartalommarketinget digitális stratégiájából, többek között azért, mert nem tudják elképz
19 SEO mítosz, amiknek 2019-ben senkinek nem szabadna bedőlnie
A keresőoptimalizálás egy fiatal, ámde folyamatosan változó terület, amely létrejötte óta számtalan mítoszt vonzott maga köré. E
A tartalommarketing rövid története
A marketingesek gyakran tűnődnek azon, hogy vajon mi a következő lépés a marketingiparban. Néha a múlt többet árulhat el a jövőr
Hogyan teheti tönkre SEO-dat a kulcsszó kannibalizáció (és mit tehetsz ellene)?
Sok webmester és online marketinges él abban a tudatban, hogy minél több oldallal céloz meg egy kulcsszót webhelyén, annál magas
Mire kell odafigyelni egy rendezvénygyűjtő webhely keresőoptimalizálásakor?
A keresőoptimalizálást minden olyan webhely számára fontos, amelyen helyi, vagy éppen egy bizonyos iparággal kapcsolatos rendezv
3 ok, amiért az influencerek nélkülözhetetlenek a keresőoptimalizálásban
Egy modern SEO szakembernek nincs könnyű dolga. Míg régebben elég volt teletuszkolni a meta mezőket és a tartalmakat kulcsszavak
Miért van szüksége egy modern cégnek a SEO-ra?
Egy korábbi cikkünkben már megtárgyaltuk, hogy pontosan mi az a SEO, miből áll, és érintőlegesen azt is megemlítettük, hogy miér
9 alapvető SEO kifejezés, amiket ismerned kell
Még ha csak most is kezdesz el ismerkedni a keresőoptimalizálás művészetével, biztosan észrevetted már, hogy a SEO-nak teljesen
Így segítheti egymást a SEO és az email marketing
Egy modern marketinges, pontosabban egy digitális marketinges arzenálja számtalan, egymáshoz illeszkedő, vagy éppen egymásra épü
Mi az a helyi SEO (és hogyan csináld hatékonyan)?
A helyi SEO sokban hasonlít a „hagyományos” keresőoptimalizáláshoz, csak éppen a helyi szemponttal kiegészítve. A helyi SEO első
5 SEO stratégia, amit minden kisvállalkozónak ismernie kell
A SEO minden cég marketingarzenáljának elengedhetetlen kelléke, legyen szó szupervállalatokról, vagy egy-két fős vállalkozásokró
Negyed évszázadnyi SEO – A keresőoptimalizálás első 25 éve
Manapság a keresőoptimalizálás egy teljesen hétköznapi folyamatnak számít, azonban ez a digitális marketingmódszer sem egyik nap
10 gyakori SEO hiba, ami tönkreteheti webhelyedet
A keresőoptimalizálás egy összetett, mély témakör, telis-tele potenciális buktatókkal. A SEO minden életképes digitálismarketing
Milyen változásokat hoz a gépi tanulás a keresőoptimalizálásban?
Mióta a fogalom megszületett, a keresőoptimalizálást egymást váltogató trendek határozták meg. Míg réges-régen elég volt néhány
Milyen SEO-gyilkos hibákat követhetsz el webhelyed átalakítása során (és hogyan előzheted meg őket)
Egy stabil, jól működő webhely manapság nélkülözhetetlen marketingeszköz egy valamirevaló cég számára: itt ismerkedhetnek meg a
Negatív SEO: Hogy működik, és hogyan védekezz ellene
Az üzleti élet nem mindig a legtisztább, és ez sajnos a digitális marketingre is vonatkozik. Minden szektornak megvannak a saját